Had ik er ook in staan, maar er werd hier geopperd dat dit zeker een 2009 track is. Ik dacht ook eigenlijk dat dit pas in 2010 in België gedraaid werd...gordon downie schreef: 8. Band of Skulls : I know what I am
Uw EINDEJAARSLIJST 2010
-
- Rock Legend
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
-
- Rock Legend
- Berichten: 1007
- Lid geworden op: ma 24 nov 2008, 21:50
- Locatie: Overmere / Westende / Bruce Horny and the rest
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
En van dit werk uit 2010 werd Bruce Horny alleen maar(nog meer 8) ) geiler...
1.Kasabian-Where did all the love go
2.The National-Anyones ghost
3.Gorillaz-Stylo
4.Mintzkov-Opening fire
5.Band of Horses-Compliments
6.Paul Weller-Fast car slow traffic
7.Arcade Fire-Ready to start/The suburbs/We used to wait
8.The Sore Losers-Beyond repair
9.Ou est le swimming pool-These new knights
10.The Van Jets-Down below
1.Kasabian-Where did all the love go
2.The National-Anyones ghost
3.Gorillaz-Stylo
4.Mintzkov-Opening fire
5.Band of Horses-Compliments
6.Paul Weller-Fast car slow traffic
7.Arcade Fire-Ready to start/The suburbs/We used to wait
8.The Sore Losers-Beyond repair
9.Ou est le swimming pool-These new knights
10.The Van Jets-Down below
Laatst gewijzigd door PEKEBO op za 25 dec 2010, 13:09, 1 keer totaal gewijzigd.
- gordon downie
- Popstar
- Berichten: 429
- Lid geworden op: ma 22 sep 2008, 11:12
- Locatie: Roeselare / Paris Hilton Look-a-likes
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Zou kunnen, maar dit nummer kreeg in 2010 zeker voldoende airplay en heb ik ook maar dit jaar leren kennen.Keiem schreef:Had ik er ook in staan, maar er werd hier geopperd dat dit zeker een 2009 track is. Ik dacht ook eigenlijk dat dit pas in 2010 in België gedraaid werd...gordon downie schreef: 8. Band of Skulls : I know what I am
Ben al een paar twijfelgevallen tegen gekomen. Heads will roll (Yeah Yeah Yeahs), Dance the way I feel (Ou est le swimming Pool),...
- parma espe
- Popstar
- Berichten: 283
- Lid geworden op: di 19 feb 2008, 18:45
- Locatie: Bellem / 4 schelln espe
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Niet dat het ene reet uitmaakt voor de uiteindelijke rangschikking, maar bon
Albumlijstje:
1. Heidevolk - Uit oude grond
2. Melechesh - The epigenesis
3. Keep of Kalessin - Reptilian
4. Dimmu Borgir - Abrahadabra
5. Agalloch - Marrow of the spirit
6. Ihsahn - After
7. Kataklysm - Heaven's venom
8. Sabaton - Coat of arms
9. Burzum - Belus
10. Eluveitie - Everything remains ... as it never was
Albumlijstje:
1. Heidevolk - Uit oude grond
2. Melechesh - The epigenesis
3. Keep of Kalessin - Reptilian
4. Dimmu Borgir - Abrahadabra
5. Agalloch - Marrow of the spirit
6. Ihsahn - After
7. Kataklysm - Heaven's venom
8. Sabaton - Coat of arms
9. Burzum - Belus
10. Eluveitie - Everything remains ... as it never was
- Maledictus I
- Rock Legend
- Berichten: 1661
- Lid geworden op: ma 03 sep 2007, 15:40
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Singles
1. X Japan - Jade
2. Brendan Perry - Utopia
3. Fear Factory - Fear campaign
4. Kavinsky - Night call
5. Motörhead - Get back in line
6. Plan B - The recluse
7. Snovonne - It's sno, baby, not sugar
8. Deftones - Sextape
9. Dead Confederate - The rat
10. Sully Erna - Sinner's prayer
11. Mutiny Within - Awake
12. Monster Magnet - Gods and punks
13. Rush - Caravan
14. Sabaton - Uprising
15. Avantasia ft Klaus Meine - Dying for an angel
