Onbekend nummer gezocht

Plaats reactie
baaigones
One Hit Wonder
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 14:02

Onbekend nummer gezocht

Bericht door baaigones »

Hallo mede-muziekquizzers, op vraag van een vriendin zoek ik een titel en uitvoerder op basis van volgende gegevens die ze me bezorgde (tekst kan dus uiteraard wel lichtjes anders zijn):

"Ik ken een deel van de tekst: why Billy, so silly, he's the man with the gun in his hand........... en, dressed up in leather on motorbike, to all that glatter that's what he's like.........
Het situeert zich in the periode van de new wave, Ann Clarck en consoorten. Ik meen me te herinneren dat het ook een vrouw was die het zong."

Iemand een idee ?
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Re: Onbekend nummer gezocht

Bericht door Chris M »

baaigones schreef:Hallo mede-muziekquizzers, op vraag van een vriendin zoek ik een titel en uitvoerder op basis van volgende gegevens die ze me bezorgde (tekst kan dus uiteraard wel lichtjes anders zijn):

"Ik ken een deel van de tekst: why Billy, so silly, he's the man with the gun in his hand........... en, dressed up in leather on motorbike, to all that glatter that's what he's like.........
Het situeert zich in the periode van de new wave, Ann Clarck en consoorten. Ik meen me te herinneren dat het ook een vrouw was die het zong."

Iemand een idee ?
dat is Billy van Ex-Hole
Belgische band waarvan ik 1 LP staan heb
baaigones
One Hit Wonder
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 14:02

Re: Onbekend nummer gezocht

Bericht door baaigones »

Chris M schreef:
baaigones schreef:Hallo mede-muziekquizzers, op vraag van een vriendin zoek ik een titel en uitvoerder op basis van volgende gegevens die ze me bezorgde (tekst kan dus uiteraard wel lichtjes anders zijn):

"Ik ken een deel van de tekst: why Billy, so silly, he's the man with the gun in his hand........... en, dressed up in leather on motorbike, to all that glatter that's what he's like.........
Het situeert zich in the periode van de new wave, Ann Clarck en consoorten. Ik meen me te herinneren dat het ook een vrouw was die het zong."

Iemand een idee ?
dat is Billy van Ex-Hole
Belgische band waarvan ik 1 LP staan heb
Thanks, redelijk indrukwekkend :thumb2:

Toevallig iemand die dit nummer ergens digitaal staan heeft, want enig opzoekingswerk leert me dat dat nogal moeilijk te vinden zou kunnen zijn ?
Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1655
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Re: Onbekend nummer gezocht

Bericht door tequila »

Als je mij jouw e-mailadres doorgeeft, kan ik je een mp3-tje sturen.
baaigones
One Hit Wonder
Berichten: 99
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 14:02

Re: Onbekend nummer gezocht

Bericht door baaigones »

tequila schreef:Als je mij jouw e-mailadres doorgeeft, kan ik je een mp3-tje sturen.
Thanks, you made a woman very happy :thumb2:
Plaats reactie