Muziekquizzen.be website

peegee
Rock Legend
Berichten: 4334
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door peegee »

Ik moet eerlijk bekennen, dat ik (zelfs helemaal aan de andere kant van de aardbol) geen problemen ondervind met de website.... Enkel de smilies komen soms wat raar over, of heeft dat misschien iets te maken met het qwerty-toetsenbord?

Dit weekend in Perth, lekker weertje, niet te warm; het is hier momenteel tussen de 30 en 35 C. 10 graden kouder dan vorige week, hebben ze mij hier wijsgemaakt :-)
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Devils answer »

Benieuwd hoe je ervaringen weldra zijn aan deze kant van de planeet..., Peegee.

Hier zijn er "duidelijk nog kosten aan" (foutmeldingen, ikoontjes die ontbreken of raar zijn...)

Ik steun de oproep van Tony: als er kosten zijn aan de herstelling van deze website, is het het waard om eens een omhaling te doen (ook voor de hosting trouwens).
Ik wil me niet moeien in de historiek van de website, maar zag hier sommige (ook door mij beantwoorde) oproepen om steun "voor de toekomst" opduiken en blijkbaar in het niets weer verdwijnen/ uitsterven...

Misschien een oproep om eens met wat welwillenden en de moderators samen te zitten om de financiële, tijds- en logistieke problemen constructief aan te pakken.

De (voor het publiek schijnbaar) actiefste moderator Keiem kan daar wellicht een draaischijf in spelen?

Tenzij het voor sommigen beter is dat de leiding wordt behouden door de meer neutrale (wegens algemene én muziekquizzers (Bart De Pauw en Elmo) originele en onvolprezen stichters van deze website.
Ik ken de gevoeligheden binnen het muziekquizcircuit blijkbaar nog niet zo goed (heb ik ondervonden in 2010).
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Keiem »

Ik zorg er voor dat er zowiezo een collectebus staat op Scary Monkey. Al wie wil kan daar dan €2 of zo in doneren en dan bezorg ik dat aan Bart of Raf. Voor wie niet aanwezig is op de kwis kan gerust iets meegeven met andere kwissers. Dat zorgt ervoor dat de financiele kant al opgelost raakt.
Voor de technische kant wil ik ook wel een inspanning doen, maar dan moet ik toch eens samenzitten met Raf of zo. Want die weet beter hoe alles in elkaar zit. Ik ben maar een html kenner, en termen als asp, sql en dergelijke zijn mij vreemd.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Tonyvdb »

'collectebus' is een raar woord, maar het zal noodzakelijk zijn, denk ik ... ik vind het niet leuk zo op de site als de helft niet macheert.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door One good reason »

Keiem schreef:Ik zorg er voor dat er zowiezo een collectebus staat op Scary Monkey
Misschien beter: zo'n plastic spaarvarken met een gleuf bovenop de rug, zoals vroeger 8)
Ik heb de mijne toen moeten opensnijden voor mijn eerste Honda Camino in 1986.
Nadat ik gisteren Toy Story 3 heb gezien, schaam ik me rot dat ik mijn speelgoed toen heb gemarteld :lol:
eLMO
Administrator
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 17 jun 2007, 18:33
Contacteer:

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door eLMO »

Mogelijk gaat het forum vandaag en de komende dagen geregeld offline zijn voor een nieuwe poging om alles in orde te brengen. Geen paniek dus ;-)
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door One good reason »

Ik heb net een mailtje ontvangen m.b.t. melding van een reactie op een geabonneerd onderwerp.
Dat was al geleden van vorig jaar.
Jullie zijn dus op de goede weg! Nu al de rest nog :mrgreen:
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door One good reason »

En net nog ontdekt na het posten van mijn bovenstaande reactie.
Ik krijg geen foutmelding meer!!!! Heeeeeeeeeeel goed bezig!
Ik steek al zeker een paar munten in het spaarpotje a.s. zaterdag te Bissegem.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Rubby »

One good reason schreef:Ik steek al zeker een paar munten in het spaarpotje a.s. zaterdag te Bissegem.
Testedoene is er zaterdag niet, maar wij willen zeker ook onze bijdrage doen hoor !!!
Laat maar weten of die bus nog eens op een quiz staat, dan bezorg ik ook onze bijdrage (mss op 06/02 in Bellem == @ keiem ?)
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Keiem »

Rubby schreef:
One good reason schreef:Ik steek al zeker een paar munten in het spaarpotje a.s. zaterdag te Bissegem.
Testedoene is er zaterdag niet, maar wij willen zeker ook onze bijdrage doen hoor !!!
Laat maar weten of die bus nog eens op een quiz staat, dan bezorg ik ook onze bijdrage (mss op 06/02 in Bellem == @ keiem ?)
het betreft hier geen speciale spaarpot hoor. Een schoendoos kan ook gebruikt worden mocht je er ook één willen zetten in Bellem... :mrgreen:
ik bezorg het dan wel aan Bart.
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Keiem »

@ eLMO: goed werk! geen foutmelding meer bij een post én mijn moderatorpaneel werkt weer (zonet die kwisbespreking van Verdi van Tony verplaatst zonder problemen).
Enkel nog de smilies nu? Voorlopig moet ik ze zelf zoeken:
Afbeelding
marc
Superstar
Berichten: 677
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 14:14
Locatie: KGBV en/of Clement

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door marc »

Vanzelfsprekend zal ook Clement/KGBV een bijdrage willen storten
Gebruikersavatar
Elke
Lead Singer
Berichten: 184
Lid geworden op: zo 11 nov 2007, 20:24

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Elke »

Ja, wij willen dat ook doen!
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door vinceluka »

Rubby schreef:
One good reason schreef:Ik steek al zeker een paar munten in het spaarpotje a.s. zaterdag te Bissegem.
Testedoene is er zaterdag niet, maar wij willen zeker ook onze bijdrage doen hoor !!!
Laat maar weten of die bus nog eens op een quiz staat, dan bezorg ik ook onze bijdrage (mss op 06/02 in Bellem == @ keiem ?)
Lijkt me een goed idee dat verschillende organisatoren (3 a 4) een eigen collectebus op hun quiz plaatsen
en de donaties overschrijven naar Bart en/of Raf
zodat iedereen die een bijdrage wil leveren daartoe de kans krijgt

eentje in West-vlaanderen, Oost-Vlaanderen, Antwerpen / Limburg
Scary Monkey, Bellem en ....

Komt allemaal in orde
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5052
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: Muziekquizzen.be website

Bericht door Keiem »

Straks kunnen we Mark Zuckerberg of Steve Jobs inhuren om de site nog te pimpen...
Plaats reactie