3de WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ 04/12/09

Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 3de WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ 04/12/09

Bericht door SepPuKu »

GG schreef:In reeks 10 hadden Clement, Xenos en Greatest Tits Donnie Brooks met het nummer Mission bells juist.

Zo dit was het, bedankt om mee te doen. Hopelijk vonden jullie het niet te moeilijk en tot volgend jaar.
Mission bell is de titel :wink: Kwestie van effe te muggenziften, kan voor de rest namelijk geen echt negatieve kritiek vinden. Quiz die perfect op het doelpubliek gericht is, een doelpubliek waartoe ik eigenlijk niet meteen behoor maar bij Xenos op de juiste momenten één en ander aanvullen is ook een uitdaging hee :mrgreen:

Tot over een jaar (voor deze quiz dan, anders tot in februari :thumb1: ).
Lars
Rock Legend
Berichten: 1578
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: 3de WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ 04/12/09

Bericht door Lars »

Rubby schreef:