Let The Music Play VII - Beauvoorde - 04/12/2009

Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Let The Music Play VII - Beauvoorde - 04/12/2009

Bericht door bart depauw »

guylan schreef:Bedankt Keiem voor de uitslag

Groetjes Guylan
Hopelijk voor u jeukt ie niet teveel. :P
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Let The Music Play VII - Beauvoorde - 04/12/2009

Bericht door rino »

Een quiz die ik steeds graag speel. Dit jaar kozen we echter voor de 50-60-70-80 quiz in Bellem. Hopelijk vallen beide quizzen volgend jaar niet opnieuw samen.
guylan
Popstar
Berichten: 477
Lid geworden op: za 15 nov 2008, 19:22
Locatie: Overmere / Los Locos

Re: Let The Music Play VII - Beauvoorde - 04/12/2009

Bericht door guylan »

Ja Bart mijn nederlands is niet meer zoals het wasen ik woon ook op de grens met la douce franse. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Let The Music Play VII - Beauvoorde - 04/12/2009

Bericht door Rubby »

rino schreef:Een quiz die ik steeds graag speel. Dit jaar kozen we echter voor de 50-60-70-80 quiz in Bellem. Hopelijk vallen beide quizzen volgend jaar niet opnieuw samen.
We zullen ons best doen , want wij komen hier ook graag :wink:
Gebruikersavatar
gekookte espe
Superstar
Berichten: 552
Lid geworden op: di 18 dec 2007, 18:05
Locatie: Geraardsbergen /Los Locos / 4 schelln espe

Re: Let The Music Play VII - Beauvoorde - 04/12/2009

Bericht door gekookte espe »

Ook eens mijne parlé doen over de quiz:

Goeie kwis die ons, dankzij de samenwerking met 2 Blackout'ers, wel redelijk lag. Heel veel hits gedraaid, en de jaren '80 muziek vormde deze keer minder een obstakel dan op de doorsnee quiz. Hier komen we, als het van mij afhangt toch, zeker en vast terug. Op voorwaarde dat die 75C van naast de tafel naast ons ook terug komt :mrgreen:

MAAAAR als ik punt(je) van kritiek moet geven: presentator lijkt me wel toffe gast, maar zorg bij het overlopen van de oplossingen na de rondes voor genoeg pauzes tussen 2 liedjes. Deze werden aan een zodanig hels tempo afgeroepen dat het voor ons onmogelijk was om score bij te houden. Normaal speelt dat voor ons nauwelijks van belang, maar als het eens spant tussen een 5e en 6e plaats, dan houden we dat wel graag ne keer bij. Er stond wel een scherm, maar enkel de eerste 5 fragmenten waren voor ons duidelijk, nadien was het tussen de koppen kijken.
Plaats reactie