Bizarre muziekquiz - Dentergem - 05/11/2016

Popinger Bart
Lead Singer
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 21:28
Locatie: Kortrijk || Popingers - Courtrai Tonight

Re: Bizarre muziekquiz - Dentergem - 05/11/2016

Bericht door Popinger Bart »

Dit was onze eerste deelname aan dit BiZarre circus. Mahna mahna.
Met zijn vele live-fragmenten op groot doek, het ruime spitten in de punk-, gothic- en hardrocktuin tot jolijt van onze Steph, … heeft de BiZarre een duidelijke eigen smoel.
We hebben ons goed geamuseerd en komen een volgende keer graag terug, enkel voor de singlehoezen moesten we echt passen (denk dat we er amper een 5-tal van de 12 invulden en zelfs vergaten te gokken ...), we haalden hier dan ook een 0 op het rekest. Ook de Beyoncé- (al omgedoopt tot Bieber-) ronde konden we niet pruimen doch respect voor jullie meewerkend dochtertje, haar muzieksmaak zal ongetwijfeld snel veranderen. Mahna mahna
Eén verbeterpuntje waren de tussenstanden : hier werd in de eerste helft enkel de Top 5 afgeroepen, zodat wij in geen honderd mijlen onze toegekende punten en positie konden inschatten ; ik zag ook gefronste wenkbrouwen bij andere niet Top 5 tafels. Dit kan je niet maken, vind ik, graag aandacht voor alle ploegen, eventueel via projectie ipv afroep.
Schitterende analyse trouwens :handgestures-thumbupright: ; hierin merk ik wel dat wij Popingers in ronde M3 nogal zwaar tekort gedaan werden met 16,5/20 waar we 19/20 haalden (enkel Therapy? titel verkeerd), doch dit heeft geen invloed op de uitslag ; we waren ten andere heel content met onze onverwachte 7de plaats. Mahna mahna.
Nog een biZar zetduiveltje : De Ed Sheeran was, als ik me niet vergis, "Don't" ipv "Thinking out loud".
Sterk werkstuk en vlotte quiz :clap: :clap: , al benieuwd naar jullie 4° worp.
Gebruikersavatar
arx7100
Popstar
Berichten: 346
Lid geworden op: za 16 feb 2013, 13:39
Locatie: Waregem

Re: Bizarre muziekquiz - Dentergem - 05/11/2016

Bericht door arx7100 »

Popinger Bart schreef:Dit was onze eerste deelname aan dit BiZarre circus. Mahna mahna.
Met zijn vele live-fragmenten op groot doek, het ruime spitten in de punk-, gothic- en hardrocktuin tot jolijt van onze Steph, … heeft de BiZarre een duidelijke eigen smoel.
We hebben ons goed geamuseerd en komen een volgende keer graag terug, enkel voor de singlehoezen moesten we echt passen (denk dat we er amper een 5-tal van de 12 invulden en zelfs vergaten te gokken ...), we haalden hier dan ook een 0 op het rekest. Ook de Beyoncé- (al omgedoopt tot Bieber-) ronde konden we niet pruimen doch respect voor jullie meewerkend dochtertje, haar muzieksmaak zal ongetwijfeld snel veranderen. Mahna mahna
Eén verbeterpuntje waren de tussenstanden : hier werd in de eerste helft enkel de Top 5 afgeroepen, zodat wij in geen honderd mijlen onze toegekende punten en positie konden inschatten ; ik zag ook gefronste wenkbrouwen bij andere niet Top 5 tafels. Dit kan je niet maken, vind ik, graag aandacht voor alle ploegen, eventueel via projectie ipv afroep.
Schitterende analyse trouwens :handgestures-thumbupright: ; hierin merk ik wel dat wij Popingers in ronde M3 nogal zwaar tekort gedaan werden met 16,5/20 waar we 19/20 haalden (enkel Therapy? titel verkeerd), doch dit heeft geen invloed op de uitslag ; we waren ten andere heel content met onze onverwachte 7de plaats. Mahna mahna.
Nog een biZar zetduiveltje : De Ed Sheeran was, als ik me niet vergis, "Don't" ipv "Thinking out loud".
Sterk werkstuk en vlotte quiz :clap: :clap: , al benieuwd naar jullie 4° worp.
Het eeste jaar was braver, vorig jaar was er meer hip hop, dit jaar meer underground, wat het volgend jaar wordt weet niemand. Wat zeker is, het wordt weer bizar :violin:

Ed Sheeran met don't (ik was eerst een ander liedje van plan, daarmee oude lijst gekopieerd)
Jullie punten op M3: inderdaad, 2,5 punten te weinig gekregen. Foutje van de jury.

Vorig jaar konden we met een afstandsbediening de tussenstand projecteren en dit verliep vlotter. Dit jaar hadden we een andere beamer en dit bleek niet mogelijk. Om telkens alle 15 af te roepen, daar had ik geen zin in, maar je hebt misschien wel gelijk. Ik moest wat meer de volledige stand afgeroepen hebben.
Cpt. Bollock
Lead Singer
Berichten: 175
Lid geworden op: do 09 jun 2011, 20:50
Locatie: Lokeren

Re: Bizarre muziekquiz - Dentergem - 05/11/2016

Bericht door Cpt. Bollock »

SpeedKing schreef: En ik denk dat dat nog meer geldt voor Cpt. Bollock, die de fraaiste tafelsolo's uit de pen perste - Trisomie 21 of Helium Vola en nog ander onbekend weinig opbeurends.
Daar mag je zeker van zijn! :twisted: Een topplaats zal ik waarschijnlijk zelf nooit meemaken, dus haal ik mijn plezier uit zulke fragmenten. Van mij mogen er meer quizzen als deze zijn.

De coalitie voor volgend jaar is ondertussen gesmeed. :-)
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Bizarre muziekquiz - Dentergem - 05/11/2016

Bericht door SpeedKing »

arx7100 schreef:
Popinger Bart schreef: Eén verbeterpuntje waren de tussenstanden : hier werd in de eerste helft enkel de Top 5 afgeroepen, zodat wij in geen honderd mijlen onze toegekende punten en positie konden inschatten ; ik zag ook gefronste wenkbrouwen bij andere niet Top 5 tafels. Dit kan je niet maken, vind ik, graag aandacht voor alle ploegen, eventueel via projectie ipv afroep.
In mijn enthousiasme dit vergeten aan te stippen. Ik treed Popinger Bart hier wel bij (en ik denk de meesten) - ook al is het vervelend, als het niet lukt via projectie dan toch maar afroepen. Ook al wordt het dan mss iets later. Mana mana.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Plaats reactie