POPQUIZMARATHON - super !!!!

Plaats reactie
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

POPQUIZMARATHON - super !!!!

Bericht door peegee »

Popquiz Marathon

Op woensdag 1 juni vindt voor de tweede maal de Rotterdamse Popquiz Marathon plaats. Op 13 verschillende locaties in de binnenstad kunnen teams van maximaal 5 man kiezen uit een aanbod van 37 verschillende quizzen. De bedoeling is om aan tenminste drie van deze quizzen mee te doen op minimaal twee verschillende locaties. Aan welke quizzen je mee wilt doen, kun je aan de hand van het blokkenschema helemaal zelf kiezen. Of je nou een metalhead bent of alleen van Nederlandstalige muziek houdt, ook voor jou zit er een quiz bij. Uiteindelijk worden alle scores van de verschillende rondes bij elkaar opgeteld en zal rond middernacht in Rotown het winnende team bekend worden gemaakt. Aansluitend vindt de Nacht van de Popquiz plaats, met op elke locatie een speciale afterparty.

Deelnemen kan met een team van maximaal 5 man, teamkaarten kosten €15 en zijn verkrijgbaar via de aan de bar en op de website van Rotown. Schrijf je je in voor 1 mei, dan ontvang je gratis vijf startnummers voorzien van je eigen teamnaam!

De Popquiz Marathon vond in 2010 voor het eerst plaats en was toen met 120 deelnemende teams volledig uitverkocht. Er deden toen tien verschillende locaties mee en er werden in totaal 31 quizzen gespeeld. Wegens het enorme succes wordt de Popquiz Marathon dit jaar uitgebreid en kunnen er 150 teams meedoen aan 37 quizzen op 13 locaties.

Voor meer informatie: www.popquizmarathon.nl of www.rotown.nl



Popquiz Marathon
Waar: Rotown (startpunt)
Wanneer: Woensdag 1 juni 2011
Hoe laat: 19.00 uur
Kosten: 15 euro per teamkaart (maximaal 5 personen)
http://www.rotown.nl/01-06-2011/popquiz_marathon
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: POPQUIZMARATHON - super !!!!

Bericht door SpeedKing »

Leuk zeg! Waar kan je de rondes zien? Of wordt dat pas later bekendgemaakt?
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: POPQUIZMARATHON - super !!!!

Bericht door peegee »

SpeedKing schreef:Leuk zeg! Waar kan je de rondes zien? Of wordt dat pas later bekendgemaakt?
Ik denk dat dat later wordt bekendgemaakt; heb er niets van teruggevonden.
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: POPQUIZMARATHON - super !!!!

Bericht door SpeedKing »

De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Jorgen VG
Rock Legend
Berichten: 2832
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 23:34
Locatie: Grobbendonk

Re: POPQUIZMARATHON - super !!!!

Bericht door Jorgen VG »

Wij hebben vruchteloos geprobeerd om ingeschreven te geraken.
Bij het schermpje om te betalen liep het steeds vast (en niet alleen bij mij :mrgreen: )

Hadden deze graag meegedaan, maar het was ons blijkbaar niet gegund.

-- edit: toch nog maar eens geprobeerd... and we're in :D --
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: POPQUIZMARATHON - super !!!!

Bericht door Keiem »

de natte droom van elke muziekkwissers lijkt dit me. Veel te ver natuurlijk. Iemand zin om dit in België op poten te zetten :?
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: POPQUIZMARATHON - super !!!!

Bericht door peegee »

Silent Dolphin schreef:Wij hebben vruchteloos geprobeerd om ingeschreven te geraken.
Bij het schermpje om te betalen liep het steeds vast (en niet alleen bij mij :mrgreen: )

Hadden deze graag meegedaan, maar het was ons blijkbaar niet gegund.

-- edit: toch nog maar eens geprobeerd... and we're in :D --
Ook wij hebben dit geprobeerd en het lukte niet; we zien ook de FAB 4 niet in de inschrijvingslijst terug... Je kunt altijd een mailtje sturen naar Tom Van Bergen, zijn e-mail-adres is: tom@rocknrollhighschool.nl , leg hem uit dat het U niet lukt en dan regelt die wel iets voor U; er zijn denk ik nog enkele inschrijvingen mogelijk.....

Sorry, uw laatste zinnetje te laat gelezen; dit geldt dan voor de anderen, bij wie het niet direct lukt ;)

@ Keiem: ik zal eerst eens kijken hoe het daar verloopt en dan eens zien of dat hier "te doen" is...

Peter
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: POPQUIZMARATHON - super !!!!

Bericht door peegee »

op de site van popquizmarathon de reeds ingeschreven teams (79 in totaal !!!) teruggevonden; dit zijn ze:

Alle 030 Goed, AppeltjeEitje, Bacon and beans, Beter Binnen Weg, Bieboe, Chuck Norris, Color Me Sad, De Baliekluivers, De Concurrentie, De Dorstigen, De Eectronica's, De Jarige Jetjes, De Jarige Limbo, De Jeugd Van Een Jaar Of Tien Geleden, De Kale Harry's, De Korte Rockjes, De Kouwe Kant, de Macchiavelli's, de Zwerver, Dear Valerie, Euromasters: meet S.A.T.A.N., Familie Blokhut, First Wives Club, five fluffers, Gratis bier aan de bar, groen, groen ahhhhh, Hammertime, Horst Tappert, If You Want Blood, You’ve Got It, Irgendwo kneift es mich, Justin Timberlake drinkt onze biertjes op, fuck!, KASH, Keyser Söze, Koudspel, Kuno and the Deathrow Honeys, Kwismissen, La crema de Zapatos, Leiden Calling, Manny and the Barrilows, Martha Wainwrong ain't right, Meneer Vana, Mensen, luister dan..., Nancy boys, Nee wat u doet, dat is netjes, Niet mijn Plato, vriend!, nulteam, Pop Up! , Quizteama Aguilera, Rabbithole, Rietenmandjeshooligans, Ronald, Ruut, Krijn & Roel, Scumbag College, Shadows, Skippiemüde, Snackbar De Rotonde, Sonja's Remy Martin and the Mike's, speeodee, STOP, TafelUitje, team dj Wesley 2000, Team Tacky, THE bonobo's, The Bounced Checks, The FFF (Fabulous Fantastic Five), The Goof Squad, The O-Team, THE PINK CHARLATANS, The Vouchez, The wildpees, Total freaking rockstars from Mars, WINNING!, Tramps like us, Van de wijs, vind ik leuk, Vjeze Vier, Wikkiemedia, Ysselboys ft Branca
Plaats reactie