een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Plaats reactie
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door progres »

dat is de vraag waar jullie quizliefhebbers over beslissen
Benny en ik willen alsnog verderdoen maar het vele vallen en opstaan vergen ook energie.
En dit jaar vond ik de opkomst vrij pover in verhouding tot alle moeite en tijd die ik (en Benny) erin staken (de avond zelf heb ik me geamuseerd, daar niet van)
Alleen, is het allemaal nog wel de moeite waard maandenlang te investeren op voorhand?
vandaar de vraag aan alle quizteams die ooit meegespeeld hebben of wensen mee te doen volgende keer (anderen onthouden zich best)
wie wil er nog meedoen aan onze quiz? Ik geef toe: dit jaar was hij moeilijk en waarschijnlijk vijlen we er een paar te scherpe kantjes af, maar vergis jullie niet, het zal altijd een pittige quiz blijven.

reageren op het forum moet niet, wat je wel mag doen is je ploegnaam doormailen naar
filipvanrattingen@skynet.be
je vermeldt je ploegnaam en de boodschap ik doe mee/ ik doe niet meer mee
ook personen die geen vaste ploeg hebben mogen reageren ingeval van interesse.

halen we ongeveer 15 teams, gaan we verder
krijg ik geen of nauwelijks respons is het boeken dicht

even goede vrienden trouwens mochten er ploegen afhaken
voel aub geen druk, ik publiceer geen antwoorden van ploegen achteraf
ik verwacht evenmin vanavond al antwoorden
tegen pakweg begin juli, evalueer ik dit topic en ook tijdens volgende quizzen, zal ik al eens persoonlijk polsen bij potentiële teams

samengevat, ik wil niemand onder druk zetten en wil evengoede collega's blijven.
alleen heb ik geen zin meer om maandenlang tijd en energie te steken in een hopeloze zaak achteraf.
Trouwens, mochten we verderdoen en er ligt een definitieve datum vast en mogelijke ploegen moeten later afzeggen om om het even welke reden: geen probleem voor ons, dat kan iedereen overkomen.

laat alles even bezinken en geef desgewenst een seintje

groeten van Benny en Filip (mijn initiatief)
Gebruikersavatar
Marc VA
Rock Legend
Berichten: 1154
Lid geworden op: di 09 sep 2008, 19:46
Locatie: beveren

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door Marc VA »

een quiz seizoen zonder "eigenzinnige" is als een café zonder bier, dus JA voortdoen :thumb2:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5048
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door Keiem »

ik stem 'ja', want ik wil hem wel eens meemaken. Allé, een kwis waar mijn alltime favorite (Tragically hip - Grace, Too) gevraagd werd kan niet tegenvallen... Ik zal er volgend jaar de ribbetjes avond van de Chiro voor opofferen.
(maar ik heb geen vast team dus slechts 1 persoon)
Gebruikersavatar
vinceluka
Rock Legend
Berichten: 1895
Lid geworden op: zo 30 sep 2007, 21:03
Locatie: Heule / Scary Monsters - Would-be Monkees - Wag Team

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door vinceluka »

Wij willen niet de laatste winnaars zijn. :nono:
en ik ga ervan uit dat de 2 would-be monkees die deze jaargang verhinderd waren ook zwaar fan blijven.

dat is al anderhalve ploeg.

en wedden dat Tony op de dag van de volgend editie geen trip naar Holland plant :mrgreen:
Geef zijn team een kans op revanche
Music should strike fire from the heart of man, and bring tears from the eyes of woman. - Ludwig Van Beethoven
Gebruikersavatar
tequila
Rock Legend
Berichten: 1643
Lid geworden op: zo 28 okt 2007, 11:14
Locatie: Herent

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door tequila »

Tequila Overdrive wil er zeker terug bij zijn. :!:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door Rubby »

Ik wil wel terug meedoen, maar het zal dan wel als freelancer zijn , eventueel zoals dit jaar bij de espen :dance:
Mijn teamgenoten van Testedoene kan ik helaas hiervoor niet motiveren :cry:
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door rino »

Wij hebben ons alvast heel goed geamuseerd vorige zaterdag. 'Starbuk & Apollo' mag je dus zeker terug verwachten, volledig of in alliantie.
Eén probleempje echter: normaal gezien gaan we in de paasvakantie altijd een weekje naar de Ardennen, dus als De Eigenzinnige volgend jaar weer in de paasvakantie valt, is er kans dat ik er toch niet bij kan zijn (dit jaar zijn we door omstandigheden eens thuisgebleven)...
phon
Rock Legend
Berichten: 1168
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 17:18
Locatie: Kortrijk

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door phon »

Ik blijf inderdaad zwaar fan van deze quiz en zal er zeker bij alle edities waar ik niet verhinderd ben (door de competitie) bij zijn.

Zeker doorgaan dus :thumb2:
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door progres »

rino schreef:Wij hebben ons alvast heel goed geamuseerd vorige zaterdag. 'Starbuk & Apollo' mag je dus zeker terug verwachten, volledig of in alliantie.
Eén probleempje echter: normaal gezien gaan we in de paasvakantie altijd een weekje naar de Ardennen, dus als De Eigenzinnige volgend jaar weer in de paasvakantie valt, is er kans dat ik er toch niet bij kan zijn (dit jaar zijn we door omstandigheden eens thuisgebleven)...
als we doorgaan, stappen we sowieso af van de periode van het paasverlof
bedankt alvast voor de steun en nogmaals reageren mag via de mail (is discreter en wordt niet bekendgemaakt)
Tonyvdb
Rock Legend
Berichten: 3030
Lid geworden op: za 01 sep 2007, 10:54
Locatie: Kortrijk / Jan, Piet, Joris & Sam Gooris / Stardust

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door Tonyvdb »

ja dus, komaan Filip, deze thread is toch overbodig ... elk jaar 15 ploegen is toch goed voor zo'n quiz?
progres
Popstar
Berichten: 473
Lid geworden op: zo 02 sep 2007, 15:35

Re: een achtste eigenzinnige, ja of nee?

Bericht door progres »

Tonyvdb schreef:ja dus, komaan Filip, deze thread is toch overbodig ... elk jaar 15 ploegen is toch goed voor zo'n quiz?
ja het is al goed, we gaan wellicht door
bedankt iedereen voor de reacties.
Plaats reactie