Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/2011

Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1058
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door Luk »

Prima quiz op alle gebied, perfect afgestemd op de doelgroep.

Slechts één minpunt: punten van de laatste reeks werden niet meer afgeroepen of getoond. Volgend jaar beter en dus perfect? :)
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1896
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door vinceluka »

Luk schreef:
Slechts één minpunt: punten van de laatste reeks werden niet meer afgeroepen of getoond. Volgend jaar beter en dus perfect? :)
Op dat gebied krijgt enkel Riekt m'n ass lee dus goede punten het voorbije verlengde weekend
want ook Phinyx heeft dit vrijdag nagelaten ondanks de spanning aan de top ;)
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1058
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door Luk »

kasenco schreef:** Bericht verwijderd wegens ongepast **
Dank voor het geheugensteuntje voor een van de redenen om dit forum niet teveel meer te bezoeken.
:roll:
Dumbo
Roadie
Berichten: 32
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 16:54
Locatie: Boortmeerbeek

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door Dumbo »

** Bericht verwijderd wegens ongepast **
Gebruikersavatar
GKe
Roadie
Berichten: 30
Lid geworden op: zo 29 mar 2009, 21:13
Locatie: Gebird

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door GKe »

Beste Koeriers en volgers,
als ik terug kijk op de kwis van zaterdag, dan moet ik zeggen dat ik me goed geamuseerd heb, ik vermoed mijn tafelgenoten ook.
Heb veel goede songs gehoord , en een prachtige interpretatie van Raggamuffin door de heer Kurt, ook gekend als Celtic Sueh.
Een forum zou een forum niet zijn indien er geen kritiek mag geplaatst worden , maar of deze altijd terecht is , is een ander paar mouwen.Dat ieder zijn kwis wil of kan organiseren zoals hij/zij dat wil is een recht dat we moeten behouden , en laat ons vooral voor ogen houden dat een avond plezier de enige echte hoofdprijs is.Het ligt ons ook niet altijd wat we op sommige avonden horen maar
dat hoort er nu eenmaal bij.
Althans hopen we , en ik denk velen met ons , dat we op 20 oktober 2012 ergens in Reet in een zaaltje samen zitten om den Brooikensstoet te sponseren.
GrtZ,
GKe
Voor wie geduld heeft, komt alles op tijd
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door celtic601 »

Dumbo schreef:** Bericht verwijderd wegens ongepast **

euh .... ik denk da ik den dikste en de knapste zen ....
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
maes jackie
Popstar
Berichten: 395
Lid geworden op: ma 01 jun 2009, 12:07

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door maes jackie »

Ik was er niet - zat met mijn voeten onder en met de rest van het gespierd lichaam aan de tafel bij Jeroen Meus. Ik kan dus ook moeilijk oordelen over de kwaliteit van deze Koerier aflevering, maar het zou me verbazen moest het niveau vooral qua speelplezier er spectaculair op achteruit zijn gegaan Da's één.
Nu twee: ik ben beschaamd over de manier waarop muziekquizzers de laatste tijd met elkaar omgaan. Meer wil ik er nier over kwijt.
Gebruikersavatar
DVNO
Superstar
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 02 jun 2008, 14:41
Locatie: Aalter - 4 Shota

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door DVNO »

