NGM- Namiddagduomuziekquiz - Herentals

Plaats reactie
minerva
One Hit Wonder
Berichten: 80
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 20:32

NGM- Namiddagduomuziekquiz - Herentals

Bericht door minerva »

Uitslag op 338

1. Van Oproy - Van Geffen 307
2. Verhulst - Van Mele 306
3. Jansens - Bockstaele 306
4. Verfaillie - De Clercq 287
5. Debruyn - Grootveld 278
6. Van Moer - De Craene 275
7. Vermeire - Keymeulen 267
8. Vandewater - Schillebeeckx 255
9. Van Eccelpoel - Andries 241
10. Verbiest - Ceustermans 235
11. Demeulemeester - Vermeersch 222
12. Craen - De Raedemaeker 220
13. Hendrickx - Hendrickx 219
14. Peeters - Starckx 214
15. D'hondt - Lippens 201
16. Kuypers - Burtin 198
17. Reymen - Scheerens 198
18. De Roeck - Foubert 147
19. Van Maris - Van Maris 143
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: NGM- Namiddagduomuziekquiz - Herentals

Bericht door Jorgen VG »

Dankjewel Koen & Co voor alweer een namiddag top amusement. :clap:

We zijn de hele kwis op achtervolgen aangewezen geweest (op een bepaald moment met een achterstand van negen punten) op de straffe Peters van Bruce Horny. Dankzij twee sterke rondes hebben Peter en ik de achterstand uiteindelijk kunnen dichtrijden.

Hopelijk vind Koen de moed (twintig ploegen is niet fijn; als er dan nog één in extremis 's ochtends afbelt...) om de traditie verder te zetten.

Wanneer de antwoorden gepost worden kunnen de afwezigen zien dat ze (alweer) ongelijk hadden. Maar ik begrijp ook zeer goed dat er hindernissen waren. Ook mijn echtgenote is er geen fan van als ik meerdere kwissen in één weekend speel.
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: NGM- Namiddagduomuziekquiz - Herentals

Bericht door PEKEBO »

Alweer een uitstekende editie :handgestures-thumbupright: die voor Peter en ik 5 minuten te lang duurde. :(
6 van de 7 rondes aan kop staan en in de laatste ronde toch nog onderuit gaan met 1 punt, na een sterke remonte van het duo Van Oproy-Van Geffen :clap: en onnodige foutjes aan onze tafel, is zuur, but it's only a game. Ook Dirk en Danny kwamen als vanouds sterk voor de dag en pakten ook nipt naast de zege. Eigenlijk was het voortdurend een strijd tussen ons, de kloof was nooit groter dan 2 of 3 punten maar de 5de en de 6de hond liepen ermee heen (niet met een been maar met winst :P ) na een onwaarschijnlijke terugkeer.



Deze quiz mag uiteraard niet verdwijnen, ben er zeker van dat er in july (ja toch, Koen en Gerrit? ;) ) minstens 30 duo's aanwezig zullen zijn, na de hinder van vorige vrijdag.

Een avondquiz met normale bezetting (4 of 5 per ploeg) behoort volgens de organisatoren ook tot de mogelijkheden in de toekomst, maar laat aub deze duoquiz niet verdwijnen :pray: want dit is voor mij echt een klassieker en uiteraard een schitterende quiz!


Bedankt voor de zeer fijne namiddag, heren.
Plaats reactie