16. Blind Guardian - A voice in the dark
17. Masterplan - Far from the end of the world
18. Dimmu Borgir - Gateways
19. Channel Zero - Black flowers
20. Tarot - I walk forever
Albums
1. Premiata Forneria Marconi - AD 2010 La buona novela
2. Coheed and Cambria - Year of the black rainbow
3. Mekong Delta - Wanderer on the edge of time
4. Loudness - King of pain
5. Plan B - The defamation of Strickland Banks
6. Anathema - We're here because we're here
7. Nevermore - The obsidian conspiracy
8. Accept - Blood of the nations
9. Angelus Apatrida - Clockwork
10. Eluveitie - Everything remains as it never was
11. The Vision Bleak - Set sail to mystery
12. Fear Factory - Mechanize
13. Christopher Lee - Charlemagne
14. Kataklysm - Heaven's venom
15. In My Rosary - Retro
16. Salem - King night
17. Versailles - Jubilee
18. Iron Maiden - The final frontier
19. Star One - Victims of the modern age
20. Sleigh Bells - Treats
1. X Japan - Jade
2. Brendan Perry - Utopia
3. Fear Factory - Fear campaign
4. Kavinsky - Night call
5. Motörhead - Get back in line
6. Plan B - The recluse
7. Snovonne - It's sno, baby, not sugar
8. Deftones - Sextape
9. Dead Confederate - The rat
10. Sully Erna - Sinner's prayer
11. Mutiny Within - Awake
12. Monster Magnet - Gods and punks
13. Rush - Caravan
14. Sabaton - Uprising
15. Avantasia ft Klaus Meine - Dying for an angel
16. Blind Guardian - A voice in the dark
17. Masterplan - Far from the end of the world
18. Dimmu Borgir - Gateways
19. Channel Zero - Black flowers
20. Tarot - I walk forever
Albums
1. Premiata Forneria Marconi - AD 2010 La buona novela
2. Coheed and Cambria - Year of the black rainbow
3. Mekong Delta - Wanderer on the edge of time
4. Loudness - King of pain
5. Plan B - The defamation of Strickland Banks
6. Anathema - We're here because we're here
7. Nevermore - The obsidian conspiracy
8. Accept - Blood of the nations
9. Angelus Apatrida - Clockwork
10. Eluveitie - Everything remains as it never was
11. The Vision Bleak - Set sail to mystery
12. Fear Factory - Mechanize
13. Christopher Lee - Charlemagne
14. Kataklysm - Heaven's venom
15. In My Rosary - Retro
16. Salem - King night
17. Versailles - Jubilee
18. Iron Maiden - The final frontier
19. Star One - Victims of the modern age
20. Sleigh Bells - Treats
Beatus vir qui suffert tentationem
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Quoniam cum probatus fuerit accipiet coronam vitae
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Hierbij de top 10 van mijn bijna 100 cinemabezoekjes dit jaar:
1.Inception
2.The Social Network
3.A Single Man
4.Toy Story 3
5.Kick Ass
6. Mr Nobody
7. The Ghost Writer
8. An Education
9. How to train your dragon
10.Buried
(net niet: Never Let Me Go, Shutter Island, Up in the air, ...)
1.Inception
2.The Social Network
3.A Single Man
4.Toy Story 3
5.Kick Ass
6. Mr Nobody
7. The Ghost Writer
8. An Education
9. How to train your dragon
10.Buried
(net niet: Never Let Me Go, Shutter Island, Up in the air, ...)
-
- Rock Legend
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Misschien was ik wat moe die avond, maar ik heb het einde van die film niet gehaald.eLMO schreef:6. Mr Nobody
Voor de rest: puike lijst zoals te verwachten was van zo'n filmliefhebber.
-
- Rock Legend
- Berichten: 2657
- Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
- Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
De single van 2008 die hier werd verkozen (MIA - Paper Planes) dateerde ook uit 2007.....
