4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door PaulMcCartney »

Gangmember4 schreef: Inderdaad, ik ben het er volmondig mee eens dat je dergelijke "discutabele" gevallen best vermijdt. Maar, nu ben ik toch deze keer zelf door dhr. Rypens met m´n pietje genomen met How do I live. Want zoals onze vrienden van de Fab 4 reeds opmerkten bracht LeAnn Rimes haar versie welgeteld 11 dagen eerder uit dan Trisha Yearwood. Bij deze sla ik dan ook een mea culpa. Volgende editie dus niet alles checken en dubbel checken, maar driedubbel nondedju :doh:
Je kan dit moeilijk vermijden. Je hebt alles nagekeken en volgens de site van Rijpens is Trisha Yearwood de originele uitvoerder.

Wat je eventueel ook kan doen is 'secondhandsongs.com' raadplegen (daar staat Lean Rimes) en indien daar iets anders staat verder onderzoek uitvoeren of de song schrappen.

Indien de Rijpens het verhaal van George Harrison niet aanpast, is wat mij betreft het verhaal van de originals ten einde. Elke auteur van een song zal wel een versie opgenomen hebben (op cassette / cd / computer / tape) .... :!:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door kasenco »

PaulMcCartney schreef:
Gangmember4 schreef: Inderdaad, ik ben het er volmondig mee eens dat je dergelijke "discutabele" gevallen best vermijdt. Maar, nu ben ik toch deze keer zelf door dhr. Rypens met m´n pietje genomen met How do I live. Want zoals onze vrienden van de Fab 4 reeds opmerkten bracht LeAnn Rimes haar versie welgeteld 11 dagen eerder uit dan Trisha Yearwood. Bij deze sla ik dan ook een mea culpa. Volgende editie dus niet alles checken en dubbel checken, maar driedubbel nondedju :doh:
Je kan dit moeilijk vermijden. Je hebt alles nagekeken en volgens de site van Rijpens is Trisha Yearwood de originele uitvoerder.

Wat je eventueel ook kan doen is 'secondhandsongs.com' raadplegen (daar staat Lean Rimes) en indien daar iets anders staat verder onderzoek uitvoeren of de song schrappen.

Indien de Rijpens het verhaal van George Harrison niet aanpast, is wat mij betreft het verhaal van de originals ten einde. Elke auteur van een song zal wel een versie opgenomen hebben (op cassette / cd / computer / tape) .... :!:

Het probleem is dat Rijpens niet consequent is. De ene keer hanteert hij een opname uit 1958 die pas in 1995 uitgekomen is en de andere keer zegt hij dat een andere versie 'original' is omdat het eerder is uitgebracht.
Wat eerst op een release verschijnt is volgens mij een original en niet iets dat 30 jaar later opduikt en das pas op plaat verschijnt....
En anders kan je ook stellen dat elke auteursversie een original is, maar als het niet is uitgebracht.....

Een voorbeeldje hiervan:

JE T'AIME ...MOI NON PLUS
< vorige volgende >

(Serge Gainsbourg)
(o): Serge Gainsbourg avec Brigitte Bardot (1967) label: Philips
In een nacht geschreven, samen met Bonnie And Clyde. BB die toen pas met Gunther Sachs was getrouwd, vroeg Serge in een brief dit niet uit te brengen en Serge dat is gewoon een gentleman. Versie bleef in de kluis tot een stuk in de jaren tachtig.
(c): Jane Birkin & Serge Gainsbourg (1969) [n°1 UK], Sounds Nice (1969) [als Love At First Sight; instrumentaal], Harry J. All Stars (1969) [reggae versie], Bourvil & Jaqueline Maillan (1969) [parodie], Nol & Marie (1969) [idem als Je T'aime (over 25 jaar)], Jef Cassiers & Jo Leemans (1970) [idem als De 10.000ste Nacht; lange tijd in de ban van de BRT-radio], Judge Dread (1975) , Donna Summer (1978) [versie van meer dan een kwartier in film Thank God It's Friday], Photos (1980) [als Je t'aime], Dingetje feat. Kitty Schubbe (1980s) [als Je t'Aime Warme Brie & Natte Sokken], Barry Adamson (1993) , Blown (1994) , Misty Oldland (1994) [in A Fair Affair], Cibo Matto (1997) , Anita Lane & Nick Cave (1997) , Texas (2000) [sample in Guitar Song],



Nog een voorbeeld, maar dan weer anders geïnterpreteerd:

