One Night In Paris IV - Zat 27 sept - Beitem/Roeselare

Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: One Night In Paris IV - Zat 27 sept - Beitem/Roeselare

Bericht door rino »

Keiem schreef:Ronde 4 - Your Favorite Thing
05. Boomers (0) – You’ve Got to Know (25) (Dimitri) (1993)
Dit had geen quizmastersolo mogen zijn. Ken dit nummer maar de uitvoerder wilde maar niet komen. Ik leverde op deze quiz één van mijn zwakste prestaties in lange tijd. Heel veel laten liggen (zo voor de vuist weg herinner ik me nog Razorlight of de titel van The Sore Losers maar er waren er nog heel veel meer), gelukkig waren mijn teammaats wél op niveau...
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: One Night In Paris IV - Zat 27 sept - Beitem/Roeselare

Bericht door progres »

rino schreef:
Keiem schreef:Ronde 4 - Your Favorite Thing
05. Boomers (0) – You’ve Got to Know (25) (Dimitri) (1993)
Dit had geen quizmastersolo mogen zijn. Ken dit nummer maar de uitvoerder wilde maar niet komen. Ik leverde op deze quiz één van mijn zwakste prestaties in lange tijd. Heel veel laten liggen (zo voor de vuist weg herinner ik me nog Razorlight of de titel van The Sore Losers maar er waren er nog heel veel meer), gelukkig waren mijn teammaats wél op niveau...
herkende dit nummer ook direct maar de uitvoerder zei me helemaal niets meer, vreemd.
one hit wonder vermoedelijk
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: One Night In Paris IV - Zat 27 sept - Beitem/Roeselare

Bericht door Keiem »

Ik had nog wat tijd om een scorebord van 6 punten of hoger te maken van de moeilijkste fragmenten. Ook hier verpletteren de Monkees de concurrentie. Toch enkele opmerkelijke verrassingen.

Would-Be Monkees: 55 :roll:
JPJSG: 23
Popingers: 21
4SHOTA: 21
Tequila Overdrive: 20
Los Locos: 16
Bruce Horny: 13
Poulidor: 10
Pretty in Pink: 10
Sympathie Vur Den Duvel: 10
Quiztolé: 8
Tsjolaers, Testedoene: 7
Rechte Bananen, Martha WAR, Fab4, Off the Record: 6

Over Boomers:
Ik gebruik voor alle moeilijke fragmenten graag eens de zoekrobot op deze site. Er zijn inmiddels al zo veel playlists en besprekingen na te lezen op deze site, dat je makkelijk kan terug vinden of een nummer al vaak voorgekomen is. Toen ik Boomers opzocht kwam het reeds één keer voor in een quiz van Vlassenbroek. Dat nummer ('Art of living') kende ik toen niet, maar ik ging er dus van uit dat de band wel enige bekendheid had.
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: One Night In Paris IV - Zat 27 sept - Beitem/Roeselare

Bericht door Luk »

Het nummer met de profetische titel "You've got to know" klonk mij ook meteen bekend in de oren maar de uitvoerder bleef "unknown", en zei me bij bekendmaking ook totaal niets.
Het moet toch een serieus radiohitje geweest zijn, want ook de ploegmaats "knowden" ;) het - intussen ritmisch mee- en jaknikkend -"ergens" (maar niet tot op het antwoordenblad helaas )...
Voor mij persoonlijk vormde deze (her)ontdekking een mooie prijs om - in het hoofd - mee te nemen naar huis. :music-listening: Bedankt, Dimitri! :handgestures-thumbupright:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: One Night In Paris IV - Zat 27 sept - Beitem/Roeselare

Bericht door rino »

Luk schreef:Het nummer met de profetische titel "You've got to know" klonk mij ook meteen bekend in de oren maar de uitvoerder bleef "unknown", en zei me bij bekendmaking ook totaal niets.
Het moet toch een serieus radiohitje geweest zijn, want ook de ploegmaats "knowden" ;) het - intussen ritmisch mee- en jaknikkend -"ergens" (maar niet tot op het antwoordenblad helaas )...
Voor mij persoonlijk vormde deze (her)ontdekking een mooie prijs om - in het hoofd - mee te nemen naar huis. :music-listening: Bedankt, Dimitri! :handgestures-thumbupright:
De single bereikte de 4de plaats in mijn StuBru-playlist voor de maand Juli 1993!

Dit was toen de Top 3:
1. The pit - Black And Blue
2. Dancing inside my head - Arno
3. Numb - U2
Plaats reactie