Kas & Co Popquiz XIX 1980-2009 02/04/10

going_underground
Lead Singer
Berichten: 236
Lid geworden op: di 09 mar 2010, 14:32

Re: Kas & Co Popquiz XIX 1980-2009 02/04/10

Bericht door going_underground »

Een beetje een onwezenlijk gevoel: van de 19 tot nu toe georganiseerde Kas & Co quizzen hebben we er nu 10 gewonnen: shit, da's meer dan de helft! :amazed:

Enfin, dat record zullen we nog minstens 9 jaar mogen claimen, tot JPJ&SG ons in 2019 voorbijfietst met hun elfde overwinning... :mrgreen:
kasenco
Rock Legend
Berichten: 2657
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 18:39
Locatie: Willebroek (Meerhof) / Kas & Co

Re: Kas & Co Popquiz XIX 1980-2009 02/04/10

Bericht door kasenco »

going_underground schreef:Een beetje een onwezenlijk gevoel: van de 19 tot nu toe georganiseerde Kas & Co quizzen hebben we er nu 10 gewonnen: shit, da's meer dan de helft! :amazed:

Enfin, dat record zullen we nog minstens 9 jaar mogen claimen, tot JPJ&SG ons in 2019 voorbijfietst met hun elfde overwinning... :mrgreen:
Hopelijk kan de formule, tussen al dat multimediageweld :twisted: , de tand des tijds doorstaan
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: Kas & Co Popquiz XIX 1980-2009 02/04/10

Bericht door rino »

kasenco schreef: Hopelijk kan de formule, tussen al dat multimediageweld :twisted: , de tand des tijds doorstaan
Ik mag het hopen. Voor mij hoeft dat multimediagedoe in alle geval niet. Fragmenten herkennen zal ik altijd de essentie van muziekquizzen blijven vinden. Geen probleem overigens als er al eens wat theorievraagjes opduiken, als het maar beperkt blijft :wink:
En clips zonder geluid horen wat mij betreft eerder op een TV quiz thuis dan op een muziekquiz (om nog maar eens een knuppeltje in het hoenderhok te gooien :P ).

Zaterdagochtend heb ik met de Kas&Co playlist bij de hand eens DJ gespeeld voor mezelf. Damn, schitterende muziek heb ik kunnen draaien. :thumb2:
En f**k mezelf dat ik niet op de titels van bvb. Bauhaus of Inspiral Carpets kon komen.

En Luc, je had het al even aangehaald op de quiz zelf. En jawel, het nummer van Florence + The Machine staat inderdaad op die London Calling CD die ooit gratis bij OOR zat. Dezelfde CD waaruit je vorig jaar pareltjes van Mystery Jets en The Rascals haalde. :thumb1: Dingen die ik pas nà de quiz heb leren kennen, wat me nu ook weer overkomt met dat nummer van Florence + The Machine. :doh:
Plaats reactie