Achtste eigenzinnige muziekquiz zaterdag 21 mei St-Niklaas

progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: Achtste eigenzinnige muziekquiz zaterdag 21 mei St-Nik

Bericht door progres »

01 de rechte bananen
02 tequila overdrive
03 JPJ & SG
04 blue moon
05 scary monsters
06 starbuk & apollo
07 the crickets
08 sticky fingers
09 bruce horny and the rest
10 martha wainwrong ain't right
11 de knelpuntklup
12 interne harde schijf
13 disorder
14 sympathie vur den duvel

Het is met deze teams dat we zaterdag onze 8e editie zullen spelen. Late beslissers kunnen zich nog altijd inschrijven (tot vrijdagavond). De quiz is volledig ingeblikt en de fragmenten duren ongeveer 1 minuut. De titel zit er zoveel mogelijk in.

een paar huishoudelijke mededelingen

er is een beperkte drankkaart (met duvel) aan democratische prijzen (vb witte wijn voor 1.50)
voor de kleine honger voorzien we borrelnootjes en bierworsten

parkeermogelijkheden zijn er in de slachthuislaan en op een paar honderd meter van het kompas is er ook een kleine parking (rechtover de pitazaak). (check mappy of gps)

de quiz begint om 20u en ten laatste om 20u15 gaan we van start.
problemen? bel 0487/504 382
ingeval van gelijke stand (geldt enkele voor de eventuele winnaar(s)) is de abc reeks doorslaggevend, hebben bvb ploeg 7 en 8 evenveel punten, worden zij gelijktijdig naar de prijzentafel geroepen.

Veel succes aan alle deelnemers, wij kijken er alvast naar uit want het blijft toch een beetje een prestigequiz, zonder het spelplezier uit het oog te verliezen.

De scary monsters/would-be monkees scoorden een hattrick. In mijn ogen blijven ze de topfavoriet. Een pronostiekje laat ik aan jullie over.
tot zaterdag!
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Achtste eigenzinnige muziekquiz zaterdag 21 mei St-Nik

Bericht door SepPuKu »

Zoals steeds kijk ik reikhalzend uit naar de Eigenzinnige :music-rockout: Ik twijfel er niet aan dat we alweer een breed spectrum aan fragmenten voorgeschoteld krijgen, weliswaar met een lichte voorkeur voor alternatiever werk. Jammer dat net die - al bij al toch beperkte - nadruk veel ploegen lijkt af te schrikken :?: :| Terwijl er altijd zo veel meer in zit dan enkel dat...

Wat een pronostiek betreft: we trokken de laatste 2x met een zekere geluksfactor aan het langste eind (tegen resp. Sticky Fingers en JPJ&SG) en de vraag is of we het noodlot kunnen blijven tarten. We hopen uiteraard van wel maar met JPJ&SG wederom in de stormopstelling van vorige keer (en een Tony die nu vanaf 19u30 zal toekomen :mrgreen: ), de stevige coalitie van de Crickets (alleszins met Ludwig, dacht verder 1 of 2 Would-Be Monkees???) en immer te duchten vaste waarden zoals Bananen, Sticky's, Martha, ... (er treden hier eigenlijk bijna uitsluitend sterke teams aan) wordt het geen gezondheidswandeling.

Mijn gok is dat we met enkele ploegen op een zakdoek gaan eindigen maar aangezien het een beetje flauw is om het daarbij te laten (en tevens om de druk toch wat af te houden 8-) ):
1. JPJ&SG
2. Scary Monsters
3. Rechte Bananen of Crickets (afhankelijk van de precieze samenstelling van deze laatste)
going_underground
Lead Singer
Berichten: 236
Lid geworden op: di 09 mar 2010, 14:32

Re: Achtste eigenzinnige muziekquiz zaterdag 21 mei St-Nik

Bericht door going_underground »

Ik kijk er ook naar uit. 't Is een paar jaar geleden dat ik hem nog gespeeld heb, maar ik vond het toen al één van de betere quizzen van het circuit. 't Was in elk geval een duidelijke inspiratiebron voor onze The Lennon-quiz vorige december.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Achtste eigenzinnige muziekquiz zaterdag 21 mei St-Nik

Bericht door Tonyvdb »

Dit zijn de quizzen die ik het liefst spel, dus kijk ook ik - zoals elk jaar - heel erg uit naar deze quiz ...
Vorig jaar nipt verloren door het ondertussen bekende verkeerskundig euvel, maar dit jaar heb ik dezelfde gastspeler als vorig jaar ingelijfd (wij mogen dat ook eens doen, !) om een gooi te doen waar we vorig jaar recht op hadden :twisted:
Althans, dat is de bedoeling, want zoals Johan hierboven zegt : de tegenstand is gene 'kattepis' (of katteNpis voor de taalpuristen).

Hoe het ook eindigt, 1, 2, 3 of 8 ... ik ben er vrij zeker van dat het weer 'smullen' wordt ... tot morgen !
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: Achtste eigenzinnige muziekquiz zaterdag 21 mei St-Nik

Bericht door progres »

aan allen: tracht zeker op tijd te komen, we hebben dit jaar 10 extra fragmenten en zoeken toch rond middernacht klaar te zijn met onze quiz.

ik heb nu tweemaal naar de opnames geluisterd en Benny stelt ook de helft van de quiz samen en ik kan zeggen dat het voor sommigen 'recht in hunnen hof' zal zijn.

al is het niet te bedoeling om de quiz zodanig samen te stellen dat er één ploeg bovenuit zal steken.

nietttemin het zal zeer spannend worden. slaap jullie allen goed uit en luister heel goed naar de fragmenten want de titel zit in bijna alle fragmenten (behalve de intro's natuurlijk)

tot morgen

ps jammergenoeg heeft de enige gelegenheidsploeg ook afgezegd, dus mag er in principe morgenavond nog zeker 1 team extra binnen (als ze durven :dance: )
Plaats reactie