12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door Devils answer »

dendaffe schreef:Dat gaan we dus moeten vervroegen. :thumb1:
Of niet, natuurlijk, afhangende van de instructies van de organisatie...
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door Devils answer »

dendaffe schreef:Ik had net met mijn ploegmakkers afgesproken om 19 uur te vertrekken. Dat gaan we dus moeten vervroegen. :thumb1:
Niet iedereen (en vermoedelijk zeker niet de niet-forumbezoeker) is op de hoogte dus...

Peegee???
(intussen ook via e-mail gecontacteerd)
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door rino »

dendaffe schreef: Bedankt om nog eens naar het aanvangsuur te verwijzen, Devil! Ik had net met mijn ploegmakkers afgesproken om 19 uur te vertrekken. Dat gaan we dus moeten vervroegen. :thumb1:
Damn, had ik ook niet gezien.
Ook wij zouden er pas tegen 20 uur aangekomen zijn. Een half uurtje vroeger vertrekken dus...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door peegee »

Ik heb gewoon uitgerekend wanneer we moeten beginnen om om middernacht gedaan te hebben, en dat is 19u30 (met een speling van maximaal 10 - 15 minuten. Dit als er verder niets misloopt natuurlijk (hout vasthouden !!!! :doh: ); zelfs de werkende man zoals Keiem gaat zich haasten om toch tegen 19u30 daar te zijn...

Ik ga iedereen nogmaals mailen, dat het wel degelijk van hen verwacht wordt dat ze om 19u30 het eerste fragment te horen krijgen; kleine aanpassing: mijn uitleg, want die is belangrijk, gezien het thema (nog altijd rara :roll: :banana: ); de ploeg die die uitleg mist is benadeeld voor de rest van de avond (ahum); die uitleg duurt tussen de 5 en 10 minuten (maximaal) :think: ...


Voor 27 van de 35 teams (degene die nog niet hebben betaald, dus) een extra oproep: niet om 19u30 stipt (ietske eerder graag, de deuren zijn al open van 19u) binnenkomen, want dan ligt het niet aan mij, hè!?
Wat mij betreft beginnen we echt ten laatste om 19u40 (ten laatste), academische 10 minuutjes, dus....


19u30 it is....

Ik ga morgenavond samen met Jo alles in gereedheid brengen, dat hij niet nog staat op te bouwen als de quiz al bezig is....

Verder zal ik vandaag ook nog een routebeschrijving doormailen en op de site plaatsen, alhoewel velen van jullie al in de zaal geweest zijn 2 jaar geleden... (dus niet die van 3 of 4 of 5 jaar geleden) Het gaat om het zaaltje naast de kerk in de Maïsstraat, te parkeren in de straat van de brandweer; ben even de naam van de straat kwijt, maar dat volgt later...


Peter
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door peegee »

Voila, deze morgen naar alle mensen van alle ingeschreven quizploegen waar ik een e-mail-adres van heb, een mailtje gestuurd (elke ploeg minstens 1 mail!!), met devolgende tekst:

Hi gasten,

Er is wat vraag naar verduidelijking van het aanvangsuur van de kwis a.s. zaterdag..

Inschrijven vanaf 19u, ten laatste 19u20....

De eerste uitleg van de kwis begint wel degelijk om 19u30 en dan starten we zonder te wachten met het eerste fragment.

Hoe geraken jullie in de zaal? Er is op het terrein zelf, naast de zaal, naast de kerk van de Maïsstraat, (rond huisnummer 20, als ik mij niet vergis), beperkte parkeergelegenheid. Makkelijker is te parkeren in de Roggestraat (volg op kruispunt Frans Van Ryhovelaan / Roggestraat de pijl: GAMMA) en als je de bocht doorbent heb je langs één kant (rechts) de Brandweer van Gent en daar tegenover (aan je linkerhand dus) een half muurtje... Daar is meestal voldoende parkeerplaats in de Roggestraat (weinig woonhuizen) naast de brandweer en dan kunt ge gewoon het terrein van de kerk / de Kring op....

