Za 1/03/2014 Muziekquiz Heffen

Gebruikersavatar
One Bad Reason
Popstar
Berichten: 391
Lid geworden op: za 06 apr 2013, 11:55

Za 1/03/2014 Muziekquiz Heffen

Bericht door One Bad Reason »

Gisteravond afgezakt naar Heffen (nabij Mechelen) om "Oesje" te vervolledigen.
Klein, maar aangenaam zaaltje met groot podium achteraan.
Op dat podium zaten de presentator, jury en Computerman (neen, geen nieuwe Marvel-held!)!
Er waren een 16-tal ploegen aanwezig in de zaal, als ik me niet vergis.

De muziekquiz zelf was soms een vreemde mix van commerciële hoog- en laagvliegers.
Een cocktail van pop, rock, disco nouveau! :banana-dance: en andere consoorten. Dus ieder vond zijn ding wel ergens.
Aan onze tafel was "complementair" het sleutelwoord tijdens de (thema gerelateerde) audiorondes.
Zo complementair zelfs dat we vrij vlug de leiding overnamen na ronde 2 en die dan ook nog lange tijd behielden.

Maar een teveel aan theorierondes (tafelrondes) heeft ons uiteindelijk de das omgedaan.
Een zeer sterk presterend "Pretty Paracetamol" was in de eindspurt simpelweg de baas! :o
Ploeg "Papa Large" profiteerde hier ook van en we belandden uiteindelijk op een toch wel mooie 3de plek.
Tijdens de eerste helft heb ik wel enkele mooie stukjes muziek gehoord die ik niet kende.
Als de playlist dan nog gepost kan worden ergens hier, graag!

De playlist zelf werd in een strak, maar doenbaar tempo afgespeeld. :handgestures-thumbupright:
Sommige fragmentjes mochten (van mij persoonlijk) toch nog iets langer zijn.
Presentator had een aangename stem en strooide niet teveel met onnozele one-liners, dus ook hier een :clap:
Puntentelling, eventuele correcties en het afroepen van de standen was vlot en correct!

Klein minpunt(je):
- Door de theorierondes konden we niet altijd de goede balans vinden tussen luisteren en/of lezen (maar zo is dat nu eenmaal he!)

Voor de rest, niets op aan te merken en zat deze quiz top in elkaar.
De zeer goede sfeer aan onze tafel was zeker een extra pluspunt! :clap:

Merci aan de ganse organisatie voor dit werkstukje.
Merci aan "Oesje" om aan mij te hebben gedacht :lol:
Popquiz "RELOADED" - za 12/03/2016
Plaats reactie