5e Stardust Popquiz - zaterdag 31 mei 2008

Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Cz-2mX schreef:Eigenlijk is het heel simpel: als je probeert om af en toe een muziekquizploeg op de been te brengen met vooral mensen die hoofdzakelijk - en vaak - algemene quizzen spelen
Die underdog-mayonaise zal niet meer pakken, beste Cz-2mX, om het eens met een frituurboutade te zeggen; na jullie tweede plaats op de Guess Who-quiz (waar jullie ons met één puntje klopten omdat je alle dooien in dat puzzellijstje wist te raden en wij ze bijna allemaal onderling wisselden :wink: :thumb1: ), worden jullie, door ons arme muziekquizzerkes, niet meer aanzien als dat 'sympathiek groepje algemene quizzerkes (van het bescheiden ploegje 'Café Den Hemel') die eens een muziekquizke meepikken' ...
Zeker niet als heerschappen, als daar zijn SepPuKu en Vinceluka, deel uitmaken van uw combo ...

Nee, vanaf nu, zijn jullie even veel DE VIJAND als Kas & co., Sympathie vd Duvel, Arthritic Monkees of Rechte Bananen et les autres :twisted: :P
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Tonyvdb schreef:
Cz-2mX schreef: Overigens zijn we desgevraagd best bereid om het bij het vlot bekkende 'Cz-2mX & his /%</+?}@#!^°|[*`µ!§' te houden, maar dan wel alleen als de samensteller van de Stardustquiz belooft als tegenprestatie iets van de nieuwe '!!!' te vragen.
???
Ken je de groep "!!!" niet ???

Vorig jaar hun 3de CD uitgebracht 'Myth takes' met de leuke single 'Must be the moon'.
Maar vooral de 12" 'Me and Giuliani down by the schoolyard' uit hun vorige CD is werkelijk verbluffend goed (stond een paar weken terug ook als één van de afsluiters in mijn lijstje party-schijven).
9' funky dance van een andere planeet.
Check it out now, zou ik zeggen.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

vinceluka schreef:
Tonyvdb schreef:
Cz-2mX schreef: Overigens zijn we desgevraagd best bereid om het bij het vlot bekkende 'Cz-2mX & his /%</+?}@#!^°|[*`µ!§' te houden, maar dan wel alleen als de samensteller van de Stardustquiz belooft als tegenprestatie iets van de nieuwe '!!!' te vragen.
???
Ken je de groep "!!!" niet ???

Vorig jaar hun 3de CD uitgebracht 'Myth takes' met de leuke single 'Must be the moon'.
Maar vooral de 12" 'Me and Giuliani down by the schoolyard' uit hun vorige CD is werkelijk verbluffend goed (stond een paar weken terug ook als één van de afsluiters in mijn lijstje party-schijven).
9' funky dance van een andere planeet.
Check it out now, zou ik zeggen.
Tuurlijk wel, !!! -> ???, heb je 'm :? (toen we naar Willebroek reden vorige week, passeerde zelfs een nummer van hen op mijn iPod, remember?)
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

:oops: :oops: :oops:
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

Tonyvdb schreef: Nee, vanaf nu, zijn jullie even veel DE VIJAND als Kas & co., Sympathie vd Duvel , Arthritic Monkees of Rechte Bananen et les autres :twisted: :P
Mooie wervingsactie, Tony!
Net nu we wilden inschrijven...
:twisted: :wink:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Devil's answer schreef:
Tonyvdb schreef: Nee, vanaf nu, zijn jullie even veel DE VIJAND als Kas & co., Sympathie vd Duvel , Arthritic Monkees of Rechte Bananen et les autres :twisted: :P
Mooie wervingsactie, Tony!
Net nu we wilden inschrijven...
:twisted: :wink:
Het bloeddruipende lettertype is helaas niet voorhanden op muziekquizzen.be :lol: :wink:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Bericht door bart depauw »

Tonyvdb schreef:
Devil's answer schreef:
Tonyvdb schreef: Nee, vanaf nu, zijn jullie even veel DE VIJAND als Kas & co., Sympathie vd Duvel , Arthritic Monkees of Rechte Bananen et les autres :twisted: :P
Mooie wervingsactie, Tony!
Net nu we wilden inschrijven...
:twisted: :wink:
Het bloeddruipende lettertype is helaas niet voorhanden op muziekquizzen.be :lol: :wink:
Dat is een beetje teveel eer voor de Monkees... Als er geen bluesrondes zijn dan toch :grin:

Geen bloederig lettertype, nee. Dat kan ik vanuit mijn beroep gezien niet toestaan. Ik heb wel dit: :burn:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

leuk, leuk :P :wink:
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Bericht door Devils answer »

bart depauw schreef: Geen bloederig lettertype, nee. Dat kan ik vanuit mijn beroep gezien niet toestaan. Ik heb wel dit: :burn:
Brandweerman dus?
Gebruikersavatar
berwt
Superstar
Berichten: 782
Lid geworden op: ma 01 okt 2007, 12:42
Locatie: Gent/ De Flosseklosser

Bericht door berwt »

of ghostbuster?
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Bericht door Cz-2mX »

Tonyvdb schreef: (...) na jullie tweede plaats op de Guess Who-quiz (waar jullie ons met één puntje klopten omdat je alle dooien in dat puzzellijstje wist te raden en wij ze bijna allemaal onderling wisselden :wink: :thumb1: ), worden jullie, door ons arme muziekquizzerkes, niet meer aanzien als dat 'sympathiek groepje algemene quizzerkes (...)

