Going Back In Time Trilogie 80's -08/06/19 Oostakker

Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3326
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Going Back In Time Trilogie 80's -08/06/19 Oostakker

Bericht door SpeedKing »

Een echte Dannykijk op de 80s, zoals dat respectievelijk ook was voor de vorige decennia. Laat maar komen, die trilogieën: altijd leuk om eenzelfde decennium telkens door een andere bril (koptelefoon) bekeken (te horen) te krijgen. Voor mijn part organiseert iedereen eens zijn trilogie! Who’s next?
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
Methos
Rock Legend
Berichten: 2219
Lid geworden op: zo 12 okt 2014, 09:31

Re: Going Back In Time Trilogie 80's -08/06/19 Oostakker

Bericht door Methos »

Ik kijk ook erg positief terug op deze avond. Danny schotelde ons zijn visie op de 80's voor en zowel Ludo als ik konden die echt wel smaken waardoor we echt een topavond beleefden. We rateerden zaken die wel in ons bereik lagen (bijv. Lady don't mind van Talking Heads die niet kwam omdat het enkel de intro was), scoorden ook mooie zaken samen als duo (bijv. Altered Imaged met See those eyes), gingen roemrijk ten onder zoekend naar hét nr of de stem die ons naar Icehouse of Fiction Factory konden leiden en slaagden er ook heel vaak in de juiste stem of titel aan een minder of onbekend fragment te koppelen. Wat wil je nog meer als je gaat quizzen? Ik zou het gelijk niet weten want alle ingrediënten voor een topavond waren aanwezig.

Extra opmerking graag ook voor het excellente geluid. We zaten eens achteraan in de zaal en het was echt tiptop in orde. Ook belangrijk!

Hartelijk dank voor dit drieluik en indien er een vervolg komt, zal ik opnieuw met veel plezier op alle 3 aanwezig zijn. 4 mag gerust (go 90's!) :music-listening: !
Greatest Tits
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1055
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Going Back In Time Trilogie 80's -08/06/19 Oostakker

Bericht door Luk »

Ik sluit me graag aan bij vorige besprekingen, met lovende woorden voor de organisator, die driemaal succesvol in de voetsporen trad van Methos' zomerdecennia-edities.
Respect voor de eightieskenners die nauwelijks punten lieten liggen! Wow! :o
Tevens ook een applaus voor en dank aan de juryleden! :clap:

Danny kruidde in elke editie de schotel van te verwachten grote en kleine namen met hun bekendste of minder bekende nummers zonder het gaspedaal teveel naar zijn smaak in te duwen.
Steeds waren er ook bijdragen in verschillende talen en genres. Knap gedaan!

Speedking hint op een trilogie (decennia naar keuze, denk ik dan) van elk van ons? :handgestures-thumbupright:
Methos denkt aan een sequel van Danny zelf met uitloper naar recentere jaren? :handgestures-thumbupright:

Beiden zijn mogelijk, natuurlijk (het kriebelt bij mij wel, Speedking :silent: ), en het concept is er misschien wel zéker eentje voor de toekomst indien de all-round (1960-2019)-zaalquizzen met voltallige ploegen "door de spreidstand in jaren" (?) blijven afkalven...
(let op: dat kalf is nog niet verdronken in de porseleinenkast waar de kemel en de beer nog moeten geschoten worden, maar het blijft een olifant in de kamer! Of hoe ging dat ook weer? :) )
Hiermee wil ik zeker de organisatoren die zo'n all-roundquizorganisatie aandurven niet ontmoedigen, want dat blijven mijn favoriete quizzen.

Maar met de Years & Years van Methos Filip én de Going Back In Time Trilogie van Buddy Danny zijn er toch wel mooie merknamen/initiatieven ontstaan, die inderdaad tot navolging lokken. :music-listening:
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: Going Back In Time Trilogie 80's -08/06/19 Oostakker

Bericht door Jorgen VG »

Ik ben superfan van de duoquizzen per decennium. Zeer leuk ook om de verschillen te zien tussen het drieluik van Danny en de zomerquizzen van Filip. En dan heb je ergens nog een onverlaat die er doorheen het jaar enkele aflevert in de namiddag :mrgreen:

Dankjewel Danny voor het zeer mooi opvullen van onze hobby. Ik heb me drie avonden super geamuseerd. Heel veel leuke muziek gehoord (ook nummers die ik totaal niet kende, maar wel aangenaam waren om te ontdekken). Dit vraagt, neen roept om een vervolg in 2020 !

Met betrekking tot de 80's ben ik blij om samen met Luc de verwachtingen waargemaakt te kunnen hebben. Het was zeker geen eenvoudige opdracht, en dat wisten we zelf ook. Er zaten zeker nog voldoende echte kenners in de zaal om het ons bijzonder moeilijk te maken... en dat hebben ze ook gedaan.

Topquiz, neen... topquizzen !!!
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: Going Back In Time Trilogie 80's -08/06/19 Oostakker

Bericht door PaulMcCartney »

Het was idd een zeer leuke 80's editie, maar van mij mag die gerust nog een stuk 'platter'.

Maar we hebben ons zeer goed geamuseerd en meer dan 1 keer serieus gevloekt omdat we er weer niet konden opkomen.

Ik kijk al uit naar een volgende editie.

Oh ja, wanneer je Abba vraagt en dan ook nog eens Agnetha dan verwacht je wel dat die andere ook eens voorbij komt :teasing-blah:
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: Going Back In Time Trilogie 80's -08/06/19 Oostakker

Bericht door Buddy59 »

Aan allen die erbij waren Quizzers en ook juryleden Sander, Eddy en Yves op deze trilogy, veel dank, het was voor mij ook genieten!
Ook dank voor alle feedback, hier op het forum en persoonlijk, dat doet deugd!
Speciale dank aan Eddy en Danny voor de analyses hier op het forum :clap: :clap: :clap:
We gaan ons beraden voor een vervolg volgend jaar...

Cya.
Buddy59.
Plaats reactie