08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door SpeedKing »

Vooraf een parcours uitstippelen en dan aan de deur uitgesloten worden omdat het vol zou zijn: dat kan tot de mogelijkheden behoren?

Dan is het maar te hopen dat niet iedereen voor hetzelfde kiest. En als het vol zit, hoe weet je dan naar waar je moet sprinten waar het niet vol is?
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door piet b »

Ja, met momenteel 68 inschrijvingen op de teller kan het goed zijn dat bepaalde cafés vol zullen zitten. In elk café is er één presentator aanwezig en 2 medewerkers om de stempelkaarten te stickeren, bladen uit te delen en op te halen etc. In samenspraak met de cafébazen zullen die medewerkers er ook op toezien dat er niet te veel volk in het café parkeert. Op het moment dat het café vol zit, zal één van de medewerkers bijkomende ploegen naar een ander café doorverwijzen.
En het is natuurlijk de bedoeling om een gezellige avond te beleven, drankje hier, kwisje daar en vooral niet te stressen om zo veel mogelijk cafés op een avond af te haspelen. Maar daar is elke ploeg vrij in natuurlijk
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door peegee »

In Rotterdam waren er ruim 80 teams aanwezig, maar werd het wél over meer café's verspreid gespeeld. We hebben toch ook meegemaakt, dat we ergens binnenkwamen waar er misschien maar 20 teams binnenkonden en dat er toch 40 teams binnenzaten :oops: :cry:
Dit kunt ge eigenlijk niet voorkomen, denk ik.
In het begin zijn er maar 2 lokaties en als alle teams zich daar onverhoudingsgewijs over verdelen, kan het zijn, dat ge bepaalde teams moet uitsluiten van zo'n quiz, en dat is toch ook niet de bedoeling, hè, Piet??

Het kan dan zijn, dat een bepaalde ploeg, die gewoon minder goed te been is (of waar er één minder goed te been is), telkens bot vangt...

Gewoon net als in Rotterdam iedereen toelaten, lekker knus :banana-dance: :handgestures-thumbupright:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door rino »

peegee schreef: Het kan dan zijn, dat een bepaalde ploeg, die gewoon minder goed te been is (of waar er één minder goed te been is), telkens bot vangt...
Damn, heb me gisterenavond geblesseerd tijdens het minivoetballen. Loop ik hier vandaag wel niet te manken, zeker...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door peegee »

rino schreef:
peegee schreef: Het kan dan zijn, dat een bepaalde ploeg, die gewoon minder goed te been is (of waar er één minder goed te been is), telkens bot vangt...
Damn, heb me gisterenavond geblesseerd tijdens het minivoetballen. Loop ik hier vandaag wel niet te manken, zeker...
Kom maar langs, ik zal U een paardenspuit geven ;)
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door PEKEBO »

rino schreef: Damn, heb me gisterenavond geblesseerd tijdens het minivoetballen. Loop ik hier vandaag wel niet te manken, zeker...
Mijn ouders hebben mij destijds altijd gezegd.."Doe vooral iets waar je talent voor hebt en wat je kunt" :mrgreen:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door rino »

PEKEBO schreef:
rino schreef: Damn, heb me gisterenavond geblesseerd tijdens het minivoetballen. Loop ik hier vandaag wel niet te manken, zeker...
Mijn ouders hebben mij destijds altijd gezegd.."Doe vooral iets waar je talent voor hebt en wat je kunt" :mrgreen:
Nu en dan een paardenspuit van Peegee en dan kan ik het wel, hoor. ;) :D
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door piet b »

[quote="peegee"]In het begin zijn er maar 2 lokaties en als alle teams zich daar onverhoudingsgewijs over verdelen, kan het zijn, dat ge bepaalde teams moet uitsluiten van zo'n quiz, en dat is toch ook niet de bedoeling, hè, Piet??

Ik denk dat het aangewezen is dat niet alle ploegen direct rushen naar die 2 locaties die om 20u beginnen (anders zit het daar al bomvol) maar ook eens kijken waar er om 20u15 begonnen wordt zodat daar ook volk aanwezig is. Bijkomend punt is immers dat er 10 extra punten te verdienen zijn voor de winnaar van elke kwis, en je er dus goed aan doet om op zoek te gaan naar locaties waar niet al te veel volk aanwezig is. Tip : het kleinste café is die nieuwe bar van Club 69'er Rudy Victor Ackaert, Bar Jan Cremer !
Momenteel 72 teams ingeschreven ; wij laten niet meer dan 80 teams toe !
Gebruikersavatar
bart depauw
Administrator
Berichten: 1626
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:46
Locatie: Gavere / Arthritic Monkees

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door bart depauw »

piet b schreef:
peegee schreef:In het begin zijn er maar 2 lokaties en als alle teams zich daar onverhoudingsgewijs over verdelen, kan het zijn, dat ge bepaalde teams moet uitsluiten van zo'n quiz, en dat is toch ook niet de bedoeling, hè, Piet??

Ik denk dat het aangewezen is dat niet alle ploegen direct rushen naar die 2 locaties die om 20u beginnen (anders zit het daar al bomvol) maar ook eens kijken waar er om 20u15 begonnen wordt zodat daar ook volk aanwezig is. Bijkomend punt is immers dat er 10 extra punten te verdienen zijn voor de winnaar van elke kwis, en je er dus goed aan doet om op zoek te gaan naar locaties waar niet al te veel volk aanwezig is. Tip : het kleinste café is die nieuwe bar van Club 69'er Rudy Victor Ackaert, Bar Jan Cremer !
Momenteel 72 teams ingeschreven ; wij laten niet meer dan 80 teams toe !
Kan je om 19u30 al terecht in bvb De Ploeg om zeker van een plaats te zijn ?
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Re: 08-05-2013 - Popquizmarathon - Gent

Bericht door piet b »

Ja hoor, Bart. Of in éénder welk ander café als je een comfortabele positie wil innemen.
Plaats reactie