WILD HORSES
< vorige volgende >

(Mick Jagger/Keith Richards)
(o): Flying Burrito Brothers (1970) label: A&M
Kwam terecht op Burrito DeLuxe. Waarom dit niet eerst door de Stones zelf werd uitgebracht? De elektrische slide op de Stones demo gaf al aan wat eraan scheelde: een country tune moet ook country klinken en dat deed hun versie niet, op de minor chords van Jim Dickinson op piano na. Daarom gaf Keith de tape door aan zijn vriend Gram Parsons met het verzoek om mede Burrito Sneaky Pete Kleinow daar wat pedal steel aan toe te voegen. Gram vroeg of de Burritos dan misschien ook zelf een versie mochten inblikken. Gram is trouwens ook te horen op een van de outtakes van de Stones-versie (opgenomen in de Muscle Shoals Sound studio). Die opnamen dateren al van december '69 maar kwamen pas terecht op hun lp Sticky Fingers, de eerste op hun eigen label. Die release diende alsmaar uitgesteld door de juridische scheidingsperikelen met Decca en Allen Klein.
(c): Rolling Stones (1971) [zie noot], Labelle (1971) , Melanie (1974) , Old And In The Way (1975) , Sundays (1992) , Tim Ries (2005) , Susan Boyle (2009) ,

Ofwel hanteer je opnamedatum ofwel releasedatum, maar niet zoals het Rijpens best past...
going_underground
Lead Singer
Berichten: 236
Lid geworden op: di 09 mar 2010, 14:32

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door going_underground »

Hier ga ik volmondig met Luc akkoord: gelieve niet te overdrijven met het "Originals"'-gedoe. Zoals het op de quiz werd aangekondigd, volstaat het niet langer de laatste gedrukte versie te hebben. Nee, nu dien je ook al voor elke quiz meticuleus de website van The Originals door te pluizen om te zien of er toch niet ergens iets veranderd is.

En waarom George Harrisons soloversie van "While My Guitar Gently Weeps" de "originele" zou zijn als die pas ruim vijftien jaar later op bootleg verscheen, is mij ook een raadsel...

Maar kom, dat waren zowat de enige smetjes op een voor de rest best te pruimen quiz. Altijd leuk om nog eens My Bloody Valentine met "Soon" te horen.

Flater in de fotoronde van ons: Absynthe Minded verkeerdelijk aanzien voor Primal Scream. Wel een heuse eer voor Absynthe Minded, natuurlijk... 8)
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door dendaffe »

Volgt er een overzicht van de scores/solo's/...? Ik ben benieuwd wie bij de foto's bijvoorbeeld Inspiral Carpets herkende (wij niet - in hun 'gloriejaren' zagen ze er iets beter uit, maar wie niet) en bij de intro's bijvoorbeeld Vampire Weekend met Cape Kod Kwassa Kwassa volledig correct had, ...
Gebruikersavatar
gangmember_wilm
Fan
Berichten: 4
Lid geworden op: di 09 mar 2010, 16:55

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door gangmember_wilm »

De uitslagen worden binnenkort bijgewerkt op de site http://popquiz.wilsta.com :headbang:
Gebruikersavatar
Timlovelee
Superstar
Berichten: 551
Lid geworden op: di 25 sep 2007, 16:29
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door Timlovelee »

Hier nog een reactie via mail van het Nederlandse team 4 Amigos :

Bedankt voor de quiz, die was erg onderhoudend en goed gevarieerd.
Wie The XX en Vampire Weekend weet te koppelen aan M. Kids en Wendy van Wanten, die weet hoe breed popmuziek kan zijn.

Fijn dat jullie altijd nog wat aandacht schenken aan de classic rock en van die fijne instrumentals als Duke of Burlington.
Volgend jaar komen we met vier man (misschien ronselen we een Belg voor de Belgenpopfragmenten) en dan is de inzet een plaats bij de eerste 3.

Voor dit jaar weer bedankt!

Groet,

Roeland
4 Amigos
kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door kuifje »

dendaffe schreef:en bij de intro's bijvoorbeeld Vampire Weekend met Cape Kod Kwassa Kwassa volledig correct had, ...
Lijkt me toch niet zo moeilijk... maar da's waarschijnlijk omdat ik het - persoonlijk - het beste nummer op de cd vind, en was trouwens afgelopen zomer dé bbq-hit ten huize Kuifje :lol:
Ik was er trouwens graag bij geweest zaterdag :cry: , maar een monsterfile op de E40 n.a.v. Batibouw, en een paar verdwaalde Bananen die me zouden komen oppikken in Zellik, gooiden echter roet in het eten. :cry:
Gangmember4
One Hit Wonder
Berichten: 95
Lid geworden op: do 17 jul 2008, 19:29
Locatie: Genk

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door Gangmember4 »

