5e Stardust Popquiz - zaterdag 31 mei 2008

Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Tweevoudig ex-winnaar schrijft in :thumb2:

24. Kas & co.
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Bericht door Cz-2mX »

Tonyvdb schreef: 13. Nick Of Time Name Changers (olv)
(ik heb hier zo'n lichtbruin vermoeden, dat hun 'name' nog wel eens zou kunnen 'gechanged' worden ...)
De (olv) kan weg en mag desgewenst vervangen worden door (msz) - 'met stellige zekerheid'. Nu alleen die 'name' nog tijdig 'gechanged' krijgen...
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
Gebruikersavatar
dendaffe
Superstar
Berichten: 719
Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
Locatie: Aartselaar
Contacteer:

Bericht door dendaffe »

Koerier mag je ook inschrijven...
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

dendaffe schreef:Koerier mag je ook inschrijven...
Aha, eindelijk :thumb2:

1. Metal Mickeys
2. Vlassenbroek 2000
3. Jan, Piet, Joris & Sam Gooris
4. Shooting Stars
5. Rechte Bananen
6. Arthritic Monkees
7. Boeboeks
8. De Flosseklosser
9. Orde Van De Wetterse Strijkstok
10. Starbuk & Apollo
11. Tony Servi Big Band
12. Country Trash
13. Nick Of Time Name Changers (olv)
14. Zwanties
15. Testedoene
16. Teamwear Jartazi
17. Tequila Overdrive
18. De Flodder
19. Never Mind The Small Brains
20. Farth, Wind & Fire
21. Sticky Fingers
22. De Jeukdoos
23. Men In Black
24. Kas & co.
25. Koerier
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Bericht door Rubby »

Wat een deelnemersveld al :shock:
baaigones
One Hit Wonder
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 14:02

Bericht door baaigones »

Rubby schreef:Wat een deelnemersveld al :shock:
En dat op de dag van de bekerfinale :mrgreen: :wink:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

baaigones schreef:
Rubby schreef:Wat een deelnemersveld al :shock:
En dat op de dag van de bekerfinale :mrgreen: :wink:
grapjurk, dacht je nu echt dat ik daar niet op voorhand aan gedacht had ... :D
Lars
Rock Legend
Berichten: 1579
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Bericht door Lars »

Doe ons er ook maar bij:

Clement en KGBV
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Lars schreef:Doe ons er ook maar bij:

Clement en KGBV
Het wordt beter en beter :thumb1:

26. Clement en KGBV
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Uit de top 20 van vorig jaar, mis ik nog :

2. Polkaheer, Kiekenfretter, Strop & Kaaskop (ik denk dat Peegee onlangs tijdens een pauze of zo zei dat ze komen, maar ik wacht best nog even op bevestiging)
5. Sympathie voor den Duvel (heb op de Charlie-quiz al wat gelobby'd bij Devil's Answer, hoop dat dat wat oplevert :wink: )
9. Seppuku-San & the Dirty Harry-kiris (Ze hebben eigenlijk al min of meer toegezegd onlangs (Vinceluka zei dat hij vierde man wordt naast SepPuKu, Danny Pr en Dirty Harry :shock: ) : kun je de deelname en groepsnaam bevestigen/doorgeven, Johan of Vince?)
10. De Gentse Muziekzooi (Elk jaar schrijven zij op het laatste nippertje in, één keer de dag zelf nog, dus dat komt wel goed...)
11. Guess Who?
13. Fab 4
15. Willy Jr. & De Knelpuntklup
19. Wasoetie

Ik hoop dat minstens zes van deze acht nog inschrijven : dat zou, met nieuwkomers Koerier en Tequila Overdrive, een nog straffer deelnemerveld dan vorig jaar betekenen :D
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Bericht door Cz-2mX »

Cz-2mX schreef:
Tonyvdb schreef: 13. Nick Of Time Name Changers (olv)
(ik heb hier zo'n lichtbruin vermoeden, dat hun 'name' nog wel eens zou kunnen 'gechanged' worden ...)
De (olv) kan weg en mag desgewenst vervangen worden door (msz) - 'met stellige zekerheid'. Nu alleen die 'name' nog tijdig 'gechanged' krijgen...
Groepsnaam, Tony?

Dat kan:
maak er dan
maar SepPuKu-san
& the Dirty Harry-kiris van.
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Cz-2mX schreef:
Cz-2mX schreef:
Tonyvdb schreef: 13. Nick Of Time Name Changers (olv)
(ik heb hier zo'n lichtbruin vermoeden, dat hun 'name' nog wel eens zou kunnen 'gechanged' worden ...)
De (olv) kan weg en mag desgewenst vervangen worden door (msz) - 'met stellige zekerheid'. Nu alleen die 'name' nog tijdig 'gechanged' krijgen...
Groepsnaam, Tony?