Er zijn nu altijd singles die rond de jaarwisseling worden uitgebracht of zelfs eeuwen in de hitlijsten staan zoals I Gotta Feeling van Black Eyed Peas
Er zijn nu altijd singles die rond de jaarwisseling worden uitgebracht of zelfs eeuwen in de hitlijsten staan zoals I Gotta Feeling van Black Eyed Peas
-
- Rock Legend
- Berichten: 5052
- Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
- Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Aan wie nog wil posten: Probeer het binnen te hebben tegen 14 januari, dan kan ik er nog iets mee doen op de Scary Monkey kwis. (als ik tijd vind)
- dendaffe
- Superstar
- Berichten: 719
- Lid geworden op: do 06 sep 2007, 07:57
- Locatie: Aartselaar
- Contacteer:
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Net 'An Education' gezien en toe te voegen aan mijn lijstje:eLMO schreef:Hierbij de top 10 van mijn bijna 100 cinemabezoekjes dit jaar:
8. An Education
1. Buried
2. Inception
3. Shutter Island
4. Harry Brown
5. A Serious Man
6. An Education
7. Bad Lieutenant: Port Of Call New Orleans
8. Alice In Wonderland
9. Kick-Ass
10. Toy Story 3
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Ondertussen ook eens nagedacht over mijn albumlijstje. Dit is het resultaat:
1. Arcade Fire - The Suburbs
2. The National - High Violet
3. I am Kloot - Sky at Night
4. These New Puritans - Hidden
5. Midlake - The Courage of Others
6. Vampire Weekend - Contra
7. Retribution Gospel Choir - 2
8. Band of Horses - Infinite Arms
9. Broken Bells - Broken Bells
10. She & Him - Volume 2
Net niet: The Black Keys, Blood Red Shoes, Yeasayer, Beach House en I blame Coco
1. Arcade Fire - The Suburbs
2. The National - High Violet
3. I am Kloot - Sky at Night
4. These New Puritans - Hidden
5. Midlake - The Courage of Others
6. Vampire Weekend - Contra
7. Retribution Gospel Choir - 2
8. Band of Horses - Infinite Arms
9. Broken Bells - Broken Bells
10. She & Him - Volume 2
Net niet: The Black Keys, Blood Red Shoes, Yeasayer, Beach House en I blame Coco
- aLEEce in chains
- Rock Legend
- Berichten: 1703
- Lid geworden op: zo 21 feb 2010, 20:53
- Locatie: The 4 sLEEpless horsemen of the apocalypse / Riekt, m'n ass, Lee?
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Album Top 10:
1. Arcade Fire - The Suburbs
2. Monster Magnet - Mastermind
3. The National - High Violet
4. Caribou - Swim
5. Balthazar - Applause
6. How to destroy angels - How to destroy angels
7. Vampire Weekend - Contra
8. Anathema - We're here, because we're here
9. Melissa Auf der Maur - Out of our minds
10. Drums are for parades - Master
1. Arcade Fire - The Suburbs
2. Monster Magnet - Mastermind
3. The National - High Violet
4. Caribou - Swim
5. Balthazar - Applause
6. How to destroy angels - How to destroy angels
7. Vampire Weekend - Contra
8. Anathema - We're here, because we're here
9. Melissa Auf der Maur - Out of our minds
10. Drums are for parades - Master
7de Beernem is burning-muziekquiz 15/03/2024 te Beernem
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
zonder er een nummer aan te geven
fijne platen uit 2010
Fanfarlo - reservoir
Tindersticks - falling down a mountain
Yeasayer - odd blood
Beach house - teen dream
Broken bells -
MGMT - congratulations
The besnard lakes - the besnard lakes are the roaring night
The soft pack -
Anathema - we're here because we're here (subliem concert in trix!)
Arcade fire - the suburbs
Best coast - crazy for you
Black mountain - wilderness heart
Blonde redhead - penny sparkle
Crocodiles - sleep forever
Tame impala - innerspeaker
Nina Kinert - red leader dream
John Grant - queen of Denmark
Twin shadow - forget
Buurman - mount everest
Wavves - king of the beach
fijne platen uit 2010
Fanfarlo - reservoir
Tindersticks - falling down a mountain
Yeasayer - odd blood
Beach house - teen dream
Broken bells -
MGMT - congratulations
The besnard lakes - the besnard lakes are the roaring night
The soft pack -
Anathema - we're here because we're here (subliem concert in trix!)