Nee, vanaf nu, zijn jullie even veel DE VIJAND als Kas & co., Sympathie vd Duvel, Arthritic Monkees of Rechte Bananen et les autres :twisted: :P
Gelet op je kleine lettertjes moet die nederlaag wel keihard aangekomen zijn, Tony. En ook nog lang nagewerkt hebben. We hebben er nochtans alles aan gedaan om niet van jullie te winnen. We vonden zelf ook dat het toch te gek zou zijn, mocht een gelegenheidsploegje-van-algemene-quizzers met in de gelederen dan nog iemand die de jongste tien jaren maar twee quizzen gespeeld heeft vóór jullie eindigen.

Waar is het dan fout gelopen? Net bij die reeks van tien overledenen. We kunnen het ook niet helpen dat we er zeven zo kenden en dat we erin geslaagd zijn om de drie overige juiste antwoorden bij elkaar te redeneren (genre “deze naam klinkt wel echt oud” of “dit zal wel een blanke zijn” of “met zo’n naam kan je toch geen deathcore spelen” (ik geef maar een paar voorbeelden)). En toen bleek het kalf voor jullie dus al verdronken. We hebben nog alles geprobeerd om onze voorsprong prijs te geven maar hebben uiteindelijk in jullie onze minderen moeten erkennen.

Maar niet getreurd: tijdens het jongste gezellig samenzijn van The Nick of Time Name Changers in het Hof Van Cleve in Kruishoutem hebben we collectief beslist om jullie alvast de eerste maanden niet voor de voeten te lopen. Vandaar:

1) Voor het tweede trimester ligt er nog maar één 1 (voluit: één) muziekquiz vast: de Stardustquiz op zaterdag 31 mei. Geef toe, echt “vijandig” kan je onze deelname daar niet noemen.

2) In het eerste trimester spelen we zeker maar 1 (voluit: één) muziekquiz. Een bescheiden quizje ver bij jullie vandaan, op enkele km van de woonplaats van twee ploegleden en vlakbij de geboorteplaats van een derde. Inschrijven via dit forum kan niet eens en je moet overigens al echt uit de buurt zijn om te weten waar Grotenberge ligt, laat staan om café 't Verval te vinden.

P.S. Mits wat gerichte training zal het koppelen van de juiste overledene uit 2008 aan de juiste groep tegen de eerstvolgende Guess Whoquiz (zijn jullie ook al ingeschreven?) ook voor jullie geen geheimen meer hebben. Alvast even oefenen met een paar mindere recente overledenen?

Wat was de seksuele geaardheid van Marvin Gaye?

Wat was de huidskleur van Barry White?

Zie je wel !!
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Zo serieus ! :shock:
was maar om te lachen hé, Danny ... :roll: :P

Meer nog : nogmaals hoedje af voor die tweede plaats (het :thumb1: was toch duidelijk)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

1. Metal Mickeys
2. Vlassenbroek 2000
3. Jan, Piet, Joris & Sam Gooris
4. Shooting Stars
5. Rechte Bananen
6. Arthritic Monkees
7. Boeboeks
8. De Flosseklosser
9. Orde Van De Wetterse Strijkstok
10. Starbuk & Apollo
11. Tony Servi Big Band
12. Country Trash
13. Nick Of Time Name Changers (olv)
14. Zwanties
15. Testedoene
16. Teamwear Jartazi
17. Tequila Overdrive
18. De Flodder
19. Never Mind The Small Brains
20. Farth, Wind & Fire
21. Sticky Fingers
22. De Jeukdoos
23. Men In Black
24. Kas & co.
25. Koerier
26. Clement & KGBV

27. Rock Fort
Gebruikersavatar
Fideel
Backing Vocal
Berichten: 74
Lid geworden op: ma 12 nov 2007, 16:49
Locatie: Gent
Contacteer:

Bericht door Fideel »

digg.be doet zeker mee. De officiële inschrijving volgt later nog wel.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Fideel schreef:digg.be doet zeker mee. De officiële inschrijving volgt later nog wel.
Gelijk mijne maat en mede-KVK-fan Joost zou zeggen : BEIRE

28. Digg.be
Plaats reactie