eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Gebruikersavatar
celtic601
Superstar
Berichten: 637
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 22:02

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door celtic601 »

wobble schreef:
peegee schreef: En wat betreft uw zin:
"Maar het is bijzonder vreemd dat fouten in de puntentelling de dag nadien op een forum gepubliceerd en niet de avond zelf gecommuniceerd worden, als men dat nog kan nakijken en kan ingrijpen. Wat is hiervan het doel? Als u het de avond zelf niet komt aankaarten, dan moet u achteraf ook niet klagen. Uitermate flauw. "
kan ik melden, dat ik wel "heel bescheiden" naar de man aan de computer (met de scores) ben gaan vragen of er geen fout gebeurd was bij de puntentelling; hij wist blijkbaar niet goed wat te doen en in plaats van te kijken op zijn computer begon hij in de antwoordblaren te snuffelen en waren intussen alle prijzen al uitgedeeld....
Dus voor alle duidelijkheid, het is wel degelijk (op een beleefde manier) de avond zelf gevraagd geweest en voordat het ooit kon opgelost worden, waren de teams met hun prijzenzakje al naar huis....
Ook mijn excuses. Ik wist dit niet. Duidelijk de verkeerde man op de verkeerde plaats. Dit mocht sowieso niet gebeurd zijn.
ik denk ,dak al weet wie die roeper was :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
bOOmbastic editie 18 gaat door op ZATERDAG 8 APRIL 2017 !!!
sr plankierkaarter
Lead Singer
Berichten: 124
Lid geworden op: za 14 mei 2011, 19:33

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door sr plankierkaarter »

peegee schreef:
sr plankierkaarter schreef:In tegenstelling met de algemene quizzen is het muziek quizcircuit en zeer beperkt en gesloten wereldje.
Ik heb hier eigenlijk het tegenovergestelde gevoel; bij ons aan tafel zaten 2 mannen, die graag algemene quizzen spelen, maar in het algemene quizcircuit (lees: Gent Quizt) niet binnengeraken. Klopt dat?

Met beperkt en gesloten wereldje bedoel ik het aantal quizzen per weekend zodat je zeer regelmatig dezelfde toppers terug ziet. Inschrijven is inderdaad geen probleem.
sr plankierkaarter schreef: Met dergelijke organisaties doe je niet aan klantenbinding.
Zoals Roberto al meldde, dit is zeker géén quiz, die we in het muziekquizcircuit gewoon zijn.. En effectief, zoals ge zelf meldt, géén goede reclame voor het MQ-circuit, waar "jong bloed" altijd welkom is... De quizzen zijn afwisselend makkelijk en moeilijk, maar we komen meestal met een fijn gevoel buiten ;) Dus ik zou zeggen: waag u nog een keer aan een andere, en moest ge er niet uit geraken of het wel "uw ding" zal kunnen zijn, snuister op vorige edities van dezelfde quiz (bij muziekquizbesprekingen), waar meestal de antwoorden van de vorige edities zijn gepubliceerd, of stuur mij gerust een pb-tje, dan wil ik U ook gerust verder helpen...
Rekening houdend met de samenstelling van ons ploegske geven wij telkens voorrang aan algemene quizzen. Alleen als er gaten vallen en wij een muziekploeg kunnen samenstellen gaan wij naar een muziekquiz.
Vorig jaar speelden wij bv. de Rock Monsieur quiz in Kruishoutem en die was top. Voor de Respons quiz in Ename waren wij te laat. Bellem lijkt een goede traditie opgebouwd te hebben qua muziekquizzen.
Wij houden het wel in de gaten.
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door peegee »

Ja, sr plankierkaarter, ge noemt dan ook wel 3 quizzen op, die wél representatief zijn voor hoe het er aan toegaat in mq-land ;)
Dus ge weet dat het ook zo kan, niet?
sr plankierkaarter
Lead Singer
Berichten: 124
Lid geworden op: za 14 mei 2011, 19:33

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door sr plankierkaarter »

peegee schreef:Ja, sr plankierkaarter, ge noemt dan ook wel 3 quizzen op, die wél representatief zijn voor hoe het er aan toegaat in mq-land ;)
Dus ge weet dat het ook zo kan, niet?
Absoluut en wij proberen dan ook dergelijke quizzen te selecteren.
Voor de Heirnis quiz hebben wij ons laten misleiden door de aanlokkelijke aankondiging maar dat is uiteraard nooit uit te sluiten.
wobble
Groupie
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 09:36

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door wobble »

