One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Keiem »

En zo halen we toch al de 10 ploegen!

10. Lou Reed in velo :handgestures-thumbupright:

Er is dus zeker nog plaats. De eerste rondes zijn reeds gemonteerd en brengen alvast een mooie mix van weggevers, nadenkers en een paar pittige songs, mooi in thema's uitgewerkt.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Keiem »

11. Lamas Everywhere :handgestures-thumbupright:
cocoon78
Roadie
Berichten: 26
Lid geworden op: vr 08 dec 2017, 16:40

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door cocoon78 »

Tracy Scatman als nr. 12 aub
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Keiem »

12. Tracy Scatman :lol: :handgestures-thumbupright:
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Jorgen VG »

Zeger Salims & The Deaf Tones melden zich
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Keiem »

Jorgen VG schreef:Zeger Salims & The Deaf Tones melden zich
klinkt als een samenraapsel :D

Wees welkom!
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2831
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Jorgen VG »

Keiem schreef:
Jorgen VG schreef:Zeger Salims & The Deaf Tones melden zich
klinkt als een samenraapsel :D

Wees welkom!
Inderdaad. Alles wat ze elders niet wilden.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Keiem »

Even wat uitleg over de quiz.

We gaan dit jaar dus voor het concept van twee kwissen in één: Die van Gregory en die van mij. Elk om z'n beurt presenteren we u een ronde, telkens rond een bepaald thema. Die thema's zullen vaak een uitstekende leidraad zijn om de fragmenten te raden. We hebben ons nauwelijks gemoeid met elkaars thema- en songkeuzes dus het zijn twee duidelijk verschillende kwissen. Er zijn dan ook extra prijzen voorzien voor wie Gregory's kwis wint en voor wie mijn kwis wint.
Nieuw in deze editie is ook dat we voor het eerst geen theorievragen hebben. Dus geen platenhoezen, teksten en dergelijke. Enkel muziek! Maar dan wel véél muziek. Maar liefst 14 rondes en 210 fragmenten, wat meer is dan ooit tevoren. Elk fragment duurt zo'n 45 tot 55 seconden. Daarom is het zeer belangrijk dat we tijdig kunnen beginnen. De quiz begint dan ook reeds om 19u30 om niet te laat te moeten eindigen. Gelieve hier rekening mee te houden aub!
- er passeren zeer veel titels, ook duidelijk meer dan vorig jaar. Hoewel hij niet werd voorgespeeld heb ik het idee dat hij iets makkelijker is dan vorig jaar.
- De playlist komt grotendeels uit het Radio 1 / Studio Brussel segment. Er zitten uiteraard wel genoeg hits in, maar wie wekelijks in een danscafé staat te swingen op Cotton Eye Joe of Vlieg Met Me Mee, die heeft nog een week bedenktijd...
- Voor veel mensen minder belangrijk, maar laten we het dan in de categorie 'mooi meegenomen' plaatsen: de prijzentafel wordt er ééntje om van te snoepen met veel cd's en vinyl! Eén van de betere van het seizoen, dat durven we gerust meegeven!
- Parking is niet zo evident in de Ezelstraat en daarrond. Gelieve hier dus rekening mee te houden.

- Mijn gedeelte bestaat uit een dertigtal nummers uit de 90's, een dertigtal uit de 10's, een twintigtal uit de 00's en zowaar toch nog veertien uit de 80's (!). De restjes verdeel ik over de 60's en 70's.
Gebruikersavatar
Richard zonder Linda
Superstar
Berichten: 522
Lid geworden op: di 04 okt 2011, 19:34
Locatie: Koekelare-city

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Richard zonder Linda »

Mijn deel van de quiz bestaat voor 75% uit nummers uit de periode tot 1989, 25% met nummers vanaf de jaren '90.
Liefhebbers van oldies zullen met dit deel van de quiz zeker aan hun trekken komen. En aangezien er een afzonderlijke klassement bijgehouden wordt van beide quiz-delen, kunnen ze zowaar met een overwinnaarsgevoel naar huis gaan.

Mijn deel lijkt me zeker niet moeilijker dan de oldies uit de editie van vorige jaar, integendeel zelfs.
Al zit in elke ronde wel een nummer dat dringend eens dient gevraagd te worden op een muziekquiz, maar dit met enig gevaar op een solo.
Een 'walk in the park' wordt het dus niet, maar voor het aangekondigde deelnemersveld zeker haalbaar.

Weet alvast dat de quiz met veel liefde voor muziek is samengesteld; hopelijk genieten jullie er evenveel van zoals ik de laatste weken mocht doen met het samenstellen ervan.
We proberen alvast iedereen met een mooie prijs naar huis te sturen; niet dat dit het belangrijkste is, maar we doen dit uit dankbaarheid dat jullie 'onze' muziek willen aanhoren.
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door rino »

Ik kijk er in alle geval enorm naar uit. Een quiz die ik telkenjare heel graag speel.
Beide delen zouden ons overigens prima moeten liggen...
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: One Night In Paris - Brugge - Zaterdag 8 september

Bericht door Keiem »

14. Disorder
Plaats reactie