Jrk Muziekquiz 13 maart 2010

JRK Moerbeke
Lead Singer
Berichten: 116
Lid geworden op: vr 26 feb 2010, 00:19
Locatie: Moerbeke

Re: Jrk Muziekquiz 13 maart 2010

Bericht door JRK Moerbeke »

ah nu begrijp ik het :oops:
heb alle resultaten eens goed bekeken en dit is het opmerkelijke resultaat, er is slechts 1 solo gevonden :!: :

reeks9
Dam 21 tot 25 waren de enige die "do i ever cross your mind" van dolly parton wisten, een gelegenheidsploeg die bij de laatsten eindigde. Zoals vaker gesteld, een mens kan niet alles weten :D
er zijn wel een tiental antwoorden waar slechts 2 of drie groepen het wisten en 5 nummers zonder een juiste uitvoerder of titel (4 klassieke en the tone king met pneu).
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Jrk Muziekquiz 13 maart 2010

Bericht door celtic601 »

JRK Moerbeke schreef:ah nu begrijp ik het :oops:
heb alle resultaten eens goed bekeken en dit is het opmerkelijke resultaat, er is slechts 1 solo gevonden :!: :

reeks9
Dam 21 tot 25 waren de enige die "do i ever cross your mind" van dolly parton wisten, een gelegenheidsploeg die bij de laatsten eindigde. Zoals vaker gesteld, een mens kan niet alles weten :D
er zijn wel een tiental antwoorden waar slechts 2 of drie groepen het wisten en 5 nummers zonder een juiste uitvoerder of titel (4 klassieke en the tone king met pneu).

ok bedankt makker .. dat moesten wij " crazy freaks " die we zijn , zo graag weten !

greetz

kurt
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Jrk Muziekquiz 13 maart 2010

Bericht door One good reason »

celtic601 schreef: ok bedankt makker .. dat moesten wij " crazy freaks " die we zijn , zo graag weten !

kurt
Speak for yourself :lol:
Gij hebt dat heel goed uitgelegd aan onze quizmaster, Kurt :wink:
Heb alles goed gevolgd tussen jullie, maar genoot er zo van dat ik niet tussenbeide wilde komen.
Wel straf van de solo :app:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Jrk Muziekquiz 13 maart 2010

Bericht door celtic601 »

One good reason schreef:
celtic601 schreef: ok bedankt makker .. dat moesten wij " crazy freaks " die we zijn , zo graag weten !

kurt
Speak for yourself :lol:
Gij hebt dat heel goed uitgelegd aan onze quizmaster, Kurt :wink:
Heb alles goed gevolgd tussen jullie, maar genoot er zo van dat ik niet tussenbeide wilde komen.
Wel straf van de solo :app:
idd ik kan da nog al uitleggen hé mckaartnieke !!!
zo goe dak u ook nog is moet uitleggen da Morrissey God is en the smiths de APOSTELEN zijn :headbang: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2207
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Jrk Muziekquiz 13 maart 2010

Bericht door One good reason »

celtic601 schreef: idd ik kan da nog al uitleggen hé mckaartnieke !!!
zo goe dak u ook nog is moet uitleggen da Morrissey God is en the smiths de APOSTELEN zijn :headbang: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
GEEN commentaar :rofl2:
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Jrk Muziekquiz 13 maart 2010

Bericht door celtic601 »

One good reason schreef:
celtic601 schreef: idd ik kan da nog al uitleggen hé mckaartnieke !!!
zo goe dak u ook nog is moet uitleggen da Morrissey God is en the smiths de APOSTELEN zijn :headbang: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
GEEN commentaar :rofl2:
doemme !!!! nu zien ik da dat deze comments van ROBERREKE zijn en ni van den Hans ...
Hans .. sorry makker !!!! roberreke ... :burn: !!! lol
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Plaats reactie