GKe schreef:Beste Koeriers en volgers,
als ik terug kijk op de kwis van zaterdag, dan moet ik zeggen dat ik me goed geamuseerd heb, ik vermoed mijn tafelgenoten ook.
Heb veel goede songs gehoord , en een prachtige interpretatie van Raggamuffin door de heer Kurt, ook gekend als Celtic Sueh.
Een forum zou een forum niet zijn indien er geen kritiek mag geplaatst worden , maar of deze altijd terecht is , is een ander paar mouwen.Dat ieder zijn kwis wil of kan organiseren zoals hij/zij dat wil is een recht dat we moeten behouden , en laat ons vooral voor ogen houden dat een avond plezier de enige echte hoofdprijs is.Het ligt ons ook niet altijd wat we op sommige avonden horen maar
dat hoort er nu eenmaal bij.
Althans hopen we , en ik denk velen met ons , dat we op 20 oktober 2012 ergens in Reet in een zaaltje samen zitten om den Brooikensstoet te sponseren.
GrtZ,
GKe
Beste eng-denkenden onder ons. Lees deze post van Gke nog maar eens goed want er bestaan gelukkig nog mensen die een duidelijk punt kunnen stellen zonder daarbij in scheldtirades te vervallen.
Kritiek is eigen aan een forum en ik lees hier ook nergens een post waarin de quiz compleet met de grond gelijk gemaakt wordt. Of er iets met die kritiek aangevangen wordt, daar kan enkel de organisator over beslissen. Heeft hij een andere mening dan is dat zijn goed recht en daar zal niemand hem voor afschieten.
Verder heb ik daar eigenlijk weinig over te zeggen tenzij dit nog: mijn collega-quizzer heeft er trouwens bij ons ook op aangedrongen om naar de quiz in Reet af te zakken. Helaas was de rest van ons bezet op die avond en heeft hij gekozen voor een invalbeurt bij onze goede vrienden van Testedoene. Dit om nog maar eens mijn punt kracht bij te zetten.
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door kasenco »

** Bericht verwijderd wegens ongepast **
Dumbo
Roadie
Berichten: 32
Lid geworden op: do 18 sep 2008, 16:54
Locatie: Boortmeerbeek

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door Dumbo »

** Bericht verwijderd wegens ongepast **
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door celtic601 »

mannekes mannekes toch !!!!!!!!!! veel teennagel is er ni meer over hier denk ik ....
word het is ni tijd da we een GROOT BAL organiseren en samen wa pinte pakken ipv da gezeik hier allemaal ???
die manne van de fab kenne der ene van Clouseau , die manne van carefull kennen garry hagger en ene van de pebbles ,
jackie maes ... gewezen charmezanger in willebroek en omstreken ... denk dat die van men in black die van noordkaap kennen .. en ik ken ook een aardig wijsje sloveense schlagers ... tof orkestje dus !!!
we strijken de plooien glad en beginne terug vanaf dan als de beste vriendjes !!!!!!!!!!!
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
Gebruikersavatar
Marc VA
Rock Legend
Berichten: 1154
Lid geworden op: di 09 sep 2008, 19:46
Locatie: beveren

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door Marc VA »

Vandaag zijn onschuldige mensen vermoord, vrouwen/moeders verkracht, kinderen gestorven van de honger ...
WAKE UP !
maes jackie
Popstar
Berichten: 395
Lid geworden op: ma 01 jun 2009, 12:07

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door maes jackie »

Wanneer is het GROOT bal? Ben mijn repertoire al aan het oppoetsen. Geraak echter nog meer dan nodig in de war met de liekes van Paul Severs en WillySommers. Er is nog werk aan.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door Rubby »

kasenco schreef:mij zie je hier in ieder geval niet meer terug, tot groot jolijt van Rubby, Keiem en andere Devils :D
Jezus , wat heb ik nu weer misdaan, van mij mag je altijd posten ,kritiek geven,komen quizzen, ... ik probeer alleen maar altijd correct te antwoorden of "deftige" repliek te geven, probeer aub eens minder negatief te zijn over een ander zijn mening :shifty:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Muziekquiz Koerier ism vzw Brooikensstoet Reet 30/10/201

Bericht door One good reason »

Ik wens me te verontschuldigen aan de samenstellers van deze schitterende muziekquiz.
Ook ineens aan alle bezoekers (geregistreerden of niet geregistreerden) die zich afvragen waar ze terechtgekomen zijn.
Ik ben voor vrije meningsuiting en een quiz mag goed of slecht bevonden worden.
Meestal is dat iets persoonlijks.
Maar de laatste posts met betrekking tot deze quizbespreking zijn totaal irrelevant, onvolwassen en compleet :think:
Ik wens me dan ook te distantiëren van al deze "elitaire" (wat dat hier ook moge betekenen) uitspraken.
Deze hebben niets meer te maken met een quizBESPREKING en lijken hier meer op onderlinge en jarenlange vetes? :doh:
Gelieve deze te bevechten in het vakje onderaan "Non-muziek(quiz) stuff".
En laat de muziekliefhebbers aub genieten van een toffe en correcte quizbespreking.
Tot bij de individuele quiz! :music-rockout:
Plaats reactie