6e Zandvliet Muziekkwis te Merksem za 12/03/2011

Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 6e Zandvliet Muziekkwis te Merksem za 12/03/2011

Bericht door One good reason »

SpeedKing schreef: Miljaarde, ik verzeil de laatste tijd de hele tijd op de verkeerde quizzen. Dit was spek voor mijn bek, in tegenstelling tot Hansbeke...
Gene paniek, ik zat in 't begin ook dikwijls op "verkeerde" quizzen. Op den duur weet ge wel de welke ge MOET bijwonen ;)
Zo zit ik a.s. zaterdag ook op nen verkeerde quiz, maar ja, 't is van de moetens :laughing-rolling:
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: 6e Zandvliet Muziekkwis te Merksem za 12/03/2011

Bericht door SpeedKing »

One good reason schreef:
SpeedKing schreef: Miljaarde, ik verzeil de laatste tijd de hele tijd op de verkeerde quizzen. Dit was spek voor mijn bek, in tegenstelling tot Hansbeke...
Gene paniek, ik zat in 't begin ook dikwijls op "verkeerde" quizzen. Op den duur weet ge wel de welke ge MOET bijwonen ;)
Zo zit ik a.s. zaterdag ook op nen verkeerde quiz, maar ja, 't is van de moetens :laughing-rolling:
Beschrijvingen van quizzen, daar kan je onmogelijk op af gaan. Playlists posten, dat lijkt me de meest accurate mogelijkheid om je quiz te beschrijven (en 'm dan niet helemaal om te gooien qua genre het jaar erop ;)). Zelf heb ik me, als niet regelmatige speler, voorgenomen om voortaan enkel nog op playlists af te gaan. Die 10-12 quizzen die ik speel op een jaar moeten wel de moeite zijn. Ik denk dat dat voor de echte topploegen anders ligt: die vreten alles.
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: 6e Zandvliet Muziekkwis te Merksem za 12/03/2011

Bericht door peegee »

One good reason schreef:
SpeedKing schreef: Miljaarde, ik verzeil de laatste tijd de hele tijd op de verkeerde quizzen. Dit was spek voor mijn bek, in tegenstelling tot Hansbeke...
Gene paniek, ik zat in 't begin ook dikwijls op "verkeerde" quizzen. Op den duur weet ge wel de welke ge MOET bijwonen ;)
Zo zit ik a.s. zaterdag ook op nen verkeerde quiz, maar ja, 't is van de moetens :laughing-rolling:
Zal ik zaterdag uw plaats overnemen, Roberto :teasing-blah: :teasing-blah: :silent: :roll: :laughing-rolling:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: 6e Zandvliet Muziekkwis te Merksem za 12/03/2011

Bericht door One good reason »

peegee schreef: Zal ik zaterdag uw plaats overnemen, Roberto :teasing-blah: :teasing-blah: :silent: :roll: :laughing-rolling:
Doe maar Peter, dan schrijf ik me nog vlug in en win ik 'ns eindelijk een quiz in m'n eentje :laughing-lmao:
Gebruikersavatar
charly99
Groupie
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 20:26

Re: 6e Zandvliet Muziekkwis te Merksem za 12/03/2011

Bericht door charly99 »

Gerrit schreef:Zaalsolo voor The Stoned die ook de titel hadden bij het Free nummer.
Hebben we eens een solo, verdienen we er nog niets aan ook..........
Plaats reactie