THE SINGULAR ADVENTURES OF KUIFJE - 11/01/2014 - VOLZET

Plaats reactie
kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

THE SINGULAR ADVENTURES OF KUIFJE - 11/01/2014 - VOLZET

Bericht door kuifje »

Volume II komt eraan op zaterdag 11 januari 2014 !
Locatie als vanouds in zaal 't Verloren Hofke - H. Theresialaan 79 - 1700 Dilbeek
Inschrijving : 10 € (mét prijzenkast !!!)
Aanvang : 20.00 u

Ingeschreven
1. Fab 4
2. Rechte Bananen
3. Bruce Horny & The Rest
4. Tequila Overdrive
5. Kas & the Hollys
6. Starbuk & Apollo
7. M.I.B.
8. Scary Monsters
9. Soprano's
10. Knelpuntklup
11. Martha WAR
12. Sympathie v/d Duvel

Er kan eventueel nog een 13e tafel bij... maar dan zit het café écht wel bomvol.
Geïntereseerden kunnen reageren via dit forum of 0478/30.28.98

Muzikale Groet,
Kuifje
kuifje
Popstar
Berichten: 466
Lid geworden op: wo 26 dec 2007, 17:58

Re: THE SINGULAR ADVENTURES OF KUIFJE - 11/01/2014 - VOLZET

Bericht door kuifje »

Nog wat nieuws uit Kuifjesland...

De quiz is inmiddels klaar, en werd ook al voorgespeeld door meervoudig winnaar, Marc Vermeiren, die er helaas niet zal kunnen bij zijn deze editie.

M.a.w., de jacht op eeuwige roem ligt open voor de rest van jullie ... :lol:

En Marc heeft zijn reputatie als allround-quizzer alle eer aangedaan, en presteerde het om een eindscore op de tabellen te zetten van 74 % (in z'n ééntje !).

De structuur van de quiz is dezelfde gebleven : 9 reeksen van 20 fragmenten, en waarin elke decennia evenredig aan bod komt.

En ook de moeilijkheidsgraad blijft als vanouds, alleen krijg je deze editie heel wat extra tips, links, en andere kapstokken aangeboden waardoor heel wat puzzels mooi in elkaar kunnen vallen, en waardoor de eindscores toch hoger zou moeten liggen dan vorig jaar.

Mag ik jullie verzoeken om zeker op tijd te komen, zodat ik ten laatste om 20:05 u zou kunnen starten ?

Ten slotte maak ik van deze gelegenheid gebruik om jullie allen een fijn 2014 toe te wensen !

Kuifje.
Plaats reactie