Voor hen die willen weten hoe ze aan de rijhovelaan geraken, mail mij voor een gedetailleerde uitleg...

Gelieve dat aan al uw teammaten door te geven.


Peter
Laatst gewijzigd door peegee op wo 12 apr 2017, 13:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door Tonyvdb »

Peter, Zombie-dinges mag je schrappen, doe maar gewoon 'Jan, Piet, Joris & Sam Gooris', we komen met 3 originele leden aan de aftrap, vandaar ...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door peegee »

Wordt direkt aangepast, Tony.

Peetr
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door peegee »

WEERSVOORUITZICHTEN: Goed; 25 °C :headphones:

Ik kan mij eigenlijk geen kakkerlakkenquiz herinneren, waar het slecht weer was; meestal zonnig, soms zelfs wat té warm.... :agree:

Wie bestelt altijd dat mooie weer voor onze quizzen????? :banana: :banana:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door Keiem »

bestaan er ook terrasmuziekkwissen?
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2209
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door One good reason »

Keiem schreef:bestaan er ook terrasmuziekkwissen?
Niet dat ik weet, maar wel bbq-quizzen :rofl2:
Dit weekend speel ik er 2 in mijnen hof 8)
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door Cz-2mX »

peegee schreef:WEERSVOORUITZICHTEN: Goed; 25 °C :headphones:

Ik kan mij eigenlijk geen kakkerlakkenquiz herinneren, waar het slecht weer was; meestal zonnig, soms zelfs wat té warm.... :agree:

Wie bestelt altijd dat mooie weer voor onze quizzen????? :banana: :banana:
De hitte heeft dit jaar blijkbaar al een eerste slachtoffer geëist. Vreugde om mooi weer buiten wanneer je binnen zit te quizzen? :?: :!: :?: :!: :?: :!: :?:

Het genoegen dat een mens aan dergelijke vaststelling beleeft, wordt vermoedelijk alleen geëvenaard door de euforie bij de doornatte bezoeker van een uitgeregend meerdaags openluchtfestival bij de heuglijke mededeling dat het dak op het Antwerpse Sportpaleis waterdicht is. :roll: :roll:

Zelf zou ik het liever op deze nuchtere stelregel houden: "muziekquizzen zijn als mosselen: op hun best in maanden met een "r" in de naam".

Tot zover de nuchterheid voor vandaag: wie maar niet genoeg kan krijgen van "Dos cervezas, por favor!" vindt de single op dinsdag 8 juni gratis bij de Story. Allen daarheen!
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2209
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door One good reason »

Cz-2mX schreef: Zelf zou ik het liever op deze nuchtere stelregel houden: "muziekquizzen zijn als mosselen: op hun best in maanden met een "r" in de naam".
:think: Zo had ik het nog niet bekeken, maar nu weet ik dus wel voor mij persoonlijk: quizseizoen = mosselseizoen :lol:

@PeeGee: succes met je quiz. Ik zal aan jullie denken wanneer ik de satékes omdraai op de grill :banana:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door peegee »

One good reason schreef:Ik zal aan jullie denken wanneer ik de satékes omdraai op de grill :banana:
En ietsje hoger sprak je van een bbq-quiz....

Heb je op één of andere manier een open lijn kunnen te pakken krijgen, een rechtstreekse verbinding met de Maïsstraat te Gent ????? :rofl2:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door peegee »

Ik vrees trouwens dat we, van zodra we een terrasjesquiz organiseren, slecht weer zullen hebben; nu voorspellen ze voor morgen al plaatselijk 28 °C :bow: :headphones:

Zijn der nog mensen, die zich willen wagen aan (1) een gokje voor het thema, én (2) een pronostiekje :?:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 12e Kakkerlakkenmuziekquiz zaterdag 5 juni 2010

Bericht door Keiem »

peegee schreef:een gokje voor het thema
er zijn toch zoveel thema's niet om een volledige kwis aan te wijten... Kleuren/Dieren/Geografie/Namen/Liefde/Belgisch/Covers/Feat. en of duetten/lichaamsdelen zijn er enkele die me nu te binnen schieten.
Plaats reactie