Another Beat in a TV Box Quiz: 2e editie, 14/5/2011

Plaats reactie
beatinabox
Lead Singer
Berichten: 148
Lid geworden op: di 03 mei 2011, 07:22

Another Beat in a TV Box Quiz: 2e editie, 14/5/2011

Bericht door beatinabox »

Na een succesvolle eerste editie presenteert Beat in a Box 'Another Beat in a TV box quiz'. Een zondvloed muziek en film komt alweer uw richting uit! Geen pure muziekquiz, maar een mengelmoes van muziek, film en TV: 50% muziek, 50% film en TV. Een quiz uniek in zijn soort.

De quiz is opgebouwd uit 9 ronden, waarbij elke normale ronde 10 muziekfragmenten en 10 videofragmenten bestaat. Elke ronde is opgebouwd rond een thema of op een speciale manier gebracht. Van de negen ronden zijn er twee speciale ronden waarbij film, tv en muziek met elkaar verweven zijn. Tijdens de quiz is er ook een tafelronde met een grote variatie aan vragen. Voor iedereen die zin heeft in iets anders dan een standaard quiz, heel multimediaal gebracht.
Schrijf jullie snel in op beatinabox@hotmail.com, want al 25 ploegen ingeschreven en slechts plaats voor 35 ploegen.

De quiz heeft plaats in Zaal Sint-Jozefschool, Impedorp 57a, 9340 Impe. Deuren open om 19u30 zodat stipt om 20u kan gestart worden. Max 4 pers per ploeg, 15 euro inschrijving per ploeg.
Voor wie wat meer info wilt over de quiz of de quiz van vorig jaar wil bekijken, er staat een bespreking met de antwoorden op dit forum:
viewtopic.php?f=3&t=989

Hopelijk tot binnenkort!
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Another Beat in a TV Box Quiz: 2e editie, 14/5/2011

Bericht door Keiem »

ik kom af (we zijn reeds ingeschreven - als Artritic Monkees neem ik aan). Ik heb net eens de opgaves van vorig jaar bekeken en ik zie het al volop zitten. Goeie muziekkeuzes, goeie filmkeuzes! Hopelijk meer van hetzelfde deze keer!
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2210
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Another Beat in a TV Box Quiz: 2e editie, 14/5/2011

Bericht door One good reason »

:think: heb de bespreking ook bekeken en :o
Toch nog een eventuele deelname (als aanvuller) licht onder voorbehoud houden/plaatsen :lol:
Plaats reactie