1e Popcorner quiz Roeselare

Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 1e Popcorner quiz Roeselare

Bericht door aLEEce in chains »

Oei, de aanwezige Stimpy krijgt hier tegen zijn botten omdat we hem herkend hebben :mrgreen:
En kwestie van volledig juist te zijn: niet metaLEEca, maar den dezen heeft met fLEEtfox meegespeeld (moet ik daarvoor verdikke dat Toolklakske blijven dragen om nog niet herkend te worden :? :D ).

Was dus een leuke quiz om eens te spelen, al wilden we daar wel eens testen wat we met zijn tweeën konden aanvangen, maar dat was dus buiten de overburen van het bewuste zaaltje gerekend. Bleek dat die mensen daar al van vijf uur in de middag met de nodige drank zaten en 't was er helaas op het eind ook aan te merken. Toen dit liedje "ROY BLACK UND ANITA - SCHON IST ES AUF DER WELT ZU SEIN " de revue passeerde, dacht ik met een knipoog aan de bewuste overbuur te vragen of ze op die muziek dansten. Kreeg ik daar toch wel een antwoord terug waarbij de slaapkamergeheimen plots te grabbel gegooid werden :shifty: . Me amper zo gegeneerd gevoeld in iemand anders plaats.

Soit, we komen zeker terug voor een tweede editie (maar liefst niet meer in de bezetting van die avond)
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 1e Popcorner quiz Roeselare

Bericht door SpeedKing »

Misschien eens 2 discrete Locos proberen?
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Plaats reactie