Years & Years - Volume I - Quiz 5: 00s

Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: Years & Years - Volume I - Quiz 5: 00s

Bericht door vinceluka »

Wat is die Filip toch een bezige bij, één die muziek opslaat ipv nectar en
het resultaat, deze eerste editie van de years en years zomerquizzen, is zijn uitermate lekkere honing. :handgestures-thumbupright:
Eindeloos respect voor het presenteren van 7 perfect samengestelde quizzen van hoog niveau op 1 maand tijd aan muziekquizzend Vlaanderen. :clap:
De 2 laatste die nog op de agenda staan heb ik samen met Johan mogen voorspelen vandaar dat ik nu al een eindoordeel kan geven.
Helaas voor mij valt deze sublieme serie in de zomerperiode en zodoende maar één quiz (deze nillies) 'live' kunnen beleven in Oostakkerdorp, de opvolger van Bellem als het nieuwe mekka van de muziekquizzen.
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
Garnizoen!
Lead Singer
Berichten: 211
Lid geworden op: di 19 mar 2013, 16:52
Locatie: Gent

Re: Years & Years - Volume I - Quiz 5: 00s

Bericht door Garnizoen! »

Raar volkje, die (wij) muziekquizzers:

CARDIGANS (7) - FOR WHAT'S IT'S WORTH (0)
SIGUR ROS (10) - VID SPILUM ENDALAUST (8)

Geen idee welke taal er des ochtends aan jullie koffietafel wordt gesproken, maar de woorden "Vid Spilum Endalaust" zullen bij ons niet gauw vallen. De woorden "For What It's Worth" helaas wel.. vanmorgen nog.. via Radio 1.. meteen mee.. en rechtstaand weer in slaap gesukkeld.
Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: Years & Years - Volume I - Quiz 5: 00s

Bericht door Sander »

Ik val in herhaling, maar herhaling is goed! Dan blijft de boodschap beter hangen: dmax van ne kwies motjeeuuuh!!!! (Ik denk dat ze dat in Uustakker zo zouden zeggen ;) )
Ik heb een fijne avond beleefd: van ronde 1 tot ronde 10 en ook de afterdrink was in orde :mrgreen:
Mooie uitgebalanceerde quiz, zowel qua niveau/genres/goede/slechte/foute muziek... Mijn partner en ikzelf vulden elkaar goed aan (wat niet altijd het geval is binnen mijn eigen team) wat resulteerde in een score waarover we tevreden zijn.

Maw: please kondig Volume II al aan!!!
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2655
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Years & Years - Volume I - Quiz 5: 00s

Bericht door kasenco »

Snap dit zelf ook nog altijd niet....

CARDIGANS (7) - FOR WHAT'S IT'S WORTH (0)

Heb dat deze morgen ook op Radio 1 gehoord en herkende het meteen en de titel kwam veelvuldig langs..... Ik had nochtans zaterdag geen druppel alcohol gedronken.... :shock:
Gebruikersavatar
Sander
Superstar
Berichten: 903
Lid geworden op: di 25 jun 2013, 12:47
Locatie: Comfortably Dumb

Re: Years & Years - Volume I - Quiz 5: 00s

Bericht door Sander »

kasenco schreef:Snap dit zelf ook nog altijd niet....

CARDIGANS (7) - FOR WHAT'S IT'S WORTH (0)

Heb dat deze morgen ook op Radio 1 gehoord en herkende het meteen en de titel kwam veelvuldig langs..... Ik had nochtans zaterdag geen druppel alcohol gedronken.... :shock:
En vanmorgen wel? Dan zal het daardoor komen e :mrgreen:
Plaats reactie