Steve McQueen kwis-ratrace...

Plaats reactie
Steve McQueen
Roadie
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 17:23

Steve McQueen kwis-ratrace...

Bericht door Steve McQueen »

:evil: Wat die discussie over de foto van Moby betreft...enkele teams vonden het van een grote domheid getuigen om te denken dat die man met zijn neus op het glas Moby was...Beetje arrogantie is hen niet vreemd... Vandaag de rockfotograag gezien... Foto genomen in maart 1999, boven de kantoren van Pias label , Brussel...
:oops: Falco ipv Taco, was inderdaad een blunder... maar werd nog dezelfde ronde rechtgezet..Nochtans deftig gecheckt, maar soms is een overdaad aan informatie hetzelfde als desinformatie.. ( tik maar eens , Putting on the Ritz, in op Youtube..)
:nono: De noodzaak om iedereens aandacht met aandrang te vragen is soms overmijdelijk, anders begint het weer met sommige teams..'je hebt dat niet gezegd...'...enz...Dat is trouwens klein bier vergeleken met het gejoel en de wegwerpgebaren die sommige kwissers maken richting podium als er al eens een fout wordt gemaakt..
:?: Waar staat dat een artiest of groep niet meer dan een keer in de kwis mag voorkomen? Bewuste keuze om Elbow op drie verschillende manieren in de kwis te smokkelen ( in dit digitale tijdperk, wie kent nog het gezicht dat achter een nummer schuilt, laat staan hoe de hoes eruitziet..)...Lou Reed is voor mij nog altijd iets compleet anders dan de Velvet Underground, en Caroline says was incontournable in de Berlinronde... The gossip was bedoeld om tijdens de muziekclips stom te blijven, maar die toegeving( videos met ipv zonder klank) aan de kwisploegen was de enige, en valt opnieuw te bekijken in de toekomst...

meer later
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Re: Steve McQueen kwis-ratrace...

Bericht door Chris M »

Steve McQueen schreef::evil: Wat die discussie over de foto van Moby betreft...enkele teams vonden het van een grote domheid getuigen om te denken dat die man met zijn neus op het glas Moby was...Beetje arrogantie is hen niet vreemd... Vandaag de rockfotograag gezien... Foto genomen in maart 1999, boven de kantoren van Pias label , Brussel...
:oops: Falco ipv Taco, was inderdaad een blunder... maar werd nog dezelfde ronde rechtgezet..Nochtans deftig gecheckt, maar soms is een overdaad aan informatie hetzelfde als desinformatie.. ( tik maar eens , Putting on the Ritz, in op Youtube..)
:nono: De noodzaak om iedereens aandacht met aandrang te vragen is soms overmijdelijk, anders begint het weer met sommige teams..'je hebt dat niet gezegd...'...enz...Dat is trouwens klein bier vergeleken met het gejoel en de wegwerpgebaren die sommige kwissers maken richting podium als er al eens een fout wordt gemaakt..
:?: Waar staat dat een artiest of groep niet meer dan een keer in de kwis mag voorkomen? Bewuste keuze om Elbow op drie verschillende manieren in de kwis te smokkelen ( in dit digitale tijdperk, wie kent nog het gezicht dat achter een nummer schuilt, laat staan hoe de hoes eruitziet..)...Lou Reed is voor mij nog altijd iets compleet anders dan de Velvet Underground, en Caroline says was incontournable in de Berlinronde... The gossip was bedoeld om tijdens de muziekclips stom te blijven, maar die toegeving( videos met ipv zonder klank) aan de kwisploegen was de enige, en valt opnieuw te bekijken in de toekomst...

meer later
de tijd van dingen in een deftig boek op te zoeken is blijkbaar voorbij,
internet is zo onbetrouwbaar, geloof alleen dingen die op officiele websites staan
en die dus gecheckt zijn
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: Steve McQueen kwis-ratrace...

Bericht door Rushian »

Steve McQueen schreef: :oops: Falco ipv Taco, was inderdaad een blunder... maar werd nog dezelfde ronde rechtgezet..Nochtans deftig gecheckt, maar soms is een overdaad aan informatie hetzelfde als desinformatie.. ( tik maar eens , Putting on the Ritz, in op Youtube..)
Ik heb het eens gecheckt (althans de 4 eerste bladzijden). Dan mag jij me eens zeggen waar je FALCO tegenkomt. Taco, Fred Astaire, Clark Gable, Harry Richman, etc. OK, maar Falco??
Youtube is sowieso een uiterst onbetrouwbare bron. Nooit gebruiken is dan ook de boodschap. Er is "vakliteratuur" genoeg.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: Steve McQueen kwis-ratrace...

