Popquiz Sint-Job (Roberto)

Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Popquiz Sint-Job (Roberto)

Bericht door One good reason »

divinci schreef:
One good reason schreef:@Joe Roxy: Heb net even onze analyse gecheckt en wat ik vermoedde kwam uit.
The Stoned hadden brokken kunnen maken met jullie aan boord.
Jullie scoorden idd ontzettend goed bij de 90's en 00's :thumb2:
Misschien volgend jaar een coalitie aangaan? ... 't is maar een gedacht hé :idea:
Alles is bespreekbaar.
Leuk dat ik hier als "Matchmaker" heb kunnen spelen :wink:
De rest laat ik aan jullie over 8)
Joe Roxy
Popstar
Berichten: 318
Lid geworden op: zo 09 dec 2007, 12:32

Re: Popquiz Sint-Job (Roberto)

Bericht door Joe Roxy »

One good reason schreef:
Joe Roxy schreef:Ik denk dat pure pop zeker dat ouder dan 15 jaar terug ons niet zo goed ligt. Het was voor ons dus toch ook dat tikkeltje te moeilijk.
Tja, als het vooraf duidelijk is aangekondigd dat de "Popquiz" muziek bevat vanaf 1960 t.e.m. 2009 ... :think:
Zowel op de flyer als hier op het forum bij de aankondiging duidelijk vermeld!
dan is het normaal dat het voor jullie wat moeilijker is.
Je kan dit soort argumenten dan ook posten op alle quizzen die zulke muziek draaien, maar ook vooraf duidelijk aankondigen.
Misschien in de toekomst, als je nog wil meedoen uiteraard, een oldieskenner meebrengen :wink:
Een andere ploeg opteert dan weer voor meer sixties, seventies en eighties.
Wij blijven nu eenmaal bij onze muziekkeuze(s) en proberen iedereen tevreden te stellen met deze formule ... sorry dus.
Jij hoeft je niet te verontschuldigen Roberto, je kan niet voor iedereen goed doen.
Het analyse die meer slaat op de ploeg zelf dan op de quiz. We kennen wel nog enkele mensen om me te quizzen, enkel was voor hun de verplaatsing uit Westmeerbeek/Tremelo te ver.Ze zijn ook goed in de jaren 80. het soms voor ons 3 jonge mensen moeilijk om uit je onmiddelijke omgeving enkele gelijkgestemden te vinden die een beetje van muziek houden. Nog meer voor iemand voor die jaren 60. Hopelijk gaat dit misschien een keer zijn volgende maand in Merksem. Het blijft voor ons nog altijd een zaak van ontspannen.
Je aankondiging was zeer duidelijk, we wisten wat we konden verwachten, maar stilletjes hoop je altijd dat het voor je ploeg goed uitdraait betreffende muziekfragmentenkeuze.


We slaan het aanbod voor volgend jaar met The stoned te quizzen zeker niet in de wind.
Gebruikersavatar
One good reason
Rock Legend
Berichten: 2208
Lid geworden op: do 13 mar 2008, 02:08

Re: Popquiz Sint-Job (Roberto)

Bericht door One good reason »

Joe Roxy schreef:
Jij hoeft je niet te verontschuldigen Roberto, je kan niet voor iedereen goed doen.

We slaan het aanbod voor volgend jaar met The stoned te quizzen zeker niet in de wind.
Zoals vrijdagavond in Willebroek live tegen u gezegd, ik lees/interpreteerde jouw reactie ook niet als "verkeerd/negatief".
Ik ken je al langer dan vandaag en weet wel wat je ongeveer bedoelde :wink:
Maar met "The Stoned" en jullie moei ik me niet :lol:
Plaats reactie