3de SCARY MONKEY Muziekquiz 22 Jan 2011 Bissegem

Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 3de SCARY MONKEY Muziekquiz 22 Jan 2011 Bissegem

Bericht door Tonyvdb »

Cz-2mX schreef:In het algemene-quizmilieu (af, Tony, af!!!) is de jongste jaren de uitdrukking "een Stardusterke doen" gemeengoed geworden. Bij eerdere, rijkelijk van beeld voorziene edities van de algemene Stardustquizzen (in dezelfde zaal) durfde er al eens voortijdig een antwoord in beeld te verschijnen (op een foto, afbeelding van een schilderij, filmfragment ...). Dat werd dan meestal (alleen) door de eerste rij tafels gespot.

Omdat wij NIET op de eerste rij zitten zaterdag, wil ik het organiserende duo nog eens op het hart drukken al te revelerende basdrums, bloedspuwende bassisten enz. vakkundig buiten beeld te houden. :D
Je speelt morgenavond samen met de grondlegger en ongekroonde koning van de 'Stardusterkes doen', dus ik vermoed dat er niet eentje aan jullie aandacht zal ontsnappen, als ze zich zouden voordoen :lol:


Trouwens : ook op de voorbije MIB-quiz werd een klein Stardusterke gedaan : héél even tijdens de clip van Stiff Little Fingers, kon je SLF zien staan, ik weet niet meer precies hoe, maar had het gezien, groot was mijn verbazing toen slechts 4 ploegen dit juist hadden (waaronder Mario 'Straight Banana', wiens missie het is de wereld kundig te maken van het feit dat Stiff Little Fingers de beste groep aller tijden is :character-beavisbutthead: )

Maar ja, ik zat wel op de eerste rij natuurlijk :lol:
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 3de SCARY MONKEY Muziekquiz 22 Jan 2011 Bissegem

Bericht door SpeedKing »

Woehoe, net ingelijfd als Ganda Espe for one night! Muzikaal zal het me niet liggen, maar een avondje topcinema kan je toch niet afslaan!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Plaats reactie