Arcade fire - the suburbs
Best coast - crazy for you
Black mountain - wilderness heart
Blonde redhead - penny sparkle
Crocodiles - sleep forever
Tame impala - innerspeaker
Nina Kinert - red leader dream
John Grant - queen of Denmark
Twin shadow - forget
Buurman - mount everest
Wavves - king of the beach
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
Voor de mij DE CD van het jaar - over de rest moet ik nog eens zwaar nadenken.aLEEce in chains schreef:Album Top 10:
8. Anathema - We're here, because we're here
Re: Uw EINDEJAARSLIJST 2010
album 2010
01. black keys - brothers
02. dead weather – sea of cowards
03. perfume genius - learning
04. sharon jones & dap kings – i learned the hard way
05. jamie lidell - compass
06. cheikh lo - jamm
07. admiral freebee – honey & knife
08. ben l’oncle soul
09. vampire weekend - contra
10. gaslight anthem – american slang
verzamelaar: keb darge & paul weller present lost & found – real r ‘n’ b & soul
singles 2010
01. grinderman – palaces of montezuma
02. yeasayer – one
03. james blake – limit to your love
04. caribou - odessa
05. villagers – becoming a jackal
06. triggerfinger – all this dancing around
07. cold war kids - audience
08. soft pack - mexico
09. o.children – dead disco dancer
10. cassius – i love u so
verder nog herinneringen die tijds en/of plaatsgebonden zijn:
in de opera: knife - colours of pigeons
tijdens de voorbereiding van de sticky fingers quiz: tame impala – solitude is bliss
tijdens ‘later with jools’: melody gardot – who will comfort me
in de auto: black mountain – old fangs
flashback naar mijn tienerjaren: dum dum girls – jail la la
op een barre winterdag bij zonsopgang: amatorski – come home
op de dansvloer: netsky ft. jenna g. – moving with you
thuis in de zetel gapend naar lowlands festival: triggerfinger ft selah sue - mercy
tijdens het lezen van de eindejaarslijstjes: dan le sac vs scroobius pip – get better
terugdenkend aan de individuele muziekquiz: mgmt – congratulations
geen muziek verdragend vanwege helse koppijn: meuris – een verloren dag
gemist op r&b festival te peer: eli paperboy reed – come and get it
terugdenkend aan carole king: rumer – am I forgiven ?
is er leven op pluto?: john grant – i wanna go to marz
lachen op de commerciële tv: broken glass heroes – let’s not fall apart
in de kerk: sojourners en daarna plan b – prayin’
in de moskee: omar souleyman – hafer gabrak bidi
en tenslotte in de vuilnisbak gekieperd: janella monae bovenop arcade fire
01. black keys - brothers
02. dead weather – sea of cowards
03. perfume genius - learning
04. sharon jones & dap kings – i learned the hard way
05. jamie lidell - compass
06. cheikh lo - jamm
07. admiral freebee – honey & knife
08. ben l’oncle soul
09. vampire weekend - contra
10. gaslight anthem – american slang
verzamelaar: keb darge & paul weller present lost & found – real r ‘n’ b & soul
singles 2010
01. grinderman – palaces of montezuma
02. yeasayer – one
03. james blake – limit to your love
04. caribou - odessa
05. villagers – becoming a jackal
06. triggerfinger – all this dancing around
07. cold war kids - audience
08. soft pack - mexico
09. o.children – dead disco dancer
10. cassius – i love u so
verder nog herinneringen die tijds en/of plaatsgebonden zijn:
in de opera: knife - colours of pigeons
tijdens de voorbereiding van de sticky fingers quiz: tame impala – solitude is bliss
tijdens ‘later with jools’: melody gardot – who will comfort me
in de auto: black mountain – old fangs
flashback naar mijn tienerjaren: dum dum girls – jail la la
op een barre winterdag bij zonsopgang: amatorski – come home
op de dansvloer: netsky ft. jenna g. – moving with you
thuis in de zetel gapend naar lowlands festival: triggerfinger ft selah sue - mercy
tijdens het lezen van de eindejaarslijstjes: dan le sac vs scroobius pip – get better
terugdenkend aan de individuele muziekquiz: mgmt – congratulations
geen muziek verdragend vanwege helse koppijn: meuris – een verloren dag
gemist op r&b festival te peer: eli paperboy reed – come and get it
terugdenkend aan carole king: rumer – am I forgiven ?
is er leven op pluto?: john grant – i wanna go to marz
lachen op de commerciële tv: broken glass heroes – let’s not fall apart
in de kerk: sojourners en daarna plan b – prayin’
in de moskee: omar souleyman – hafer gabrak bidi
en tenslotte in de vuilnisbak gekieperd: janella monae bovenop arcade fire