7de Muziekquiz IPA Mechelen 27/10/12

Plaats reactie
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

7de Muziekquiz IPA Mechelen 27/10/12

Bericht door One good reason »

Perron M te Mechelen. Wie kende deze locatie nog niet.
Enkele jaren geleden nog het verzamelpunt om de Ultratop-quiz mee te maken, maar jammer genoeg is die ook al verdwenen?
Soit, het hangaar-achtige gevoel was nu volledig (of toch zeker gedeeltelijk) weggewerkt door een propere scheidingswand.
Gaf het geheel toch een intiemere sfeer.

Ik was nog 'ns een "Holly", na de laatste transfers van de afgelopen weken ;)
Iets na den 8e konden we van start gaan (één ploeg was niet of te laat op de quiz?)

Het thema van deze 7de editie was "de Olympische Spelen".
Mooi en fraai geprojecteerde rondes op 2 schermen om alle nodige foto's als eventuele "hint" te gebruiken tijdens de fragmenten.
Gaande van watersporten, gaststeden, winnaars etc ...
Ik vond het in ieder geval mooi en goed uitgedokterd! :handgestures-thumbupright:

Was dit een hitkwis? Ja zeker, meer dan 90% was zeker omnipresent in diverse hitlijsten en dus zeker herkenbaar.
Het geluid (wat al eerder werd aangeklaagd in deze zaal) was toch stukken beter dan anders.
Vermoedelijk door die speciale scheidingswand. Nog niet 100% maar toch niet meer zo irritant.
Irritant was enkel toen onze presentator van dienst wel 'ns het verkeerde knopje had aangeraakt :whistle: .
Het volume was DAN wel storend! Maar we konden er toch nog mee lachen :lol:

Kortom, na de sm avond van vrijdag ;) was dit weer totaal iets anders.
Het ambiance niveau was niet enkel aanwezig aan onze tafel, maar ook bij vele andere als ik zo even rondkeek :music-rockout:

Bediening was jong, enthousiast en perfect! :clap: Bravo aan zulk gemotiveerde helpers!
De jury daarentegen leken me wel precies allemaal flikken te zijn in dien houten bak vooraan ;) :mrgreen:

De winnaars "Fab 4". :clap: :clap: :clap:
De rest van de uitslag weet ik zelfs niet meer en is eigenlijk (zoals altijd) niet relevant.
Ik heb kaarskens gepakt van de prijzentafel, steek ze sebiet aan en geniet van een winters en warm gezellig avondje tv.

Volgend jaar editie 8 van de IPA Muziekquiz graag. Tot dan! :clap: :clap: :clap:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: 7de Muziekquiz IPA Mechelen 27/10/12

Bericht door kasenco »

One good reason schreef:De jury daarentegen leken me wel precies allemaal flikken te zijn in dien houten bak vooraan ;) :mrgreen:
een houten bak?
het leek met de rode neonlampen en de politielinten wel een verzegeld bordeel :lol:
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: 7de Muziekquiz IPA Mechelen 27/10/12

Bericht door PEKEBO »

Proficiat Werner & co :handgestures-thumbupright: , zeer leuke quiz en haalbaar voor iedereen.
Ik zei afgelopen zaterdag nog tegen klanten, die ook onze quiz spelen (afzien voor die mensen :mrgreen: ), dat deze quiz echt de moeite waard is om de verplaatsing te maken daar het niveau zeker meer dan doenbaar is voor gelegenheidsploegen.

Werner, ik huur volgend jaar een mobilhome en breng 2 ploegen extra mee naar Mechelen!

Nogmaals, proficiat aan de organisatie en natuurlijk aan de Fab4 met hun knalprestatie :clap: .
Gebruikersavatar
Magic
Superstar
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 12 sep 2008, 19:15
Locatie: Mechelen

Re: 7de Muziekquiz IPA Mechelen 27/10/12

Bericht door Magic »

Bedankt voor de leuke reacties!!!
De antwoorden zijn te vinden op http://www.ipa-mechelen.be/index.php/muziekquiz-2012
Er waren geen zaalsolo's, maar wat erger is ... er waren 2 quizmastersolo's "Sparring partner" blijkt een onbekend nummer van Paolo Conte (zat in de ronde gevechtsporten) en niemand herkende Don McLean die Prime time zong en dat had ik niet verwacht.
Plaats reactie