Duoquiz muziek (vanaf 2000) - 12 november 2022 - Lummen

Kwartel
Fan
Berichten: 1
Lid geworden op: za 15 okt 2022, 09:31

Duoquiz muziek (vanaf 2000) - 12 november 2022 - Lummen

Bericht door Kwartel »

12 november 2022 organiseer ik een muziekquiz voor duo's in de namiddag, voorafgaand aan de Red Star Quiz. De quiz zal enkel gaan over muziek van na het jaar 2000. Zelf speel ik niet zo vaak muziekquizzen, maar ben ik eerder een algemene quizzer met een gezonde interesse voor muziek. Wat de muziekstijl betreft, ga ik breed gaan. Zelf heb ik misschien wat meer voeling met de meer 'alternatieve' muziek (denk: Rock Werchter, Pukkelpop), maar ik ga er zeker en vast ook veel hitmuziek insteken, en ook de wat minder gevraagde genres zullen erin voorkomen.

Nog een ideetje waar ik al even mee speel. Zelf vind ik het niet zo leuk dat er altijd even veel punten staan op het noemen van de titel, als van de uitvoerder. Als er naar uitvoerder+titel gevraagd wordt, zal dat dus zijn aan 2 punten voor de uitvoerder, 1 punt voor de titel van het nummer. Zo kan je ook met die kennis uitpakken, zonder dat het te belangrijk wordt. 'Theoretische' muziekvragen (denk: een album, naam van een frontman...) kunnen er ook in zitten, ook altijd aan 2 punten per vraag dan.

Locatie: GCOC Oosterhof, Dr. Vanderhoeydonckstraat 56, 3560 Lummen

Tijdstip: vanaf 14 uur, ik probeer zeker gedaan te hebben tegen 17u30.

Ploegen van twee personen, hoewel alleen spelen ook toegestaan is.

5 euro per deelnemer, de winst daarvan zal gaan naar een goed doel, maar ik moet nog iets uitkiezen. De opbrengst van de drank wordt bij de winst van de avondquiz gelegd.

Inschrijven via deze thread of door een mailtje te sturen naar wardmoens@gmail.com.

Deelnemers:
1. Sven Lefèvre - Yarnick Piscador
2. Tim Valkiers - Sam Heireman
3. Dries Van De Sande & Steff Verstrepen
4. Alessio Di Mella - Gabri Di Giacinto
5. Peter Janssens - Lars Dullaert
6. Brent Penis & Wouter Pelgrims
7. Robin Van Craen & Bernard Geudens
8. Derk De Graaf & Jelmen Haesen
9. Jeroen Verfaillie & ...
Plaats reactie