Moordquiz 26/4 Sint-Niklaas

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Moordquiz 26/4 Sint-Niklaas

Bericht door rino »

progres schreef: Ik mag hopen dat er nog genoeg uitdagende quizzen blijven bestaan of bijkomen.
:handgestures-thumbupright:
Michel
Fan
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 mei 2014, 11:54

Re: Moordquiz 26/4 Sint-Niklaas

Bericht door Michel »

progres schreef:Vanuit bepaalde hoeken blijft het veelbetekend stil, ik kan maar blijven herhalen dat wie hier pakweg 2/3 of meer van de punten haalt, prima heeft gespeeld.
(wie daarentegen geregeld vlotjes 90% of meer haalt op makkelijke quizzen, heeft gewoon een vertekend beeld.)
Jammer van deze manier van reageren. Neerkijken op andere ploegen en quizzen is niet erg netjes. Misschien houden sommigen wel hun mond uit respect voor het vele werk dat ongetwijfeld in deze quiz steekt. Eigen kind schoon kind is van alle tijden, maar heb dan ook respect voor andermans kinderen.
kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

Re: Moordquiz 26/4 Sint-Niklaas

Bericht door kuifje »

Quiz die met kennis van zaken werd opgesteld, zoveel was duidelijk !

Onder het motto ‘onbekend is niet altijd onbemind’, een paar knappe nrs ontdekt, zoals Young Fathers (niet iedereen heeft de tijd om de Arribalijst te volgen :( ), en enkele héél knappe soulfragmenten !

Leuke invalshoek voor wat de theorieronde betrof, waardoor je met die afbeeldingen erbij toch wel extra punten kon scoren ! Al goed dat er geen mollen inzaten :mrgreen:

En ik moet dringend eens een cd van Will Tura inpluggen… niemand aan onze tafel herkende de intro van ‘Arme Joe’ ! :oops:

Mario en Keiem waren sterk, maar alle lof toch voor ons ouderdomsdeken Paul, die wellicht zijn sterkste prestatie ooit heeft neergezet in het Kompas ! Wat er meteen op duidt dat de quiz voldoende gevarieerd was, en dus een pluim voor Marc en Filip :clap:

Dus je moet niet wanhopen, Tony, soms heb je het geluk nog eens ne goeien dag te hebben… :D

Rest mij de organisatie enkel nog te feliciteren met de interessante prijzentafel, want deze leek mij dik oké !
Gebruikersavatar
Marc VA
Rock Legend
Berichten: 1154
Lid geworden op: di 09 sep 2008, 19:46
Locatie: beveren

Re: Moordquiz 26/4 Sint-Niklaas

Bericht door Marc VA »

Beste Michel,
Jammer dat een eerste post onmiddellijk een negatieve en belerende toon meedraagt.
Als ik iets voor de eerste keer doe, ben ik uitgelaten, vrolijk, stijf van verwachting en ook wel zenuwachtig, maar kijk ik vooral uit naar de volgende ervaring.
Heb de post van mijn kameraad Filip 3x opnieuw gelezen en vind daarin niets belastend, neerbuigend of negatief in terug.
Hij zegt dat onze quiz moeilijker ( en misschien ook boeiender, spannender, intensiever en avontuurlijker ... maar dat laat ik aan de deelnemers over ) is dan +/- 70 % van de andere muziekquizzen en dat de behaalde scores/percentages dan ook evenredig zijn met de moeilijkheidsgraad.
Bovendien echt ik meer belang aan een opinie ( constructief of niet ) over de inhoud van de quiz dan een respectvol stilzwijgen.
Trouwens, ben benieuwd wat jij of je teammaats vonden van de Moordquiz ?
Michel
Fan
Berichten: 2
Lid geworden op: di 06 mei 2014, 11:54

Re: Moordquiz 26/4 Sint-Niklaas

Bericht door Michel »

Beste Marc,

Uit mijn pb-box maak ik op dat er toch nog zijn die in de post van uw kameraad een sneer naar enkele andere ploegen terugvinden. Ze laten me echter verstaan dat ze zich liever hullen in stilzwijgen dan opnieuw de scheldpaal van het forum te worden. Dit zou blijkbaar ook de oorzaak zijn van het sterk gedaalde verkeer op deze site. Maar het staat u en uw kameraad uiteraard vrij er een andere mening op na te houden.

Inhoudelijk kan ik helaas niets zinnigs over jullie quiz schrijven. Ik was er niet (en denk ook niet dat deze de komende jaren op mijn agenda zal staan) en de gepubliceerde playlist is voor mij even verhelderend als een Albanese boekbespreking. Ik sluit me dus liever aan bij de groep met het vertekende beeld.

Jammer dat mijn eerste post als negatief en belerend overkwam. Hij was enkel bedoeld als een uiting van verbazing over een bepaalde manier van verwoorden.
Plaats reactie