13 de muziekquiz Radio Apollo - Wiekevorst

Plaats reactie
Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

13 de muziekquiz Radio Apollo - Wiekevorst

Bericht door celtic601 »

zoals elk jaar een leuke kwis vooral doelend op jonge of nieuwe kwisploegen maar toch jaarlijks gesmaakt door vele vaste waarden onder ons .
dit jaar in het teken van hun 30 jarig bestaan van de radio ,dacht ik ? enkel leuke reeksen ...
sexy clips / eurosong / iets harder / film ...noem maar op ... 1 reeks stak er volgens mij toch wel uit en die was de keuze van de DJ's .. elke dj mocht zijn song allertijden + eveneens zijn volgens hem slechtste song allertijden opgeven ...
persoonlijk vond ik bij de slechtste songs betere liedjes dan bij hun favorieten :mrgreen:
en sorry maar ..... julie covington / don't cry for me Argentina als een slechste song allertijden bestempelen :angry-cussingwhite: ONBEGRIJPELIJK & REDELIJK ZIEK IN DE COCONUT zenneeeeee !!!!!!!
dit terzijde ...
eveneens de paashaas bedanken voor de lekkere eitjes ... een mooi gebaar van de apollo crew !!!
winnaars dit jaar FAb4 :clap: gevolgd door Kas & the holly's ..nr 3 ontgaat mij en verrassend op nr 4 een lokale ploeg ?
wij koerier waren 5de dacht ik ...
een jaarlijks jammer genoeg terugkomend zeer .... VEEL TE LAAT GEDAAN !!!!!!!!!! om 10 voor 1 prijsuitrijking ???? en dit terwijl de juiuste antwoorden zelfs afgegeven werden op papier en niet afgeroepen werden ??? beter een reeksje of 2 skippen dan volgend jaar ...
voor de rest niets dan lof voor deze kwis die we al jaren meespelen ... en btw nog een extra vermelding voor de knappe prestatie van onze vrienden en vriendinnen van de Kwissetiers met hun knappe prestatie binne de top 10 :music-rockout: :music-rockout:
tot volgend jaar !
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
RAP
Backing Vocal
Berichten: 52
Lid geworden op: ma 13 apr 2009, 15:03

Re: 13 de muziekquiz Radio Apollo - Wiekevorst

Bericht door RAP »

Terecht Celtic,
we hadden een rondje minder, maar te laat opgemerkt dat we vorig jaar minder fragmenten per ronde hadden. Dus niets gewonnen. :oops:
En 45 ploegen verbeteren duurt net iets langer als 25 ;)
Volgend jaar zeker vroeger de einduitslag!
Voor degene die de vele leuke oldies fragmenten gemist hebben, ook die zullen volgend jaar weer aanwezig zijn. Dit jaar hebben vanwege 30 jaar Radio Apollo onze DJ's hun inbreng gehad.
Grtz en bedankt voor de vele vele aanwezigen en de positieve reacties.
Schrijf alvast paaszaterdag 30 maart 2013 in jullie agenda voor de 14 de uitgave!
Plaats reactie