11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Keiem »

wat is die classical bums ronde? ik heb deze kwis nog niet eerder gespeeld.
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Tonyvdb »

Keiem schreef:wat is die classical bums ronde? ik heb deze kwis nog niet eerder gespeeld.
Ronde in 3 delen (na elkaar natuurlijk) :

Je krijgt in deel 1 vijf stukjes lyrics uit een openingstrack van een 'classic album' : weet je daarmee alleen het antwoord (titel album + uitv) : dan scoor je 2 x 3 punten.

Weet je het niet, dan krijg je in deel 2, voor 2 x 2 punten, een 2e kans met een omschrijving van het album.

En tenslotte nog een laatste kans voor 2 x 1 punt met de openingstrack zelf.


Als je dus alles van direct weet, heb je 30 op 30.
Maar als je mis antwoordt in het 1e deel, mag je niet meer opnieuw invullen in deel 2.

Topronde als je het mij vraagt.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Rubby »

Tonyvdb schreef:Ik zie geen Martha W, noch Sympathy vdD staan, maar misschien zitten elementen van deze topploegen verscholen bij andere ploegen : 5cc? Muziekzooi?
Testedoene :think: :mrgreen:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Rubby »

Tonyvdb schreef:
Keiem schreef:wat is die classical bums ronde? ik heb deze kwis nog niet eerder gespeeld.
Ronde in 3 delen (na elkaar natuurlijk) :

Je krijgt in deel 1 vijf stukjes lyrics uit een openingstrack van een 'classic album' : weet je daarmee alleen het antwoord (titel album + uitv) : dan scoor je 2 x 3 punten.

Weet je het niet, dan krijg je in deel 2, voor 2 x 2 punten, een 2e kans met een omschrijving van het album.

En tenslotte nog een laatste kans voor 2 x 1 punt met de openingstrack zelf.


Als je dus alles van direct weet, heb je 30 op 30.
Maar als je mis antwoordt in het 1e deel, mag je niet meer opnieuw invullen in deel 2.

Topronde als je het mij vraagt.

en één van de favorieten (waarop we steeds straf scoren, vorig jaar topscore) van Testedoene, hopelijk kunnen we dat dit jaar bevestigen :D
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Keiem »

Rubby schreef:
Tonyvdb schreef:Ik zie geen Martha W, noch Sympathy vdD staan, maar misschien zitten elementen van deze topploegen verscholen bij andere ploegen : 5cc? Muziekzooi?
Testedoene :think: :mrgreen:
Rubby, weet je al iets over je eventuele deelname met ons (zie zoekertje)?
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Rubby »

Keiem schreef:
Rubby schreef:
Tonyvdb schreef:Ik zie geen Martha W, noch Sympathy vdD staan, maar misschien zitten elementen van deze topploegen verscholen bij andere ploegen : 5cc? Muziekzooi?
Testedoene :think: :mrgreen:
Rubby, weet je al iets over je eventuele deelname met ons (zie zoekertje)?
Ik heb zopas een berichtje gestuurd naar één van de espen (aan wie ik al iemand beloofd had), van zodra meer nieuws laat ik iets weten. :wink:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Rubby »

Keiem schreef:
Rubby schreef:
Tonyvdb schreef:Ik zie geen Martha W, noch Sympathy vdD staan, maar misschien zitten elementen van deze topploegen verscholen bij andere ploegen : 5cc? Muziekzooi?
Testedoene :think: :mrgreen:
Rubby, weet je al iets over je eventuele deelname met ons (zie zoekertje)?
Net mailken gehad van een espe :D , alles hangt af van de weersomstandigheden , tis te zeggen , wordt er zaterdagavond gevoetbald of niet in 3 prov A.
Indien niet zijn ze voltallig en ben ik of een andere testedoener beschikbaar.
Morgenavond waarschijnlijk meer nieuws :?
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door rino »

Tonyvdb schreef: Maar als je mis antwoordt in het 1e deel, mag je niet meer opnieuw invullen in deel 2.
Zou dit niet beter aangepast worden? Dat als je foutief antwoordt in deel 1, je dan wél nog verder mag spelen in de volgende rondes. :?:
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door piet b »

Een tipje van de sluier : de Classical Bums ronde zit inderdaad terug in de kwis (mooi gezegd, Tony : de ronde hoort in de Guess Who quiz zoals de Muur in de Ronde van Vlaanderen of 1-2-3-4 in een Ramones concert). En een paar andere succesreeksen zijn terug present : Missing Link, Zigzag, First&Last&Always, Uitsmijter,...
2 Special rondes dit jaar : één rond een artiest die een belangrijke verjaardag te vieren had afgelopen jaar en één rond een radioprogramma (inclusief commentaar door de presentator van het programma).
See you in Gavere gasten !
Gebruikersavatar
Devils answer
Superstar
Berichten: 956
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 11:22
Locatie: Aalst / Sympathie vur den Duvel / Greatest Tits / Testedoene

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Devils answer »

Gelezen op Standaardonline: nuttige verkeerstip voor de terugrit als je van verder dan Affligem komt op de E40...


