10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Rushian »

BELANGRIJKE MEDEDELING

De aangekondigde quiz van 27/02 is afgelast

Een samenloop van omstandigheden heeft ons er toe doen besluiten om geen quiz te organiseren. Zo zal er waarschijnlijk nooit een 10e B-4s quiz komen.

Het wegvallen van de sponsor die voor de prijzentafel zorgde en de betreurend geringe interesse voor onze quiz (amper 13 ploegen tot op heden), ontneemt mij totaal de zin om de vele uren te investeren die het samenstellen van een quiz vergen.

B-4s wenst de 13 ingeschreven teams te bedanken en hoopt dat ze voor die avond nog ergens anders onderdak vinden.

Patrick.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
Big Banana
Rock Legend
Berichten: 1079
Lid geworden op: za 22 sep 2007, 07:14
Locatie: Aalst

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Big Banana »

Rushian schreef:BELANGRIJKE MEDEDELING

De aangekondigde quiz van 27/02 is afgelast

Zo zal er waarschijnlijk nooit een 10e B-4s quiz komen.

Het wegvallen van de sponsor die voor de prijzentafel zorgde en de betreurend geringe interesse voor onze quiz (amper 13 ploegen tot op heden), ontneemt mij totaal de zin om de vele uren te investeren die het samenstellen van een quiz vergen.
:shock:
Doodjammer, Patrick. :cry: Maar alle begrip voor jouw beslissing. Ook de bananen zagen zich genoodzaakt om een sabbatjaar in te lassen. Wij mikken voorlopig op 2011 voor een extra editie.
Toch nog even dit : de prijzentafel is echt niet het belangrijkste. En als je gedurende het jaar op zoek gaat naar cd's, is het niet zo moeilijk om links en rechts al leuke dingen op de kop te tikken voor minder dan 3 euro. Ik kan je daar altijd bij helpen indien nodig. Zo kun je de prijzentafel financieren met het entreegeld. Het komt er dan op aan om voldoende drank e.d. te verkopen om de rest te betalen. Met 13 ploegen geen sinecure, maar vergeet niet dat er toch altijd wat ploegen pas de laatste 2 weken inschrijven.
Op naar een 10de B-4 quiz in 2011 :?:
:salut:
Keiem
Rock Legend
Berichten: 5051
Lid geworden op: vr 11 apr 2008, 10:04
Locatie: Keiem - Diksmuide / Paris Hilton Lookalikes

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Keiem »

spijtige zaak.... :cry:
PaulMcCartney
Superstar
Berichten: 943
Lid geworden op: vr 17 aug 2007, 13:30
Locatie: Canada (?)

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door PaulMcCartney »

Rushian schreef:
B-4s wenst de 13 ingeschreven teams te bedanken en hoopt dat ze voor die avond nog ergens anders onderdak vinden.
Patrick,

Zeer treurug nieuws, maar je vastpinnen op die 13 ploegen is wel totaal verkeerd.

De Fab4 is op elke editie aanwezig geweest en zou normaal ook hier aanwezig geweest zijn - en zo zullen er wel meer ploegen zijn

Het is wel stom om je 10de editie (die toch al opgenomen is) niet te laten door gaan op een ander tijdstip.

Paul
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Rushian »

PaulMcCartney schreef:Het is wel stom om je 10de editie (die toch al opgenomen is) niet te laten door gaan op een ander tijdstip.
Omdat ik al wat nattigheid voelde, had ik er nog niet al te veel tijd ingestoken. Hij was nog geen 20% klaar. Dus no harm done.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4076
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door rino »

Bijzonder spijtig, Patrick. Een kwis die ik altijd heel graag gespeeld heb.
Dit jaar kon ik er niet bij zijn wegens een trouwfeest, maar de helft van 'Starbuk & Apollo' zou toch aanwezig geweest zijn bij 'Is Vic There?'.
Hopelijk vind je de moed om toch nog eens een 10de editie te organiseren...
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Rubby »

Ook wij vinden dit natuurlijk super jammer :cry: er zijn al zo weinig quizzen in de buurt ...
ik denk trouwens dat Testedoene bijna op geen enkel editie tot nu toe ontbrak.
Quiz die ik zelf ook heel vaak meegedaan heb voor Testedoene (soms waren we er zelfs met 2 ploegen bij denk ik).

Hopelijk komt er volgend jaar wel een 10de editie (mss op een andere datum :think: ).
Gebruikersavatar
Rushian
Popstar
Berichten: 388
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 06:57
Locatie: Aalter, B-4s
Contacteer:

Re: 10e B-4s quiz te Aalter-Brug 27/02/10

Bericht door Rushian »

BELANGRIJKE MEDEDELING

Nog even ter herinnering


De aangekondigde quiz van 27/02 is afgelast

Een samenloop van omstandigheden heeft ons er toe doen besluiten om geen quiz te organiseren. Zo zal er waarschijnlijk nooit een 10e B-4s quiz komen.

Het wegvallen van de sponsor die voor de prijzentafel zorgde en de betreurend geringe interesse voor onze quiz (amper 13 ploegen tot op heden), ontneemt mij totaal de zin om de vele uren te investeren die het samenstellen van een quiz vergen.

B-4s wenst de 13 ingeschreven teams te bedanken en hoopt dat ze voor die avond nog ergens anders onderdak vinden.

Patrick.
Begin the day with a friendly voice, a compagnion unobtrusive
Plaats reactie