Een dag later dan gepland, maar hier gaan we dan toch van start met "Het overzicht" :headbang:

1. MIXRONDE 1

1. BEATLES - TICKET TO RIDE (1965) U:14 T:14 (uitvoerder & titel iedereen)
2. VAN HALEN - AND THE CRADLE WILL ROCK... (1980) U:11 T:5
3. 1000 OHM - A.G.N.E.S. (1981) U:8 T:12
4. RJD2 - GHOSTWRITER (2002) U:1 (uitvoerder solo Blitzkrieg Bop) T:0
5. FERRARI - SWEET LOVE (1976) U:8 T:8
6. McGUINNESS FLINT - WHEN I´M DEAD AND GONE (1971) U:10 T:12
7. SNAP! (FEAT. SUMMER) - WELCOME TO TOMORROW (1994) U:10 T:8
8. SPIRIT - I GOT A LINE ON YOU (1969) U:3 T:4
9. ALAN PARSONS PROJECT - LUCIFER (1979) U:8 T:5
10. GINGER - BLIND DATE (1980) U:9 T:12
11. XX - CRYSTALISED (2009) U:12 T:8
12. M-KIDS - INDIANENDANS (2003) U:11 T:14 (titel iedereen)
13. RAINBOW TRAIN - HEAVEN ON EARTH (1978) U:5 T:13
14. LIVING COLOUR - BI (1993) U:10 T:8
15. NOA - BEAUTIFUL THAT WAY (2000)(favoriet Daniël) U:0 T:0 (uitvoerder & titel niemand)

TOP 5:

1. Fab 4 - Martha Wainwrong Ain´t Right 25/30
3. 4 Amigos - Men In Black 23/30
5. Tequila Overdrive 22/30
N.B. samen scoorden jullie op deze ronde 243/420 oftewel 58%
Laatst gewijzigd door Gangmember4 op di 09 mar 2010, 23:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Gangmember4
One Hit Wonder
Berichten: 95
Lid geworden op: do 17 jul 2008, 19:29
Locatie: Genk

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door Gangmember4 »

2. MIXRONDE 2

1. BLOOD, SWEAT & TEARS - YOU´VE MADE ME SO VERY HAPPY (1969) U:13 T:12
2. CHRIS REA - LET´S DANCE (1987) U:12 T:6
3. JESS & JAMES (WITH THE J.J. BAND) - MOVE (1967) U:9 T:10
4. MILK INC. - BLIND (2005) U:7 T:0
5. BROTHERHOOD OF MAN - OH BOY (1977) U:6 T:8
6. SHABBY TIGER - SLOW DOWN (1975) U:11 T:14 (titel iedereen)
7. TRAGICALLY HIP - COURAGE (FOR HUGH MacLENNAN)(1992) U:11 T:10
8. TIELMAN BROTHERS - LITTLE BIRD (1967) U:3 T:6
9. DUKE OF BURLINGTON - FLASH (1970) U:5 T:5
10. TONES ON TAIL - SHAKES (1984) U:2 T:1 (titel solo Tequila Overdrive)
11. RAMMSTEIN - PUSSY (2009) U:13 T:8
12. JEANNE MAS - SAUVEZ-MOI (1987) U:2 T:3
13. RATTLES - THE WITCH (1970) U:10 T:12
14. WARP 9 - WHAMMER SLAMMER (1994) U:0 T:0 (uitvoerder & titel niemand)
15. SUPERGRASS - RICHARD III (1997)(favoriet Dirk) U:7 T:4

TOP 5:

1. Fab 4 - Koerier 23/30
3. Martha Wainwrong Ain´t Right - Tequila Overdrive - The Crickets 21/30
N.B. samen scoorden jullie op deze ronde 210/420 oftewel 50%
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door SepPuKu »

Gangmember4 schreef:15. NOA - BEAUTIFUL THAT WAY (2000)(favoriet Daniël) U:0 T:0 (uitvoerder & titel niemand)
:shock:

Gelukkig waren we nog op tijd om het einde van ronde 2 mee te pikken (jaja Banaantjes, wij hebben de helletocht door Brussel helemaal doorstaan :wink: ). Zit EINDELIJK es Tones On Tail in een quiz en zou er bijna niet op gescoord hebben (heb zelf eens hun fantastische 'Go!' gevraagd, TOT = Daniel Ash op zijn absoluut hoogtepunt als je het mij vraagt).

Wel grappig eigenlijk hoe het toch lukte, hoe Danny het probeerde te beschrijven (hij had 'Shades' verstaan i.p.v. 'Shakes') en dus gelukkig Tones On Tail op het blad kwam. Beter toch ook wat langer stilgestaan bij de titel (en jammer van de toch vrij strenge jury dan), 'Shapes' van gemaakt dacht ik ... :?

