12e Tequila Overdrive Muziekquiz, 30 April 2022, Wakkerzeel (Haacht)

Gebruikersavatar
straight banana
Superstar
Berichten: 633
Lid geworden op: za 08 sep 2007, 13:56

Re: 12e Tequila Overdrive Muziekquiz, 30 April 2022, Wakkerzeel (Haacht)

Bericht door straight banana »

tequila schreef: do 05 mei 2022, 12:50

Toch wel iets te veel QMS in onze quiz
Eat Static, David Hasselhof, That Petrol Emotion, Steve Hillage... quizmastersolo's, maar achteraf gezien waren dat geen onmogelijke opgaves. Louter op basis van de fragmenten was het misschien moeilijk haalbaar, maar hadden we iets meer aan de linken gedacht...
Chris Vinck
Fan
Berichten: 8
Lid geworden op: za 03 jan 2015, 15:18

Re: 12e Tequila Overdrive Muziekquiz, 30 April 2022, Wakkerzeel (Haacht)

Bericht door Chris Vinck »

16. That Petrol Emotion (0) - Dance (Your Ass Off) (11) [Link: ex-leden van Undertones]
17. (Hamilton) Bohannon (6) - Me & The Gang (1: Rechte Bananen) [Link: "Me & The Gang" is origineel van That Petrol Emotion]

Hmmm... hier is iets fout gelopen, denk ik.... de link van 17 met 16 is niet "Me & The Gang", maar "Dance (Your Ass Off)" want die laatste is de enige van de twee dat door That Petrol Emotion opgenomen werd. En het origineel van "Dance (Your Ass Off)" (1976) is wel degelijk van Hamilton Bohannon en niet van That Petrol Emotion (B-kant Swamp - 1987).
Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1643
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Re: 12e Tequila Overdrive Muziekquiz, 30 April 2022, Wakkerzeel (Haacht)

Bericht door tequila »

Inderdaad, foutje. Aangepast.
Chris Vinck schreef: zo 08 mei 2022, 19:18 16. That Petrol Emotion (0) - Dance (Your Ass Off) (11) [Link: ex-leden van Undertones]
17. (Hamilton) Bohannon (6) - Me & The Gang (1: Rechte Bananen) [Link: "Me & The Gang" is origineel van That Petrol Emotion]

Hmmm... hier is iets fout gelopen, denk ik.... de link van 17 met 16 is niet "Me & The Gang", maar "Dance (Your Ass Off)" want die laatste is de enige van de twee dat door That Petrol Emotion opgenomen werd. En het origineel van "Dance (Your Ass Off)" (1976) is wel degelijk van Hamilton Bohannon en niet van That Petrol Emotion (B-kant Swamp - 1987).
Plaats reactie