4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Gebruikersavatar
aLEEce in chains
Rock Legend
Berichten: 1703
Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door aLEEce in chains »

gerookt_espe schreef:Pronostiekske voor de 4 schelln espe... :roll:
Wij gaan ons hierbij aansluiten. Vrees dat de strijd onderaan ook wel eens spannend zou kunnen zijn :lol:

En wie wint? 't is mij gelijk, ik gun het jullie allemaal
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door PEKEBO »

rino schreef:Awoe, weg met die gastspelers. Wij spelen (voor één keer :D ) in een 100% pure Starbuk & Apollo opstelling.
Wij? Altijd 100% puur Horny! :whistle:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door SepPuKu »

PEKEBO schreef:
rino schreef:Awoe, weg met die gastspelers. Wij spelen (voor één keer :D ) in een 100% pure Starbuk & Apollo opstelling.
Wij? Altijd 100% puur Horny! :whistle:
Bongo mag bij gelegenheid wel eens aansluiten zeker...?

http://www.youtube.com/watch?v=03FnBFscMVM

;)
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door marc »

SepPuKu schreef:
kasenco schreef:hahaa pronostiekjes....

1. Clement
2. Scary Monsters
3. Kas & The Holly's
4. Martha WAR
5. Tequila

al kan de top 3 in random volgorde staan ;)
Ik sluit me aan bij deze pronostiek, misschien de Bananen nog ergens ertussen? En wat onze positie betreft eerder bij wijze van wishfull thinking want het wordt ongetwijfeld weer knokken voor elke plaats :angry-boxing:

Nu ja om gericht te pronostikeren zouden we de ploegsamenstellingen moeten kennen, de gastspelers zullen hier en daar uiteraard voor een boost zorgen. Keiem kunnen we daar voortaan geen lijstjes van genereren: wie schuift aan bij welke ploeg, kwestie van wat gerichter te pronostikeren? ;)

Geen gastvedetten bij Clement&KGBV vanavond. We komen met onze basisvier. En een pronostiek? Als ik Vincents overzicht van 2011 bekijk, slaat de schrik mij om het hart. Content met top-5 zeg ik dan (tenzij Vincent zich nog eens zou laten inspireren door zijn legendarische debuutquiz natuurlijk ;) )
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door Buddy59 »

marc schreef:[(tenzij Vincent zich nog eens zou laten inspireren door zijn legendarische debuutquiz natuurlijk ;) )

Oei oei Marc :think:
Laatst gewijzigd door Buddy59 op za 21 jan 2012, 12:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door vinceluka »

marc schreef:Geen gastvedetten bij Clement&KGBV vanavond. We komen met onze basisvier. En een pronostiek? Als ik Vincents overzicht van 2011 bekijk, slaat de schrik mij om het hart. Content met top-5 zeg ik dan (tenzij Vincent zich nog eens zou laten inspireren door zijn legendarische debuutquiz natuurlijk ;) )
afgelopen jaar nauwelijks op de radio afgestemd (wel volg ik de playlists) en veel beluisterd wat ze op pitchfork aanbevelen en dat is geheel mijn smaak.
Maar daar zit weinig bruikbaars tussen voor een quiz, dus geen paniek.
mijn eindejaarslijstjes zijn niet representatief voor de quizinhoud van vanavond.

wat die debuutquiz betreft
ben van plan om volgend jaar nog eens dergelijke quiz op jullie los te laten (wellicht niet zo extreem)
maar dan wel in een gezellige cafeetje voor en ploeg of 9 à 10, voor de die-hards dus
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door rino »

vinceluka schreef: ben van plan om volgend jaar nog eens dergelijke quiz op jullie los te laten (wellicht niet zo extreem)
maar dan wel in een gezellige cafeetje voor en ploeg of 9 à 10, voor de die-hards dus
Nice one, Vince. :handgestures-thumbupright:
Count me alvast maar in. :music-rockout:
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door Tonyvdb »

leuk idee, Vince ;-)


Was een ware calvarietocht om vanavond aan vier man te geraken, na het afhaken van Peter en Goote begin deze week.

Maar uiteindelijk gisteren toch nog twee man bereid gevonden ons te depanneren : nl. Peter en Goote :happy-jumpgreen:


Vorig jaar zesde, met een herhaling van die plaats zou ik al heel content zijn : ik schat dat we ergens 7e-8e-9e eindigen ...

Hopelijk scoort KVK genoeg goals voor 19u35 (KVK-Anderlecht aftrap 18u), zodat ik niets moet missen daar ... de match een half uur vervroegen, zagen ze niet zitten bij de bond : awoert ... :snooty:
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door marc »

Tonyvdb schreef:leuk idee, Vince ;-)

Hopelijk scoort KVK genoeg goals voor 19u35 (KVK-Anderlecht aftrap 18u), zodat ik niets moet missen daar ... de match een half uur vervroegen, zagen ze niet zitten bij de bond : awoert ... :snooty:
Rode kaart én kwalificatie cadeau gekregen woensdag, en nog niet content, daar in Kortrijk :drool:
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door SepPuKu »

vinceluka schreef: ben van plan om volgend jaar nog eens dergelijke quiz op jullie los te laten (wellicht niet zo extreem)
maar dan wel in een gezellige cafeetje voor en ploeg of 9 à 10, voor de die-hards dus
Ja er zijn er wel meer die dat hardop verkondigen. Zelf ben ik er ook eentje van, Tony ook herinner ik me.

Misschien moeten we eens een mini-circuitje opstarten van pubquizzen, zoals in de UK :think:

Het grote voordeel is toch dat je je veel minder moet aantrekken van organisatorisch gedoe, telkens met het risico om voor 10-15 ploegen te organiseren. Simpel gesteld: gewoon muziek opnemen, wat antwoordbladen afdrukken en je bent vertrokken...
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 4de SCARY MONKEY Muziekquiz 21 Jan 2012 in BISSEGEM!!!

Bericht door SpeedKing »

De Gentse quiz in de Nauwe Zak was daar een schoolvoorbeeld van: die ging resoluut voor 1 kaart (mijn kaart). Enige quiz waar ik me echt 100% kon uitleven, samen met mijn ploegmaat Frank (sympho, prog en psychedelic rock kenner en 60s singer songwriterkenner) konden we daar hoge toppen scheren. In het reguliere circuit krijg ik Frank niet meer mee, de man heeft een platenkast van +3000 elpees maar er komt bijna niks van aan bod. Different worlds...

Helaas dus: alles opgedoekt, zowel café als quiz. Komt er van als je eigenwijze dingen doet ;).
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Plaats reactie