Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

beatinabox
Lead Singer
Berichten: 148
Lid geworden op: di 03 mei 2011, 07:22

Re: Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

Bericht door beatinabox »

We hebben 8 juryleden dit jaar, dus dat mag geen probleem zijn :)
Bovendien is de hoeveelheid antwoorden in bepaalde ronden beperkter dan vorige jaren
Gebruikersavatar
One Bad Reason
Popstar
Berichten: 391
Lid geworden op: za 06 apr 2013, 11:55

Re: Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

Bericht door One Bad Reason »

De vorige edities waren waarschijnlijk zo goed dat iedereen ondertussen weet waar de quiz zal plaatsvinden.
Misschien toch nog even de naam van de zaal en het adres hier melden, want dat staat nergens vermeld.
Zo kan ik a.s. zaterdag misschien toch nog naar daar afzakken.
Dank u!
Popquiz "RELOADED" - za 12/03/2016
Gebruikersavatar
One Bad Reason
Popstar
Berichten: 391
Lid geworden op: za 06 apr 2013, 11:55

Re: Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

Bericht door One Bad Reason »

adres is inmiddels doorgestuurd via een bevriende quiz-collega. :handgestures-thumbupright:
Popquiz "RELOADED" - za 12/03/2016
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

Bericht door SpeedKing »

Helaas, en al voor de 2e keer, moeten Los Locos uitschrijven. Damned, net nu we in de winning mood waren ;)
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

Bericht door bart depauw »

One Bad Reason schreef:adres is inmiddels doorgestuurd via een bevriende quiz-collega. :handgestures-thumbupright:
Misschien ook eens voor iedereen? Want ik herinner mij nu ineens dat ik vorig jaar ook eerst verkeerdelijk op een eerdere locatie ben aanbeland.

Adres voor morgen zou volgens de quizkalender op bqb.be zijn: De Bron, Kerkevijverstraat 19A in 9340 Lede.
Kan dit nog bevestigd worden ?
Gebruikersavatar
One Bad Reason
Popstar
Berichten: 391
Lid geworden op: za 06 apr 2013, 11:55

Re: Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

Bericht door One Bad Reason »

Polyvalente zaal De Bron, Kerkevijverstraat 19A, 9340 Lede

Sorry dat ik zo egoïstisch was, maar dacht dat al de rest op het forum het wel had. ;)
Niemand anders (m)opperde.
Popquiz "RELOADED" - za 12/03/2016
beatinabox
Lead Singer
Berichten: 148
Lid geworden op: di 03 mei 2011, 07:22

Re: Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

Bericht door beatinabox »

Hieronder de info voor de quiz en de zaal. Is een kopie van een mail die ik vandaag nog naar alle deelnemers stuurde, maar sommige mensen schreven in via het forum. Door het afzeggen van Los Locos zijn voorlopig 61 ploegen ingeschreven!

Beste deelnemer aan de Beat in a TV Box quiz 4.0,

Morgen zaterdag 11 mei, is het zover: de Beat in a TV Box Quiz 4.0!
In dit bericht volgt een beetje informatie, maar eerst en vooral de volgende belangrijke vraag:

Indien uw ploeg toch niet kan meedoen, gelieve dit nog op voorhand te laten weten, is gemakkelijk voor onze opzet morgen en om te weten of we al dan niet kunnen starten als bepaalde ploegen nog ontbreken.

Ter info nog het volgende:

- Zeker om 19u30 aanwezig zijn! De deuren gaan al open om 19u zodat er zeker voldoende tijd is. De eerste vraag wordt stipt om 20u gesteld, zodat we klaar zijn rond 23u20 en de prijsuitreiking zeker voor middernacht is afgelopen. Aangezien er voorlopig al 62 ploegen meedoen is het belangrijk dat iedereen goed op tijd komt zodat voor 20u alle ploegen op hun plaats zitten.
Wees gerust: de jury is serieus uitgebreid tegenover vorige keer (9 man sterk!) zodat alles tijdig verbeterd geraakt.

- De quiz vindt dit plaats in Zaal De Bron, Kerkevijverstraat 19A, 9340 Lede. Dit is pal in het centrum van Lede, niet ver van de kerk. Er staan pijlen naar deze zaal en er is een grote parking bij.
Kaartje kan je bekijken op google maps: http://maps.google.be/maps?hl=nl&safe=o ... CAoQ8gEwAA

- Voor mensen die van verder komen: Lede ligt nabij Aalst. Indien je aanwijzingen nodig hebt voor de beste weg, mag je me daar altijd voor contacteren.

- De quiz zal uit 7 volwaardige ronden bestaan en 1 korte ronde, voorzien van één pauze en één tafelronde tijdens het eerste deel.

- Alles wordt geprojecteerd. Om de filmfragmenten duidelijk te kunnen zien wordt het licht zoveel mogelijk gedimd. Op elke tafel zijn wel kaarsjes geplaatst om wat extra licht te voorzien indien te donker om het vragenblad nog te kunnen lezen. Indien je denkt dat dit niet volstaat mag je steeds een zaklampje of iets dergelijks meenemen.

- Het gebruik van GSM en smartphones is uit den boze, ook niet om als zaklamp te gebruiken!

- Voor de moeilijkheidsgraad is nog meer naar een balans gezocht zodat gelegenheidsploegen heel vlot kunnen meespelen en niet met het gevoel zitten dat ze van de helft van de vragen nog nooit gehoord hebben. Uiteraard zijn er steeds voldoende vragen waarop de doorwinterde quizzers zich kunnen onderscheiden :) Hopelijk zijn we in ons opzet geslaagd!

- Inschrijvingsgeld bedraagt 20 euro per ploeg en wordt aan de ingang betaald.

- Plaats in de zaal is niet vrij te kiezen maar wordt toebedeeld volgens inschrijvingsnummer: Wie eerst inschreef zit vooraan, de laatste achteraan.

Voila, meer heb ik voorlopig niet meer te vertellen. Hopelijk geraakt iedereen tijdig op de quiz en beleven jullie een fijne avond!

Groeten,

Arnout Willockx
vzw TiniTiaTief
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

Bericht door bart depauw »

beatinabox schreef: - Plaats in de zaal is niet vrij te kiezen maar wordt toebedeeld volgens inschrijvingsnummer: Wie eerst inschreef zit vooraan, de laatste achteraan.
:handgestures-thumbupright:
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: Beat in a TV Box Quiz 4.0 op 11 mei 2013

Bericht door bart depauw »

2010
1) Arthritic Monkees
2) De Hijsberen
3) Just An Illusion
4) Sound and vision

2011
1) The Facial Network
2) Arthritic Monkees
3) Scary Monsters
4)Bruce Horny & The Rest

2012
1) Bruce Horny & The Rest
2) Scary Monsters
3) Arthritic Monkees
4) The Facial Network

Ik zou voor Arthritic Monkees nu al willen tekenen voor een vierde plaats ...
Plaats reactie