Bericht door PaulMcCartney »

Rushian schreef:
Ik heb het eens gecheckt (althans de 4 eerste bladzijden). Dan mag jij me eens zeggen waar je FALCO tegenkomt.

Is nochtans niet zo moeilijk :mrgreen:

http://www.youtube.com/watch?v=pEoUMbXSzOI
Steve McQueen
Roadie
Berichten: 31
Lid geworden op: zo 22 nov 2009, 17:23

Re: Steve McQueen kwis-ratrace...

Bericht door Steve McQueen »

Steve McQueen schreef:
:oops: Falco ipv Taco, was inderdaad een blunder... maar werd nog dezelfde ronde rechtgezet..Nochtans deftig gecheckt, maar soms is een overdaad aan informatie hetzelfde als desinformatie.. ( tik maar eens , Putting on the Ritz, in op Youtube..)


Ik heb het eens gecheckt (althans de 4 eerste bladzijden). Dan mag jij me eens zeggen waar je FALCO tegenkomt. Taco, Fred Astaire, Clark Gable, Harry Richman, etc. OK, maar Falco??
Youtube is sowieso een uiterst onbetrouwbare bron. Nooit gebruiken is dan ook de boodschap. Er is "vakliteratuur" genoeg.

_________________
B-4s quiz in 2010? Jazeker. Op 27/02/10 proberen we het nog eens. Zie "aankondigingen".



Je hebt natuurlijk gelijk hoor, Patrick, laat ons zeggen dat Murphy me daar liggen heeft gehad..., was verkeerd maar wel dubbel gecheckt zoals gezegd, dus niet zomaar arrogantie.. :wink:

Tot in Aalter -Brug
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: Steve McQueen kwis-ratrace...

Bericht door PaulMcCartney »

Rushian schreef:
Steve McQueen schreef: :oops: Falco ipv Taco, was inderdaad een blunder... maar werd nog dezelfde ronde rechtgezet..Nochtans deftig gecheckt, maar soms is een overdaad aan informatie hetzelfde als desinformatie.. ( tik maar eens , Putting on the Ritz, in op Youtube..)
Ik heb het eens gecheckt (althans de 4 eerste bladzijden). Dan mag jij me eens zeggen waar je FALCO tegenkomt. Taco, Fred Astaire, Clark Gable, Harry Richman, etc. OK, maar Falco??
Youtube is sowieso een uiterst onbetrouwbare bron. Nooit gebruiken is dan ook de boodschap. Er is "vakliteratuur" genoeg.
Het was natuurlijk op bladzijde 5 :mrgreen: (echt waar :!: )

Niet tegenstaande - als je ondertussen een keer of 20 Taco ziet passeren, moet je frank toch gevallen zijn (allée euro dan toch)
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: Steve McQueen kwis-ratrace...

Bericht door Rushian »

Steve McQueen schreef:Je hebt natuurlijk gelijk hoor, Patrick, laat ons zeggen dat Murphy me daar liggen heeft gehad..., was verkeerd maar wel dubbel gecheckt zoals gezegd, dus niet zomaar arrogantie.. :wink:

Tot in Aalter -Brug
Nobody's perfect hé. Ik ben de eerste om dat toe te geven. Wel raar dat wanneer je dat nakeek, opnieuw bij falco uitkwam. Ik wil echt niet dooremmeren hierover, maar ik zou wel graag weten waar je die bevestiging dan gevonden hebt. Lijkt me heel raar. :think:

Wat de quote "tot in Aalter-Brug" betreft. Mag ik Steve Mcqueen als 6de ploeg noteren? :thumb1:
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: Steve McQueen kwis-ratrace...

Bericht door PaulMcCartney »

Rushian schreef:
Steve McQueen schreef:Je hebt natuurlijk gelijk hoor, Patrick, laat ons zeggen dat Murphy me daar liggen heeft gehad..., was verkeerd maar wel dubbel gecheckt zoals gezegd, dus niet zomaar arrogantie.. :wink:

Tot in Aalter -Brug
Nobody's perfect hé. Ik ben de eerste om dat toe te geven. Wel raar dat wanneer je dat nakeek, opnieuw bij falco uitkwam. Ik wil echt niet dooremmeren hierover, maar ik zou wel graag weten waar je die bevestiging dan gevonden hebt. Lijkt me heel raar. :think:

Wat de quote "tot in Aalter-Brug" betreft. Mag ik Steve Mcqueen als 6de ploeg noteren? :thumb1:
Dat is toch niet zo moeilijk ...

http://www.google.be/#hl=nl&source=hp&q ... ac13be4ff2

Het internet (en Studio Brussel) - bron van vele blunders
Plaats reactie