In de nacht van zaterdag 18 op zondag 19 december wordt de brug van de Lombeekstraat boven de E40 in Affligem afgebroken. Het verkeer zal daardoor worden omgeleid.
De E40 zal in de beide rijrichtingen worden afgesloten van zaterdag 20 uur tot zondag 09 uur. Het verkeer wordt omgeleid via de Assesteenweg (N285), de Ninoofsesteenweg (N8) en de N45 (de Expresweg). Ook de oprit van Affligem (19a) voor het verkeer richting Brussel zal worden afgesloten.

In de rijrichting van Brussel wordt de E40 afgesloten tussen Aalst en Ternat, in de rijrichting van Gent tussen Ternat en Affligem.

Het verkeer in de richting van Gent zal in Ternat de afrit moeten nemen om in Aalst opnieuw de E40 op te rijden. Het verkeer in de rijrichting van Brussel zal dezelfde omleidingsroute moeten volgen in omgekeerde richting.
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door piet b »

Tja, de weergoden zijn de Guess Who quiz niet al te goed gezind de laatste tijd. Vorig jaar 7 ploegen in laatste instantie geannuleerd wegens aangekondigde ijzel, wat wordt het dit jaar ?
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Rubby »

Keiem schreef:
Rubby schreef:
Tonyvdb schreef:Ik zie geen Martha W, noch Sympathy vdD staan, maar misschien zitten elementen van deze topploegen verscholen bij andere ploegen : 5cc? Muziekzooi?
Testedoene :think: :mrgreen:
Rubby, weet je al iets over je eventuele deelname met ons (zie zoekertje)?

Voila het is officieel , geen voetbal morgenavond, de espen zijn dus voltallig en zo hebben we met Testedoene iemand over (of we veel gaan kunnen bijbrengen is weer een andere zaak ...).
Je mag dus op ons rekenen , tenminste als iedereen er kan en wil geraken gezien de weersomstandigheden :? (dedju die winterbanden hé :mrgreen: )
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Keiem »

piet b schreef:Tja, de weergoden zijn de Guess Who quiz niet al te goed gezind de laatste tijd. Vorig jaar 7 ploegen in laatste instantie geannuleerd wegens aangekondigde ijzel, wat wordt het dit jaar ?
ik moet van ver komen, maar ik kom af! Het is volgens Google maps 1 uur en 7 minuten. Ben benieuwd hoelang ik er werkelijk over zal rijden (met al die panikerende trage ***** in het verkeer). Ik zal wel bij het oppikken van Greg (onze oldieskenner) een zeer bezorgde vrouw moeten geruststellen. Wat zei Katastroof ook alweer over vrouwen?
Ik kan wel maar ten vroegste 18u45 vertrekken dus hopelijk lukt het.
piet b
Popstar
Berichten: 461
Lid geworden op: wo 03 okt 2007, 10:52
Locatie: Gavere

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door piet b »

Laat ons hopen op nog niet meer sneeuw en ijzel en dat iedereen ongehavend in en uit Gavere geraakt vanavond.

De deelnemers :

1. Testedoene
2. Popingers
3. Scary Monsters
4. 5cc
5. Starbuk & Apollo
6. De Jeukdoos
7. Rock Monsieur
8. De vindikooks
9. Jan Piet Joris & Sam Goris
10. The Flying Foxes
11. De rechte bananen
12. Spek en Bonen
13. We're from Barcelona
14. Wasoetie
15. Rote Armee Fraction
16. Gentse Muziekzooi
17. Café de Vuilen Hoek
18. Bader Mainhof Groep
19. Kas & The Holly's
20. Interpol
21. Beady Eye
22. Hellmut
23. Ach Liebling
24. Never mind the Small Brains
25. De Muzakken
26. The Paris Hilton look-a-likes
27. Diamond Dogs
28. The Young Neils
29. Bruce Horny & The Rest
30. Wille is Kunne
31. Buitenland
32. White Rabbits
33. 4 schelln espe
34. Mississippi Queen
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 11e Guess Who?-Quiz Gavere 18 december 2010

Bericht door Rubby »

Keiem schreef:
piet b schreef:Tja, de weergoden zijn de Guess Who quiz niet al te goed gezind de laatste tijd. Vorig jaar 7 ploegen in laatste instantie geannuleerd wegens aangekondigde ijzel, wat wordt het dit jaar ?
ik moet van ver komen, maar ik kom af! Het is volgens Google maps 1 uur en 7 minuten. Ben benieuwd hoelang ik er werkelijk over zal rijden (met al die panikerende trage ***** in het verkeer). Ik zal wel bij het oppikken van Greg (onze oldieskenner) een zeer bezorgde vrouw moeten geruststellen. Wat zei Katastroof ook alweer over vrouwen?
Ik kan wel maar ten vroegste 18u45 vertrekken dus hopelijk lukt het.
Geen probleem, als ik eerst ben start ik wel alleen .....


..... (met drinken :roll: :laughing: )
Plaats reactie