8° All Round Muziekquiz Vrije Basisschool Bellem - 6-02-2010

Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 8° All Round Muziekquiz Vrije Basisschool Bellem - 6-02-2010

Bericht door Rubby »

Johny Guitar schreef:Hallo guys,

Misschien een ietwat late reactie van ons...maar toch een reactie; we hebben ons immersgeweldig geamuseerd op jullie quiz!
We speelden dit keer onder de naam "POPVIS"; een samensmelting van Popingers en Scheldevissers. Daar de Popingers ontstaan zijn uit de Scheldevissers kan deze combinatie nog wel enkele keren voorkomen.

Maar goed, terug naar jullie quiz. We vonden het allemaal een meerwaarde om naast de fragmenten ook steden, mensen, dieren, enz. te moeten zoeken. :thumb2: :thumb1:
De fragmenten waren niet aartsmoeilijk maar ook niet poepsimpel; ideaal dus.
Het plaatsen van jaartallen vinden we tof maar we hadden er, denk ik, maar 3 of 4 correct; bij de andere zaten we er bijna telkens één jaartje naast. Ik lees dat wij niet alleen in dat geval zijn; misschien kan er in de toekomst daarvoor óók een beloning gegeven worden. :roll:
:?:
Jammer van de videoclips want door die ronde en ik denk ook door de voorlaatste ronde zijn we een aantal plaatsen in de rangschikking gezakt.
Uiteindelijk waren we heel tevreden met onze 17e plaats en vooral, ik kan het niet genoeg herhalen, omdat we ons GEWELDIG GOED GEAMUSEERD hadden; en daarvoor doen we het nog steeds!!

HEEL ERG BEDANKT!!!! (en hopelijk mogen we jullie ook verwelkomen op onze eerste muziekquiz op 31/10 in Beernem :P :P :P , meer info volgt nog).

:app: :app: :app:
Bedankt !!!! Tof dat jullie het goed vonden en een leuke avond hadden :thumb1:
31/10 moet lukken voor ons en Beernem is niet ver, hou ons op de hoogte en we proberen zeker af te komen, veel succes alvast met het samenstellen
(normaal is dit ook de periode van onze oldiesquiz, maar we proberen wel een andere datum te vinden ... :think: )
Plaats reactie