Rue de la Moer 9/9/2011

peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door peegee »

PEKEBO schreef:Ik zal uw haren eens DEFTIG knippen :P , graptsen he Peet ;)

Tijdens de quiz vrijdag???? :lol:
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door Rushian »

One good reason schreef:Wist helemaal niet dat 2 Unlimited Belgisch was, maar allez dan ... weer iets bijgeleerd 8-)
De producers waren Belgen hé (JP De Coster en Phil Wilde)
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door Rushian »

SpeedKing schreef:Persoonlijk vind ik dat je voor dit soort quizzen vooraf moet waarschuwen. Het thema België is toch nog iets anders dan allemaal Belgische muziek (en wat voor een...). Kortom, muzikaal my worst nightmare beleefd daar in Bellem.
Ik begrijp helemaal hoe je je voelde. Na de pauze was het wel beter.
Maar toegegeven, Jempi en VJTony hebben toch hun nek uitgestoken om dergelijk werkstuk in elkaar te boksen. Soit dat er waarschijnlijk veel mensen de wenkbrauwen fronsten.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door PEKEBO »

Rushian schreef:
SpeedKing schreef:Persoonlijk vind ik dat je voor dit soort quizzen vooraf moet waarschuwen. Het thema België is toch nog iets anders dan allemaal Belgische muziek (en wat voor een...). Kortom, muzikaal my worst nightmare beleefd daar in Bellem.
Ik begrijp helemaal hoe je je voelde. Na de pauze was het wel beter.
Maar toegegeven, Jempi en VJTony hebben toch hun nek uitgestoken om dergelijk werkstuk in elkaar te boksen. Soit dat er waarschijnlijk veel mensen de wenkbrauwen fronsten.

Dit is zeker juist. Ook al heb je een grondige hekel aan zulke quizzen, het werk en tijd die men erin stopt verdiend altijd bakken respect.
guylan
Popstar
Berichten: 477
Lid geworden op: za 15 nov 2008, 19:22
Locatie: Overmere / Los Locos

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door guylan »

SpeedKing schreef:Persoonlijk vind ik dat je voor dit soort quizzen vooraf moet waarschuwen. Het thema België is toch nog iets anders dan allemaal Belgische muziek (en wat voor een...). Kortom, muzikaal my worst nightmare beleefd daar in Bellem, gelukkig waren mijn adoptieheren van 2 Of A Kind in een behoorlijk lollige bui. Dus op zijn minst toch nog een flinke 'scheet' gelachen.
Wel Speedking je hebt u best gedaan, als je wil zullen we u nog eens adopteren.En ja , je hebt gelijk het was een lollige avond, waar we veel hebben laten liggen.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door Keiem »

Toch ook even iets melden: Dit was de eerste kwis (waar ik aanwezig was) die €20 inkom vroeg per ploeg... En ik was al bang om €16 ipv €15 te vragen voor die van ons. Op zich niet zo erg vond ik, maar de prijzentafel was niet erg fantastisch en vooral: het geluid liet erg te wensen over. En het viel mij op dat dit niet (alleen) aan de zaal of aan de installatie lag. Sommige fragmenten zaten wel goed en de rest leek door een betonmixer gehaald. Voor die €20 inkom mogen dan wel cd's of kwaliteitsmp3's gebruikt worden, vind ik. Ik denk zelfs dat youtube een bron was voor heel wat fragmenten.
Toch eens rondzoeken naar betere bronnen volgende keer?

:silent:
International
Lead Singer
Berichten: 221
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 06:59
Locatie: Örnsköldsvik (Zweden)

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door International »

Keiem schreef:Toch ook even iets melden: Dit was de eerste kwis (waar ik aanwezig was) die €20 inkom vroeg per ploeg... En ik was al bang om €16 ipv €15 te vragen voor die van ons. Op zich niet zo erg vond ik, maar de prijzentafel was niet erg fantastisch en vooral: het geluid liet erg te wensen over. En het viel mij op dat dit niet (alleen) aan de zaal of aan de installatie lag. Sommige fragmenten zaten wel goed en de rest leek door een betonmixer gehaald. Voor die €20 inkom mogen dan wel cd's of kwaliteitsmp3's gebruikt worden, vind ik. Ik denk zelfs dat youtube een bron was voor heel wat fragmenten.
Toch eens rondzoeken naar betere bronnen volgende keer?

:silent:
Daar wil ik mij toch helemaal bij aansluiten. De prijzentafel was zéér pover. En dat is niet zo'n probleem. Maar waarom dan in godsnaam zo'n hoge inkomprijzen vragen? Waar gaat dat geld naartoe? Wij doen het met minder, en daar betalen wij de zaal van en een rijkgevulde prijzentafel. En de champagne voor de winnaar komt er ook nog bij. De meeste quizzen zijn gemaakt door vrijwilligers, en het is niet de bedoeling er aan te verdienen. Ik ben al lang tevreden als ik die avond gratis kan drinken...
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door peegee »

International schreef:
Keiem schreef:Toch ook even iets melden: Dit was de eerste kwis (waar ik aanwezig was) die €20 inkom vroeg per ploeg... En ik was al bang om €16 ipv €15 te vragen voor die van ons. Op zich niet zo erg vond ik, maar de prijzentafel was niet erg fantastisch en vooral: het geluid liet erg te wensen over. En het viel mij op dat dit niet (alleen) aan de zaal of aan de installatie lag. Sommige fragmenten zaten wel goed en de rest leek door een betonmixer gehaald. Voor die €20 inkom mogen dan wel cd's of kwaliteitsmp3's gebruikt worden, vind ik. Ik denk zelfs dat youtube een bron was voor heel wat fragmenten.
Toch eens rondzoeken naar betere bronnen volgende keer?