Heb me in alle geval de verplaatsing niet beklaagd: als je de spreiding bekijkt binnen 1 ronde (Rammstein -> Jeanne Mas -> The Rattles bv. :shock: :thumb1: ). Maar het wordt volgend jaar toch een moeilijke beslissing want een dikke 2 uur in de auto - met alcoholcontrole erbij en al - dat blijft toch even hangen... :violent:

Als jullie nog maar een half uurtje opschuiven van locatie, hebben jullie de 10 ploegen meer die jullie verdienen (akkoord daar moet niemand zich mee moeien maar opkomst kunnen jullie niet afdwingen hee, of maakt dit gewoon niet uit voor jullie :?: :think: )
kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door kuifje »

SepPuKu schreef:
Gangmember4 schreef:15. NOA - BEAUTIFUL THAT WAY (2000)(favoriet Daniël) U:0 T:0 (uitvoerder & titel niemand)
:shock:

Gelukkig waren we nog op tijd om het einde van ronde 2 mee te pikken (jaja Banaantjes, wij hebben de helletocht door Brussel helemaal doorstaan :wink: )
Ja, maar om 19.00 u was er nog altijd geen banaan te bespeuren in Zellik, en het zag er ook niet meteen naar uit dat ze kwart over 7 zouden halen, laat staan half acht, en zodoende moest de helletocht dan nog beginnen...

Idd very strange dat Noa niet herkend werd... nummer dat nochtans bekend raakte via de soundtrack "La Vita E Bella", en als een vorm van rode draad doorheen de film liep...
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door SepPuKu »

kuifje schreef:Ja, maar om 19.00 u was er nog altijd geen banaan te bespeuren in Zellik, en het zag er ook niet meteen naar uit dat ze kwart over 7 zouden halen, laat staan half acht, en zodoende moest de helletocht dan nog beginnen...
Was maar om je een beetje te teasen hee Geert :twisted:

Ik geef toe dat het ook bij ons een randgeval was, om 18u45 waren we aan de oprit in Zellik en om 19u45 zaten we nog altijd ergens in het Brusselse (Leuvensesteenweg)... en moest den Danny niet reeds ter plekke geweest zijn... (ge laat ne mens daar niet de hele avond moederziel alleen zitten hee :makeup: )
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door PaulMcCartney »

PaulMcCartney schreef:
Gangmember4 schreef: Inderdaad, ik ben het er volmondig mee eens dat je dergelijke "discutabele" gevallen best vermijdt. Maar, nu ben ik toch deze keer zelf door dhr. Rypens met m´n pietje genomen met How do I live. Want zoals onze vrienden van de Fab 4 reeds opmerkten bracht LeAnn Rimes haar versie welgeteld 11 dagen eerder uit dan Trisha Yearwood. Bij deze sla ik dan ook een mea culpa. Volgende editie dus niet alles checken en dubbel checken, maar driedubbel nondedju :doh:
Je kan dit moeilijk vermijden. Je hebt alles nagekeken en volgens de site van Rijpens is Trisha Yearwood de originele uitvoerder.

Wat je eventueel ook kan doen is 'secondhandsongs.com' raadplegen (daar staat Lean Rimes) en indien daar iets anders staat verder onderzoek uitvoeren of de song schrappen.

Indien de Rijpens het verhaal van George Harrison niet aanpast, is wat mij betreft het verhaal van de originals ten einde. Elke auteur van een song zal wel een versie opgenomen hebben (op cassette / cd / computer / tape) .... :!:
Het verhaal van 'How do i live' is sinds vandaag aangepast op de 'Originals' website - Vanaf nu dus origineel van 'Lean Rimes'.

'While my guitar gently weeps' is verwijderd van de website - wordt misschien nog vervolgd ....
Gangmember4
One Hit Wonder
Berichten: 95
Lid geworden op: do 17 jul 2008, 19:29
Locatie: Genk

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door Gangmember4 »

