Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM !! AFGELAST !!

weedee
Roadie
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 12:18
Locatie: Evergem/Family of the year

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door weedee »

Tja,als jullie expliciet vermelden dat de kwis bestemd is voor de meer ervaren muziekkwisser is
het niet te verwonderen dat de inschrijvingen aan de lage kant zijn.
Maak het ook meer toegankelijk voor de gelegenheidsploegen,de voetbalcompetitie wordt ook niet gespeeld met Anderlecht en Brugge alleen... ;) Snap trouwens niet waarom de zogenaamde 'experts' de 'amateurs' ietwat neerbuigend bejegenen,zeker op dit forum! :(
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5053
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door Keiem »

weedee schreef:Tja,als jullie expliciet vermelden dat de kwis bestemd is voor de meer ervaren muziekkwisser is
het niet te verwonderen dat de inschrijvingen aan de lage kant zijn.
Vorig jaar was er een gelegenheidsploeg (niet neerbuigend bedoeld !) die boos was omdat de kwis te moeilijk was. De enige manier om dit te vermijden is aangeven dat dit een moeilijke kwis is.
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door PEKEBO »

weedee schreef:Tja,als jullie expliciet vermelden dat de kwis bestemd is voor de meer ervaren muziekkwisser....
neerbuigend bejegenen(
Beste weedee, Testedoene pakt elk jaar uit met 3 quizzen, deze is inderdaad de moeilijkste (moet kunnen, vind ik) maar de organisatie vermeld dit hier ook, wat positief is natuurlijk!
In augustus en februari zijn er quizzen van Testedoene met niveau voor iedereen, echt de moeite om te spelen, een aanrader!
Er zijn nu eenmaal, op de kalender, een paar moeilijke quizzen per seizoen.
En neerbuigend doen? Respect is er, naar mijn gevoel, voor iedereen, ook al voelt het hier op het forum voor u soms anders aan maar dat zal/kan, hoop ik toch, zeker de bedoeling niet zijn om iemand te raken.
weedee
Roadie
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 12 feb 2012, 12:18
Locatie: Evergem/Family of the year

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door weedee »

Let wel:je hebt volledig gelijk dat moeilijke kwissen moeten kunnen.
Had alleen het idee dat de organisatoren de opkomst tot nu toe wat pover vonden en
daaromtrent hun ontgoocheling lieten merken.
Fijne opmerking ivm. respect,dat heb jij wel.Heb het hier al anders gelezen.
Zo heb je,beste pekebo,circuitploegen die ook boos zijn omdat het volgens hen te gemakkelijk is.
Je kan toch altijd,inrichter zijnde,serieuze breinbrekers vragen en het niveau van de kwissen toch gemiddeld houden,zo hou je iedereen tevreden.
En daarnaast kunnen de echte kenners hun kennis tentoon spreiden in moeilijke kwissen.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door Rubby »

Allé ze, daar gaan we weer, al ettelijke keren deze uitleg gedaan maar soit :) :) :
In Bellem jaarlijks minstens een 4 tal quizzen (ik tel de de rue de la moer quiz nu niet mee) voor alle niveau's en diverse interesses:

februari : schoolquiz (samenstelling Testedoeners)= hitquiz met leuke bijvraagjes (algemene kennis) , zeker voor iedereen toegankelijk :music-listening:
mei : testedoenequiz = hier natuurlijk ook hits , maar er wordt al eens dieper gegaan + soms eens wat theorie, een cd track, Cd hoezen, foto's of een specialleke :think:
augustus : Bellemse Feesten quiz Testedoene = veel hits en ambiance rond thema's in een tent (enkel uitvoerder) , losse sfeer ! telkens een volle tent :dance:
oktober : oldiesquiz = quiz met enkel nummers van 1950-1980 : voor de ouderen onder ons :roll:
(onder het item quizbesprekening zal je ook wel bepaalde zaken terugvinden)

Om reacties te vermijden (zie post keiem) vermelden we steeds mooi wat je kan verwachten.

Die bemerking over 20 ploegen slaat louter op het reserveren van de zaal , huur van muziekinstallatie, mobiliseren van helpers (barmensen, ...), met 20 ploegen lijkt het ons verantwoord om te doen, anders :(

Testedoene is in hoofdzaak nog altijd een feestcomité met aantal mensen in het bestuur die nogal quizminded zijn, een belangrijk deel van onze activiteiten zijn dan ook het organiseren van quizzen, maar we doen ook andere zaken
Zo is er in oktober ook een algemene quiz en organiseert een bestuurslid zelfs een voetbalquiz voor de lokale voetbalploeg.
Neem anders gerust eens een kijkje op onze website : http://www.testedoene.be

tenslotte : deze quiz is zeker niet de moeilijkste in het circuit, laat dit duidelijk zijn, maar we willen absoluut vermijden dat er mensen op afkomen die mss voor de eerste keer een muziekquiz zouden spelen en daardoor totaal ontgoocheld de zaal zouden verlaten.