Buddy59 schreef:
wobble schreef:Het moet verder gezegd dat (muziek)quizzers niet meteen de meest beschaafde mensen ter wereld zijn. Op een bepaald moment stond iemand van WAG team tegen de jury te brullen: "Wie heeft hier die punten voorgelezen? Gij daar hebt gezegd dat we 62 punten hebben terwijl het er 63 zijn!!!" Jan, die op dat moment toegebruld werd, had niet meteen door wat er gebeurde want hij had de punten helemaal niet afgelezen.
Dit is wel degelijk op een vriendelijke manier gevraagd geweest.
Dacht dat jullie zelf een beetje de pedalen kwijt waren...
Het is maar wat je vriendelijk noemt. Als er een discussie is, wordt die op een beleefde manier gevoerd. Er wordt niet geroepen, noch geschoffeerd. Zelfs al kun je je als quizzer niet in de beslissing van de jury vinden.
De quizmasters van GQ zijn niet te beroerd om een fout toe te geven, maar als er onbeschoft gereageerd wordt, dan zou de ploeg in kwestie wat mij betreft zelfs uitgesloten mogen worden.

In ieder geval:
De punten worden vanavond herteld en er volgt een officiële rechtzetting. Mochten er ploegen onterecht een prijs door de neus geboord gekregen hebben, dan zorg ik persoonlijk voor een genoegdoening.
wobble
Groupie
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 09:36

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door wobble »

De officiële eindstand van de muziekquiz in Heirnis.

Analyse laat blijken dat het fout is beginnen lopen bij het vertrek van een aantal ploegen.

5CC is derde geworden, zij worden nog persoonlijk gecontacteerd. Het beste "vrouwenteam" (min. 2 vrouwen) blijft Herman and his hermanettes.

Onze excuses voor de foute verwerking, hopelijk heeft iedereen kunnen slapen.

Case closed.

POS. SCORE GROEPSNAAM
1. 94. 28/ Wag Team
2. 88. 27/ Toni Servi Big Band
3. 81. 03/ 5 CC
4. 77. 29/ Wasoetie
5. 76. 10/ Fab4
6. 71. 06/ Careful with that Sex, Eugene
7. 67. 05/ Bruce Horny and the rest
8. 67. 13/ herman and his hermanettes
9. 63. 16/ Pink Flamingo's
10. 55. 04/ BMP Paris gitaar
11. 55. 11/ Darkroom Grooms
12. 55. 22/ Requiem For A Team
13. 51. 01/ 2 of A kind
14. 51. 17/ No ID
15. 51. 24/ Eldorado
16. 49. 02/ 3 ongelukken en 1 accident
17. 49. 25/ Team Tamara
18. 47. 12/ Functioneel Naakt
19. 46. 18/ The Black Box Ovulation
20. 45. 14/ In dubio abstine
21. 44. 08/ De Plankierkaarters
22. 43. 21/ Red skies over paradise
23. 36. 23/ t'Es Gien Klein Bier
24. 35. 26/ Time Out
25. 33. 15/ Mozzer
26. 32. 07/ Dave Dee, Dozee, Beaky, Mich & Tick
27. 27. 19/ Loze Vissertjes
28. 23. 20/ prisencolinensinainciusol
29. 22. 30/ working class zeroes
30. 11. 09/ De Siroccos
sr plankierkaarter
Lead Singer
Berichten: 124
Lid geworden op: za 14 mei 2011, 19:33

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door sr plankierkaarter »

De quiz stond op 130 punten (de 26 alfabet letters met 5 vragen per letter) wat betekent dat 22 van de 30 ploegen gebuisd zijn.
Als ik de aankondiging van de quiz nog eens herlees............
wobble
Groupie
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 14 nov 2011, 09:36

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door wobble »

sr plankierkaarter schreef:De quiz stond op 130 punten (de 26 alfabet letters met 5 vragen per letter) wat betekent dat 22 van de 30 ploegen gebuisd zijn.
Als ik de aankondiging van de quiz nog eens herlees............
Jaja, 't is al goed.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door Keiem »

wobble schreef:Jaja, 't is al goed.
:mrgreen:

Afbeelding
Spider Murphy
Popstar
Berichten: 294
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 18:17
Locatie: Uitbergen/Diamond Dogs/Paris Hilton Look-a-likes

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door Spider Murphy »

Dedju! Zaterdagavond werden we afgeroepen als 11de in de eindstand. Hier staan we pas 19de! Tijdens de quiz was het toch plezanter. :lol:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: eerste Heirnis Muziekquiz 11 februari 2012

Bericht door Rubby »

sr plankierkaarter schreef: Bellem lijkt een goede traditie opgebouwd te hebben qua muziekquizzen.Wij houden het wel in de gaten.[/color]

:clap: :clap: :clap: :D :handgestures-thumbupright:
Plaats reactie