Gent of Zottegem vanavond! Ploeg gezocht.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rock Monsieur
Superstar
Berichten: 982
Lid geworden op: ma 06 aug 2007, 20:01
Locatie: Kruisem
Contacteer:

Gent of Zottegem vanavond! Ploeg gezocht.

Bericht door Rock Monsieur »

Waarschijnlijk een beetje laat, maar mocht er nog een ploeg zijn die een 4e man zoekt voor vanavond in Gent (VSPW) of Zottegem ('t Verval) ... ik ben toevallig vrij vanavond.

0477/34.92.89

Sorry voor Wim en de Knelpuntklub ... maar Heist-Op-Den-Berg is voor mij net iets te ver om naartoe te rijden. Anders graag.
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: Gent of Zottegem vanavond! Ploeg gezocht.

Bericht door Rubby »

Rock Monsieur schreef:Waarschijnlijk een beetje laat, maar mocht er nog een ploeg zijn die een 4e man zoekt voor vanavond in Gent (VSPW) of Zottegem ('t Verval) ... ik ben toevallig vrij vanavond.

0477/34.92.89

Sorry voor Wim en de Knelpuntklub ... maar Heist-Op-Den-Berg is voor mij net iets te ver om naartoe te rijden. Anders graag.
Testedoene doet mee aan de schoolquiz van oudercomité van Olsene(Vrije Basisschool, Grote Steenweg 70, Olsene, 20u) (waar je met 5 tot 10 spelers :shock: ) per ploeg mag meedoen.
Voorlopig zijn we met 5, als je zin hebt mag je altijd afkomen.
Testedoene speelt al met Hugo, Lieve, Leen, Dirk Vernaeve en mezelf.
Opgelet deze quiz wijkt wel een beetje af wat we gekend zijn, zo moeten we vanavond oa onze kleurpotloden meebrengen :lol: ...
Het is wel al de zevende editie !!! 4 tal jaar geleden deden we al eens mee, organisatoren komen ook steeds naar de Bellemse Schoolquiz
Plaats reactie