11de All round muziekquiz Taborschool Bellem 02/02/13

Gebruikersavatar
Maledictus I
Rock Legend
Berichten: 1661
Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40

Re: 11de All round muziekquiz Taborschool Bellem 02/02/13

Bericht door Maledictus I »

Rubby schreef:
Luk schreef:
kasenco schreef:klassieke muziek

Ik zag deze quiz aangekondigd als "all round muziekquiz". Niet als popmuziekquiz. Zelfs niet als (pop)muziekquiz.
Dan moet klassieke muziek volgens mij dus ook kunnen...
Ik kan de bijdrage van Cyco dan ook wat begrijpen.
Zou inderdaad volgens de aankondiging kunnen, en ook op een schoolquiz mss wel mogen :think:
Maar hier weer dezelfde opmerking, we zijn er niet echt in thuis :violin: en zou bij de meeste ploegen inderdaad mss zorgen voor wat wrevel, hier kan ik Kas dus wel volgen.
Maar het kan mij wel op ideetjes brengen voor nog eens een speciale/linken/... ronde :mrgreen:
Dat zou zelfs een heel goed idee zijn. In de fragmenten klassieke muziek mengen zou te ver gaan, maar in de fototheorie zitten nu enkele thema's die niets met muziek te maken hebben. Een fotoblad met componisten zou in ieder geval meer aanleunen bij het muzikaal concept dan een met voetballers.
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 11de All round muziekquiz Taborschool Bellem 02/02/13

Bericht door Rubby »

Maledictus I schreef:
Rubby schreef:
Luk schreef:
kasenco schreef:klassieke muziek

Ik zag deze quiz aangekondigd als "all round muziekquiz". Niet als popmuziekquiz. Zelfs niet als (pop)muziekquiz.
Dan moet klassieke muziek volgens mij dus ook kunnen...
Ik kan de bijdrage van Cyco dan ook wat begrijpen.
Zou inderdaad volgens de aankondiging kunnen, en ook op een schoolquiz mss wel mogen :think:
Maar hier weer dezelfde opmerking, we zijn er niet echt in thuis :violin: en zou bij de meeste ploegen inderdaad mss zorgen voor wat wrevel, hier kan ik Kas dus wel volgen.
Maar het kan mij wel op ideetjes brengen voor nog eens een speciale/linken/... ronde :mrgreen:
Dat zou zelfs een heel goed idee zijn. In de fragmenten klassieke muziek mengen zou te ver gaan, maar in de fototheorie zitten nu enkele thema's die niets met muziek te maken hebben. Een fotoblad met componisten zou in ieder geval meer aanleunen bij het muzikaal concept dan een met voetballers.
:handgestures-thumbupright:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 11de All round muziekquiz Taborschool Bellem 02/02/13

Bericht door Rubby »

Uitslag is ingegeven , nog veel positieve reacties ontvangen via mail :dance: (ook van ploegen die minder goed scoorden :clap: )

Ik ben de enige van de drie samenstellers die na dit schooljaar nog kinderen op de school zal hebben. :?
Als het van mij afhangt komt er zeker een 12de editie (de school zag dit ook wel weer zitten ;) ).
Noteer dus alvast de eerste zaterdag van februari volgend jaar in jullie agenda (01/02/2014)
:handgestures-thumbupright: :music-listening: :handgestures-thumbupright:
Plaats reactie