3. INTRORONDE

1960 JAYE BROS - RAG MOP U:6 T:7
1962 CLIFF RICHARD (& THE SHADOWS) - THE YOUNG ONES U:10 T:11
1964 KINKS - YOU REALLY GOT ME U:13 T:14 (titel iedereen)
1966 ROLLING STONES - UNDER MY THUMB U:12 T:12
1968 OHIO EXPRESS - CHEWY CHEWY U:11 T:5
1970 FRIJID PINK - HOUSE OF THE RISING SUN U:9 T:12
1972 LYNSEY DE PAUL - SUGAR ME U:13 T:13
1974 NEIL DIAMOND - SKYBIRD U:13 T:9
1976 SHERBET - HOWZAT U:12 T:12
1978 SHIRTS - TELL ME YOUR PLANS U:12 T:13
1980 MARTHA & THE MUFFINS - ECHO BEACH U:11 T:13
1982 TEARS FOR FEARS - PALE SHELTER U:13 T:13
1984 TALK TALK - IT’S MY LIFE U:12 T:12
1986 WHISTLE - JUST BUGGIN’ U:7 T:9
1988 U2 - ANGEL OF HARLEM U:13 T:13
1990 BLUR - SHE’S SO HIGH U:1 T:1 (uitvoerder & titel solo Koerier)
1992 R.E.M. - DRIVE U:13 T:12
1994 JOSHUA KADISON - JESSIE U:8 T:11
1996 SKUNK ANANSIE - CHARITY U:10 T:2
1998 RAPSODY (FEAT. WARREN G & SISSEL) - PRINCE IGOR U:4 T:6
2000 DAFT PUNK - ONE MORE TIME U:12 T:12
2002 TIMO MAAS (FEAT. KELIS) - HELP ME U:6 T:6
2004 MAROON 5 - SUNDAY MORNING U:4 T:4
2006 JUANES - LA CAMISA NEGRA U:10 T:10
2008 VAMPIRE WEEKEND - CAPE COD KWASSA KWASSA U:9 T:3
2010 MUSE - RESISTANCE U:9 T:7

TOP 5:

1. Koerier 48/52
2. Fab 4 - The Crickets 47/52
4. Martha Wainwrong Ain´t Right 46/52
5. 4 Amigos 43/52
N.B. samen scoorden jullie op deze ronde 505/728 oftewel 69%
Gangmember4
One Hit Wonder
Berichten: 95
Lid geworden op: do 17 jul 2008, 19:29
Locatie: Genk

Re: 4de Popquiz Gang of 4 Eksel (6/3 en een stuje van 7/3)

Bericht door Gangmember4 »

SepPuKu schreef:
Gangmember4 schreef:15. NOA - BEAUTIFUL THAT WAY (2000)(favoriet Daniël) U:0 T:0 (uitvoerder & titel niemand)
:shock:

Gelukkig waren we nog op tijd om het einde van ronde 2 mee te pikken (jaja Banaantjes, wij hebben de helletocht door Brussel helemaal doorstaan :wink: ). Zit EINDELIJK es Tones On Tail in een quiz en zou er bijna niet op gescoord hebben (heb zelf eens hun fantastische 'Go!' gevraagd, TOT = Daniel Ash op zijn absoluut hoogtepunt als je het mij vraagt).

Wel grappig eigenlijk hoe het toch lukte, hoe Danny het probeerde te beschrijven (hij had 'Shades' verstaan i.p.v. 'Shakes') en dus gelukkig Tones On Tail op het blad kwam. Beter toch ook wat langer stilgestaan bij de titel (en jammer van de toch vrij strenge jury dan), 'Shapes' van gemaakt dacht ik ... :?

Heb me in alle geval de verplaatsing niet beklaagd: als je de spreiding bekijkt binnen 1 ronde (Rammstein -> Jeanne Mas -> The Rattles bv. :shock: :thumb1: ). Maar het wordt volgend jaar toch een moeilijke beslissing want een dikke 2 uur in de auto - met alcoholcontrole erbij en al - dat blijft toch even hangen... :violent:

Als jullie nog maar een half uurtje opschuiven van locatie, hebben jullie de 10 ploegen meer die jullie verdienen (akkoord daar moet niemand zich mee moeien maar opkomst kunnen jullie niet afdwingen hee, of maakt dit gewoon niet uit voor jullie :?: :think: )
Misschien streng, maar toch ook rechtvaardig onze jury :wink:
Verschillende teams hadden bij "Tones On Tail" als titel "Shades" ingevuld.
Maar aangezien de titel in het fragment duidelijk te horen was, wilden we de titel volledig juist ingevuld zien.
En enkel bij Tequila Overdrive was dat dus het geval :app:

Natuurlijk maakt de opkomst voor ons iets uit. Iedereen ziet graag zoveel mogelijk teams opdagen.
Deze 4e editie zat het ons ook wat tegen met 3 afzeggingen. Maar 14 ploegen is toch zowat het minimum.
Hopelijk zijn het er volgend jaar weer meer. Anders moeten we ons misschien eens bezinnen over een andere locatie.
Temeer daar de meeste onder ons van de Gang Of Four zelf een half uur of meer moeten rijden.
Plaats reactie