Basket Groot Willebroek Muziekquiz 18/02/2011

Plaats reactie
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Basket Groot Willebroek Muziekquiz 18/02/2011

Bericht door One good reason »

Een quiz waar ik me vorig jaar enorm goed geamuseerd heb, verdient een 2de deelname hé.
Gisteren dus weer afgezakt, met "Beautiful Freak", naar Willebroek.
Een concurrent mee laten poolen naar een quiz, het kan enkel bij toffe muziekquizzers hé :mrgreen:
Eerst een lekkere pita genuttigd bij de lokale Turk, om daarna plaats te nemen in de prachtige zaal.
Danny en Joe Roxy + heet hangijzer waren reeds gesettled. Met een klein beetje vertraging kon de quiz dan beginnen.
De opvallende en goede presentator viel me weer vlug op.
Kurkdroog, shakend op z'n stoel en met de glimlach de oplossingen aframmelend :clap:
Het bleek al vlug een herhaling van de vorige editie; goede dansbare hits met wat "alternatievere" stukjes voor iedereen.
Met het verschil dat we ronde na ronde de maximumscore behaalden.
Zelfs wij waren benieuwd wanneer we dat kostbare puntje zouden laten schieten :roll:
Totdat een Nederlandse groep ons het foutloos parcours niet gunde :snooty: Die Hollanders toch hé :lol:
Het leverde ons toch een zeer mooie score van 278/280 op. Zelfs wij waren verrast.
Enfin, winnen of niet ... deze quiz heeft me voor het 2de jaar een topavond bezorgd.
Al lag de ambiance-factor vorig jaar net iets hoger, deze quiz vloog wederom veel te snel voorbij.
Toffe en jeugdige bediening was ook weer toppie! Altijd leuk om jong en mooi volk met enthousiasme te zien passeren.
En als zelfs een tombola mij niet meer stoort, dan ben je meer dan goed bezig! :mrgreen:
De muziekfragmenten: duidelijk en goede kwaliteit, al zorgde de korte virusaanvalletjes voor irritante geluidjes soms ;)
En werden toch nog vele fragmenten net geknipt als de titel zou volgen :shock:
Ook veel jeugdige quizzers die het "vak" nog moeten leren, zullen binnen enkele jaren geduchte concurrenten worden.
Zo heeft de samenwerking met Joe Roxy bij momenten voor bewonderenswaardige blikken gezorgd ... wat een kennis! 8-)
Kortom: gelieve niets, maar dan ook niets meer te wijzigen aan dit soort quizzen!
Het spreekt voor zich dat ik hier een abonnement heb voor de rest van mijn muziekquizzers-bestaan. :violin:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Basket Groot Willebroek Muziekquiz 18/02/2011

Bericht door Keiem »

One good reason schreef:Een concurrent mee laten poolen naar een quiz, het kan enkel bij toffe muziekquizzers hé :mrgreen:
Vanavond is het hier ook van datte: Tony is chauffeur, Vincent en ik mogen mee. En we spelen in drie verschillende ploegen met ambitie.
PEKEBO
Rock Legend
Berichten: 1007
Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest

Re: Basket Groot Willebroek Muziekquiz 18/02/2011

Bericht door PEKEBO »

Inderdaad,leuke rasechte hitquiz daar te Willebroek. Leuke zaal ook, ik dacht eerst dat ik in het parlement zat maar ik merkte de oppositie niet direct op :lol: . Maar mijn gedachte was een vergissing want in deze zaal was er rond middernacht wel resultaat na slechts een paar uren werken :clap: !!

Fantastische prestatie van de Holly's die slecht 2 punten lieten liggen :shock: .

De top 8 (denk ik...) op 40 ploegen.

1.The Holly's 278/280
2.Koerier
3.Sultans.....(met Kas en Charly aan boord)
4.Diamond Dogs
5.Bruce Horny and the rest 262/280
6.Oesje
7.Gebird
8.Pretty Paracetamol

Dank aan Ludo om met onze kliek eens de tafelen op een quiz ;) !

En aan de organisatie een dikke pluim voor deze leuke quiz.Volgend jaar wel wat minder tombolaprijzen en wat meer prijzen voorzien voor de aanwezige ploegen! :?
Laatst gewijzigd door PEKEBO op za 19 feb 2011, 17:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3339
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Basket Groot Willebroek Muziekquiz 18/02/2011

Bericht door SpeedKing »

PEKEBO schreef:Dank aan Ludo om met onze kliek eens de tafelen op een quiz ;) !
Tafelen, daarmee is dan ook alles gezegd - ik heb zelfs een Bicky Burger binnengespeeld terwijl Pekebo zat te sterven van de honger;). Want dit was echt een hitquiz pur sang, en dan nog van het genre 'invulquiz'. Werkelijk al mijn kennis werd al overvleugeld door die van de andere Horny's, en waar ik het ook wist waren de Horny's dan nog sneller ook. Ik herinner me dat ik enkel met Daniel Lanois eens sneller op de bal was.

Twee fragmenten die open bleven en had moeten weten, liet ik dan ook nog eens liggen (The Maisonettes en The Mavericks). Dergelijke puur uit de hitparades geplukte quizzen zijn voor mij nooit voor herhaling vatbaar, een stekje bij Bruce Horny & The Rest daarentegen heel zeker wel!

Verder kunnen de prijzen me nooit iets schelen, maar enkel prijzen voor de eerste drie vind ik toch wat raar. Vooral als je eerst afroept voor de eerste vijf, en dan blijkt het toch maar voor drie ploegen te zijn :think: .
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Gebruikersavatar
Buddy59
Rock Legend
Berichten: 1900
Lid geworden op: wo 15 aug 2007, 09:18
Locatie: Danny & The Juniors/Holly's/Buddy's

Re: Basket Groot Willebroek Muziekquiz 18/02/2011

Bericht door Buddy59 »

De uitslag van deze leuke quiz.

1 THE HOLLY'S 278
2 KOERIER 273
3 SULTANS OF BASKET 268
4 DIAMOND DOGS 266
5 BRUCE HORNY AND THE REST 262
6 GEBIRD 260
6 OESJE 260
8 PRETTY PARACETAMOL 253
9 FLOPPY'S 250
10 CAREFUL WITH THAT SEX, EUGENE 245
11 KWISSETIERS 241
12 STARF***ERS INC. 239
13 APOLLO VS. DREAMERS & KLUIZENAARS 238
14 SILLY WOMMERS 236
15 INTERSTELLAR OVERDRIVE 229
16 KVWM JEUGD 224
17 DE KAKKEWIETEN 222
18 DOE MAAR NET ALSOF 215
19 FUN LOVING CRIMINALS 209
20 DE P@@TJES 202
21 DE ALLEDUVELKES 195
22 DJOE-BOKS 190
23 MASSAGESALON CHANTAL 188
24 KWOUDAKETWIST 181
25 SJOWTIME 180
26 KWISDA 165
27 DE SJONNIES 161
28 RAM JAM 158
29 SIMPLE MINDS 146
29 THE FABULOUS 4 146
31 DE FRITJES 145
32 JOHANNES PAULUS EN DE VIJF 137
33 VRIJDAG VISDAG 135
34 BLOWFIELD 133
35 DE KUIKENTJES 125
36 THREE GENERATIONS 124
37 DE SUPPORTERS 121
38 DE KIPPEN 112
38 BLACKY'S 112
40 DE HAANTJES 102
Plaats reactie