Voila , ik hoop dat ik het één en het ander verduidelijkt heb ;)
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door Rubby »

1. Bruce Horny and the rest
2. FAB 4
3. Vlassenbroek 2000
4. De rechte bananen
5. Would be monkees
6. Martha Wainwrong ain't right
7. Wille is kunnen
8. Starbuk & Apollo
9. Darkroom Grooms
10. the Men in Black
11. the 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse
12. Spek & bonen
13. Sympathie vur den Duvel
14. de plankierkaarters
15. The Guess Who
16. Kas & the holly's
17. Paris Hilton look a likes
18. Zwoar kresje
19. Silly Wommers
20. D.O.D. :handgestures-thumbupright:
21. :?:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door Rubby »

1. Bruce Horny and the rest
2. FAB 4
3. Vlassenbroek 2000
4. De rechte bananen
5. Would be monkees
6. Martha Wainwrong ain't right
7. Wille is kunnen
8. Starbuk & Apollo
9. Darkroom Grooms
10. the Men in Black
11. the 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse
12. Spek & bonen
13. Sympathie vur den Duvel
14. de plankierkaarters
15. The Guess Who
16. Kas & the holly's
17. Paris Hilton look a likes
18. Zwoar kresje
19. Silly Wommers
20. D.O.D.
21. the four horsemen :handgestures-thumbupright:
22. :?:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door Rubby »

!!!! BELANGRIJK BERICHT !!!!!

Onze quiz wordt helaas afgelast . :(


Doordat twee van de belangrijkste samenstellers (waaronder ik) door privé omstandigheden niet kunnen zorgen voor de praktische organisatie (lees: de quiz samenstellen/pc werk/avond zelf aanwezig zijn, ...) zien we ons genoodzaakt om de quiz te annuleren.
Vermoedelijk zal er in de toekomst ook geen "Testedoenemeiquiz" meer doorgaan.

Wij excuseren ons voor de late melding.

Iedereen wordt ook nog eens apart via mail op de hoogte gebracht.


PS: de Bellemse Feestenquiz gaat wel nog door op 12/08/2012 !!!!! :banana-dance:
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door vinceluka »

:doh:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Is verschuiven naar latere datum geen optie Rubby?
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door rino »

Da's wel heel slecht nieuws. De Testedoene quiz is een quiz waar wij telkens weer naar uitkijken, één van onze favoriete quizzen van het seizoen. :(
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door PEKEBO »

Rubby schreef:
Onze quiz wordt helaas afgelast . :(


de Bellemse Feestenquiz gaat wel nog door op 12/08/2012 !!!!! :banana-dance: [/b]
:( , spijtig..

Feestenquiz is op vrijdag 10/08/12, toch?

Zuur dat "Beat in a TV box" van datum veranderde.. :doh:, Nazareth mogen we dit jaar vergeten.

Hopelijk komt er toch nog een vervolg op deze schitterende quiz.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5053
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door Keiem »

Damn, nadat ik ook de Moordkwis niet kon doen, nu dit. Wat zal mei plots een saaie maand worden...
Zeer jammer voor jullie, Rubby.

Afbeelding

PS: ik heb de vrijheid genomen om dit in de openingspost aan te passen zodat iedereen op de hoogte is.
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM

Bericht door progres »

Keiem schreef:Damn, nadat ik ook de Moordkwis niet kon doen, nu dit. Wat zal mei plots een saaie maand worden...
Zeer jammer voor jullie, Rubby.

Afbeelding

PS: ik heb de vrijheid genomen om dit in de openingspost aan te passen zodat iedereen op de hoogte is.
da's inderdaad jammer
er zijn voor mij al zo weinig uitdagende quizzen en deze speelde ik altijd heel graag.
nuja, mochten er nog mensen zijn die hieraan mee wilden doen en weekje eerder vrij zijn: er is nog plaats in de zaal voor de moordquiz (wellicht van hetzelfde niveau als deze testedoene quiz)
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM !! AFGELAST

Bericht door Rubby »

Sorry gasten, ons Testedoene collectief is niet meer zo gemotiveerd als vroeger en privé activiteiten + werk nemen zeker wat mij en Guy betreft heel wat van onze tijd in beslag (ik zelf = 3 kinderen met diverse hobby's + drukke job + ...)
De voorbereidingen waren al voor een deel klaar, maar de afwerking zou echt een probleem vormen, dus we kiezen voor de optie om liever geen quiz te doen dan een mindere versie :(

@ keiem : bedankt om de post aan te passen :handgestures-thumbupright:
@ Bruce : feestenquiz is inderdaad op 10/08 :doh:
@ beat in a box: inderdaad heel jammer dat ze voor ons hun datum moeten wijzigen hebben, ik heb dan ook al een persoonlijke mail met excuses verstuurd.
@ progres : ik ben helaas ook niet vrij voor de moordquiz :cry: , mss nog één quizje voor de zomer en dat zal het zijn denk ik :cry:
@ vinceluka : verschuiven was niet echt een optie (cfr mijn heel drukke agenda tot de zomer)
==> toekomst :?: hier hebben we gisteren over gesproken, daar zijn we nog niet uit, mss tweejaarlijks de gewone quiz afwisselend met een oldiesquiz, mss niets meer, :think:
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: Testedoene 14de muziekquiz 18/05/2012 BELLEM !! AFGELAST

Bericht door aLEEce in chains »

Rubby schreef: ==> toekomst :?: hier hebben we gisteren over gesproken, daar zijn we nog niet uit, mss tweejaarlijks de gewone quiz afwisselend met een oldiesquiz, mss niets meer, :think:
:o , ik mag hopen van niet...
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Plaats reactie