GOF zoekt 4e M/V voor 2e We love music quiz 15/09

Plaats reactie
The Comeback Kid
Lead Singer
Berichten: 159
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 21:25

GOF zoekt 4e M/V voor 2e We love music quiz 15/09

Bericht door The Comeback Kid »

De Gang Of Four zoekt voor de 2e We love music quiz op 15/09 in Sint-Niklaas een 4e M/V. Specifieke vaardigheden zijn niet nodig, doch strekken tot aanbeveling ;)
Larsken
Roadie
Berichten: 25
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 15:38

Re: GOF zoekt 4e M/V voor 2e We love music quiz 15/09

Bericht door Larsken »

Als jullie nog iets met een hoofdzakelijk algemene quizzer kunnen doen, wil ik mijn C.V. en motivatiebrief wel achterlaten.

Dat curriculum zal eerder beperkt zijn, maar de motivatiebrief staat wel vol (te hoog gegrepen) ambities.

L
The Comeback Kid
Lead Singer
Berichten: 159
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 21:25

Re: GOF zoekt 4e M/V voor 2e We love music quiz 15/09

Bericht door The Comeback Kid »

Na rijp beraad binnen de overlegstructuren van de Gang Of Four zijn we tot besluit gekomen dat 'Larsken' heel welkom is :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright: Kan jij ook in de namiddag voor de duoquiz? Afspraak ter plaatse?
Larsken
Roadie
Berichten: 25
Lid geworden op: za 09 aug 2014, 15:38

Re: GOF zoekt 4e M/V voor 2e We love music quiz 15/09

Bericht door Larsken »

The Comeback Kid schreef:Na rijp beraad binnen de overlegstructuren van de Gang Of Four zijn we tot besluit gekomen dat 'Larsken' heel welkom is :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright: :handgestures-thumbupright: Kan jij ook in de namiddag voor de duoquiz? Afspraak ter plaatse?
Op dit forum heb ik duidelijk nog niet zoveel 'street credibility', maar ik ben blij dat de raad van bestuur zo snel kon samenkomen. :D

De GR80's middag lukt me ditmaal helaas niet. Dan word ik nog thuis verwacht.

Ik kijk er naar uit, ik denk wel dat we enigszins complementair zijn. Als ik me niet vergis hebben we ook al enkele malen tegenover elkaar gestaan aan de buzzers.
The Comeback Kid
Lead Singer
Berichten: 159
Lid geworden op: zo 24 mar 2013, 21:25

Re: GOF zoekt 4e M/V voor 2e We love music quiz 15/09

Bericht door The Comeback Kid »

De Gang kijkt ook uit naar de samenwerking Larsken. C u at the We love music quiz :music-listening:
Plaats reactie