za 22 januari 2022, Speed King's 70s Quiz, Merelbeke

Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: za 22 januari 2022, Speed King's 70s Quiz, Merelbeke

Bericht door Jorgen VG »

Dankjewel Ludo om de trein van het quizzen terug op gang te trekken.
Het is een mooie locomotief geworden met naast de verwachte gitaren toch ook heel wat uitstapjes naar andere hoeken van de 70's. :music-listening:

Benieuwd naar de wagonnetjes die er de komende weken worden aangehangen.
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: za 22 januari 2022, Speed King's 70s Quiz, Merelbeke

Bericht door PaulMcCartney »

Ik sluit mij aan bij Luc en Jörgen - aangename avond waar ieder van ons team zijn inbreng had en voor mij verrassende antwoorden op de tafel gooiden. Enig minpuntje was het geluid: in het begin van de quiz een totale ramp. Na wat aanpassing was het iets beter, maar er waren toch fragmenten bij waar ik van dacht die zijn opgenomen aan een zeer lage bitrate.

Niet dat we bij optimaal geluid plots enkele plaatsen zouden gestegen zijn, maar het zou aangenamer quizzen geweest zijn.

En indrukwekkende winnaars en ook de prestatie van het duo 'Lars en co' was schitterend.
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: za 22 januari 2022, Speed King's 70s Quiz, Merelbeke

Bericht door SpeedKing »

PaulMcCartney schreef: ma 24 jan 2022, 15:07 Enig minpuntje was het geluid: in het begin van de quiz een totale ramp. Na wat aanpassing was het iets beter, maar er waren toch fragmenten bij waar ik van dacht die zijn opgenomen aan een zeer lage bitrate.
Met excuses, dat is duidelijk een issue geweest. Vorige keer geen klachten over het geluid, integendeel, zelfs paar opmerkingen over goed geluid. Behalve dat het achteraan dan weer soms wat te stil was. Ik heb een andere opstelling gezet deze keer om dat wat op te vangen, en ik vrees dat ik daarmee meer kwaad dan goed heb gedaan. Duidelijk geen succes gebleken, want ook bij Starbuk zat het niet goed en sommige ploegen - jullie - zaten er nu té midden in. Ik probeer op de 80s nog eens iets anders!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: za 22 januari 2022, Speed King's 70s Quiz, Merelbeke

Bericht door rino »

Schitterend werkstuk van Ludo. We hebben genoten van de heel gevarieerde playlist.
Met ook nogal wat aandacht voor het betere country werk. Niet dat we alle country songs correct hadden, maar ik hoor het al eens graag passeren zowel op een quiz als thuis.
Ook heel content met onze prestatie, vooraf niet gedacht dat we het podium zouden halen. Respect voor De Rechte Bananen, die speelden echt in een andere, een hogere klasse!
Wat het geluid betreft, in de eerste ronde stond het (waar wij zaten) gewoon veel te luid. Wat na ronde 1 opgelost was, verder leek het me prima.
Plaats reactie