Dat kan:
maak er dan
maar SepPuKu-san
& the Dirty Harry-kiris van.
Dus The Nick Of Time Name Changers = Vince, SepPuKu, Dirty Harry & Danny P = SepPuKu-San & The Dirty Harry-Kiri's :? :?:
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Bericht door vinceluka »

Tonyvdb schreef: Dus The Nick Of Time Name Changers = Vince, SepPuKu, Dirty Harry & Danny P = SepPuKu-San & The Dirty Harry-Kiri's :? :?:
Ik ken Danny nog niet zo goed, maar ik heb wel al begrepen dat hij het graag wat mysterieus houdt. 8)

Weet zelf pas sinds eergisteren dat wij de The Nick of time name changers zijn (ondertussen waren). :roll:
Gebruikersavatar
Cz-2mX
Lead Singer
Berichten: 228
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 17:58
Locatie: Where The Wild Things Are: Scary Monsters

Bericht door Cz-2mX »

Eigenlijk is het heel simpel: als je probeert om af en toe een muziekquizploeg op de been te brengen met vooral mensen die hoofdzakelijk - en vaak - algemene quizzen spelen, dreigt de bezetting nogal eens te wisselen. Als je je dan maanden vooraf inschrijft (naar verluidt zouden er zelfs organisatoren bestaan die nu al verwoede pogingen doen om de zaal vol te krijgen voor een quiz die - pakweg - pas eind mei plaatsvindt) dan ken je uiteraard de definitieve ploegsamenstelling nog niet.

Vandaar de logische omweg via "zij-die-op-het-laatste-nippertje-nog-hun-naam-wijzigen" en het uiteindelijke gebruik van diverse ploegnamen als 'Rambo Number Five', 'Scary Monsters' of - als er voldoende kandidaten zijn om twee teams te bemannen - 'Scary Monster' & 'Super Creeps' of occasioneel 'SepPuKu-san & the Dirty Harry-kiris' (wat je bezwaarlijk kan gebruiken als geen van de twee naamgevers aanwezig is).

En bij één gelegenheid in 2007 klonk de ploegnaam ongeveer zo:
'The Original Former Official Free Junior Dave Dee, Dozy, Beaky, Mick & Tich Worldwide Appreciation Society'.
De presentator van de bewuste quiz is inmiddels aan de beterhand maar wordt voorlopig nog niet uit de instelling ontslagen.

Overigens zijn we desgevraagd best bereid om het bij het vlot bekkende 'Cz-2mX & his /%</+?}@#!^°|[*`µ!§' te houden, maar dan wel alleen als de samensteller van de Stardustquiz belooft als tegenprestatie iets van de nieuwe '!!!' te vragen.
"Scary monsters, super creeps / Keeps me running, running scared" D. Bowie
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Bericht door Tonyvdb »

Cz-2mX schreef:Eigenlijk is het heel simpel: als je probeert om af en toe een muziekquizploeg op de been te brengen met vooral mensen die hoofdzakelijk - en vaak - algemene quizzen spelen, dreigt de bezetting nogal eens te wisselen. Als je je dan maanden vooraf inschrijft (naar verluidt zouden er zelfs organisatoren bestaan die nu al verwoede pogingen doen om de zaal vol te krijgen voor een quiz die - pakweg - pas eind mei plaatsvindt) dan ken je uiteraard de definitieve ploegsamenstelling nog niet.

Wie mij beetje kent, weet dat ik in alles wat ik doe, voor het maximum ga, en niets aan het toeval overlaat (bij mij bvb. geen ontsporende powerpoints :roll: ); er is in Bissegem trouwens plaats voor 60 ploegen comfortabel te huizen, als het moet :P

Ik laat voorlopig 'The Nick of Time Name Changers' staan, als ik de naam een week op voorhand weet, is dat OK ... dus je hebt nog bijna VIER maanden om een naam te verzinnen ! :thumb1:
Die mag wat mij betreft 100 volzinnen lang zijn, ik kort 'm toch af naar eigen believen :P
Cz-2mX schreef: Overigens zijn we desgevraagd best bereid om het bij het vlot bekkende 'Cz-2mX & his /%</+?}@#!^°|[*`µ!§' te houden, maar dan wel alleen als de samensteller van de Stardustquiz belooft als tegenprestatie iets van de nieuwe '!!!' te vragen.
???
Plaats reactie