Nut van ranking als de uitslagen niet ingegeven worden?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Nut van ranking als de uitslagen niet ingegeven worden?

Bericht door SpeedKing »

... vraag ik me daarnet even af toen ik op de uitslagenpagina ging kijken...
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: Nut van ranking als de uitslagen niet ingegeven worden?

Bericht door Tonyvdb »

SpeedKing schreef:... vraag ik me daarnet even af toen ik op de uitslagenpagina ging kijken...
ranking wordt om de maand geupdated, dacht ik
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: Nut van ranking als de uitslagen niet ingegeven worden?

Bericht door SepPuKu »

Hoe verloopt dat proces trouwens? Wordt dan gewoon iedere maand een algoritme losgelaten op alle uitslagen die reeds zijn ingegeven?

Heb even doorgeklikt naar http://www.muziekquizzen.be/voorbij2.php en er ontbreken door de jaren heen wel een aantal uitslagen (lijkt me onvermijdelijk, er is soms wat tijd voor nodig om deze te pakken te krijgen en niet iedereen ligt wakker van het doorgeven van de uitslag van zijn quiz). Betreft meestal zeer locale quizzen maar is ergens wel jammer voor degene die ze gewonnen hebben dat ze hun 5 minutes of fame missen.

Heb trouwens de verdere discussie gemist omtrent de nieuwe forummedewerkers (nu Arthritic Monkees niet meer spelen): wie zorgt tegenwoordig zoal voor het updaten van één en ander?
Gebruikersavatar
SpeedKing
Rock Legend
Berichten: 3327
Lid geworden op: vr 01 aug 2008, 13:26
Locatie: Merelbeke [Los Locos]

Re: Nut van ranking als de uitslagen niet ingegeven worden?

Bericht door SpeedKing »

De verantwoordelijkheid voor het invoeren van de uitslag ligt nu bij de quizorganisator. Ja, tarara...
Dan mag je nog zoveel mogelijk algoritmen en andere automatische updates programmeren, IEMAND moet wel nog altijd die uitslag invoeren.

Ik heb de indruk dat nogal wat organisatoren met graagte dit forum gebruiken om volk te trekken, maar zodra de quiz voorbij is...
De enige Afrekening die er toe doet: de Riffraffrekening!
peegee
Rock Legend
Berichten: 4331
Lid geworden op: zo 09 sep 2007, 12:31
Locatie: wondelgem
Contacteer:

Re: Nut van ranking als de uitslagen niet ingegeven worden?

Bericht door peegee »

Ik heb een héél pak (1/3? , 1/2?) van de uitslagen van de quizzen van oktober ingezet; had daar nu wat minder tijd voor, maar ik zie, dat de meeste quizmasters in november toch wel degelijk hun best hebben gedaan... Er zijn er slechts 2 , die dat niet gedaan hebben, waarbij ik vermoed, dat die quizmasters ook nog nooit op het forum geweest zijn !

Ik ben inderdaad ook wel benieuwd naar de nieuwe ranking en vooral hoeveel plaatsen ons team (Martha W) is gedaald door onze prestaties in november.....

Ik heb intussen aan Raf gevraagd om een nieuwe ranking in te geven.
Plaats reactie