:silent:
Daar wil ik mij toch helemaal bij aansluiten. De prijzentafel was zéér pover. En dat is niet zo'n probleem. Maar waarom dan in godsnaam zo'n hoge inkomprijzen vragen? Waar gaat dat geld naartoe? Wij doen het met minder, en daar betalen wij de zaal van en een rijkgevulde prijzentafel. En de champagne voor de winnaar komt er ook nog bij. De meeste quizzen zijn gemaakt door vrijwilligers, en het is niet de bedoeling er aan te verdienen. Ik ben al lang tevreden als ik die avond gratis kan drinken :character-chef: :obscene-drinkingbuddies: :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingchug: :obscene-drinkingdrunk: :obscene-drinkingfaded: ...
International
Lead Singer
Berichten: 221
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 06:59
Locatie: Örnsköldsvik (Zweden)

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door International »

peegee schreef:
International schreef:
Keiem schreef:Toch ook even iets melden: Dit was de eerste kwis (waar ik aanwezig was) die €20 inkom vroeg per ploeg... En ik was al bang om €16 ipv €15 te vragen voor die van ons. Op zich niet zo erg vond ik, maar de prijzentafel was niet erg fantastisch en vooral: het geluid liet erg te wensen over. En het viel mij op dat dit niet (alleen) aan de zaal of aan de installatie lag. Sommige fragmenten zaten wel goed en de rest leek door een betonmixer gehaald. Voor die €20 inkom mogen dan wel cd's of kwaliteitsmp3's gebruikt worden, vind ik. Ik denk zelfs dat youtube een bron was voor heel wat fragmenten.
Toch eens rondzoeken naar betere bronnen volgende keer?

:silent:
Daar wil ik mij toch helemaal bij aansluiten. De prijzentafel was zéér pover. En dat is niet zo'n probleem. Maar waarom dan in godsnaam zo'n hoge inkomprijzen vragen? Waar gaat dat geld naartoe? Wij doen het met minder, en daar betalen wij de zaal van en een rijkgevulde prijzentafel. En de champagne voor de winnaar komt er ook nog bij. De meeste quizzen zijn gemaakt door vrijwilligers, en het is niet de bedoeling er aan te verdienen. Ik ben al lang tevreden als ik die avond gratis kan drinken :character-chef: :obscene-drinkingbuddies: :obscene-drinkingcheers: :obscene-drinkingchug: :obscene-drinkingdrunk: :obscene-drinkingfaded: ...
Dat is heel wat minder, Peter! Ik moet dan nog van Gavere naar Aalst rijden... :cry: :cry: :cry:
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door peegee »

I know Hendrik ;) :lol:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door One good reason »

Rushian schreef:
One good reason schreef:Wist helemaal niet dat 2 Unlimited Belgisch was, maar allez dan ... weer iets bijgeleerd 8-)
De producers waren Belgen hé (JP De Coster en Phil Wilde)
Ik Wilde De Coster eigenlijk niet :lol:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door kasenco »

Rushian schreef:
One good reason schreef:Wist helemaal niet dat 2 Unlimited Belgisch was, maar allez dan ... weer iets bijgeleerd 8-)
De producers waren Belgen hé (JP De Coster en Phil Wilde)
in het prille begin bestond 2 Unlimited enkel uit JP De Coster en Phil Wilde, pas toen 2 Unlimited voor Top Of The Pops werd uitgenodigd werden de 2 Hollanders eraan toegevoegd (originele versie van Get Ready For This was immers instrumentaal)
voordien heette de groep BizzNizz en scoorde in de UK met Don't Miss The Partyline en hadden nog daarvoor een Boccaccio-hit met We're Gonna Catch You ;)
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door SpeedKing »

guylan schreef:
SpeedKing schreef:Wel Speedking je hebt u best gedaan, als je wil zullen we u nog eens adopteren.En ja , je hebt gelijk het was een lollige avond, waar we veel hebben laten liggen.
Met de muziekkeuze zat er niet veel meer op dan me te weren als een duivel in een wijwatervat, en zo voelde het ook de hele avond aan. Gelukkig bleken jullie onvervalste Linda Lepomme-kenners te zijn (na 3 nanoseconden herkend, respect!)!
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
dali
Groupie
Berichten: 23
Lid geworden op: di 06 sep 2011, 08:08

Re: Rue de la Moer 9/9/2011

Bericht door dali »

International schreef: Met een tweede plaats lieten we toch een aantal gevestigde waarden achter ons, en daar zijn we fier op.
:music-rockout: Het was fijn een "Torenpoeper" te zijn... ;)
Plaats reactie