Het Antwoord Roeselare - 9/7

Plaats reactie
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Het Antwoord Roeselare - 9/7

Bericht door rino »

Damn, gisteren was een lastige dag at the office. Iets te lang blijven plakken in Het Bourgondisch Kruis maandagavond.
Ook dit keer werden de teams weer bepaald via loting onder de aanwezigen (met aparte teams niet-muziekquizzers en wel-muziekquizzers). Ik blijf het een mooie formule vinden, zo leer je andere muziekquizzers eens wat beter kennen. Ikzelf speelde met aLEEce in chains (of is het fLEEtfox, ik weet niet precies wie wie is), baaigones en peegee. Lukte het niet zo goed qua score (we eindigden laatste van de 5 muziekquiz-teams), qua sfeer was het zeker top.
De quiz zelf was geslaagd, evenwel te moeilijk voor de niet-muziekquizzers. Wat mij betreft ook wat te veel wegwerppop à la Justin Bieber, Sylver, Avril Lavigne e.d.
Uiteindelijk telden we 35 aanwezigen (5 teams x 4 muziekquizzers en 4 teams niet-muziekquizzers waarvan 1 team met zijn drieën speelden) en bleek ons zaaltje dit ook probleemloos aan te kunnen. Een tiende tafeltje was zelfs ook nog mogelijk geweest. Iets om te onthouden voor volgend jaar.
Proficiat nog aan de winnaars (Vinceluka, Luk Devil, Goote en een 4de mij onbekende quizzer) en bedankt aan alle aanwezigen. :handgestures-thumbupright:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Het Antwoord Roeselare - 9/7

Bericht door Keiem »

rino schreef:De quiz zelf was geslaagd, evenwel te moeilijk voor de niet-muziekquizzers. Wat mij betreft ook wat te veel wegwerppop à la Justin Bieber, Sylver, Avril Lavigne e.d.
Mja, dat was zo, maar met die line-up van deelnemers moest er wat moeilijker dingen in zitten. Maar waarschijnlijk waren de eenvoudige en 'tussen de twee' fragmenten wat minder goed verdeeld. Wij hebben hierover ook al eindeloze brainstormsessies gedaan voor onze kwis. Niet simpel.
rino schreef:Proficiat nog aan de winnaars (Vinceluka, Luk Devil, Goote en een 4de mij onbekende quizzer) en bedankt aan alle aanwezigen. :handgestures-thumbupright:
José ('Moestuin' op het forum)
Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: Het Antwoord Roeselare - 9/7

Bericht door aLEEce in chains »

rino schreef:Ikzelf speelde met aLEEce in chains (of is het fLEEtfox, ik weet niet precies wie wie is), baaigones en peegee.
Ik begrijp de verwarring, we zijn op dezelfde dag jarig :lol: al is de fLEEtfox wel 10 jaar ouder
Lukte het niet zo goed qua score (we eindigden laatste van de 5 muziekquiz-teams), qua sfeer was het zeker top.
De quiz zelf was geslaagd, evenwel te moeilijk voor de niet-muziekquizzers. Wat mij betreft ook wat te veel wegwerppop à la Justin Bieber, Sylver, Avril Lavigne e.d.
Over dit laatste gingen we toch zwijgen? Twee keer Sylver is inderdaad teveel van het goede
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
Luk
Rock Legend
Berichten: 1056
Lid geworden op: do 20 jan 2011, 23:15
Locatie: Aalst

Re: Het Antwoord Roeselare - 9/7

Bericht door Luk »

Dit keer leverde zwijgen geen goud op, maar Sylver wél (spreken om te noteren op het antwoordblad)...
:music-listening:

Wat mij betreft een prima quiz in een ontspannen sfeer, met veel plezier aan onze tafel 5, waarvan het rugnummer vergeefs werd "gekaapt" door een andere tafel om toch de overwinning in te palmen.

Goed geamuseerd met dit unieke concept!

Bedankt, Joost (en co? of echt soloproject, inclusief jurering...)
:handgestures-thumbupright: :clap:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Het Antwoord Roeselare - 9/7

Bericht door rino »

Luk schreef: onze tafel 5, waarvan het rugnummer vergeefs werd "gekaapt" door een andere tafel om toch de overwinning in te palmen.
De jury had onze (lees: mijn) démarche helaas doorzien, waardoor we onverbiddelijk naar de laatste plaats van de muziekquizploegen verwezen werden. :D ;)
Plaats reactie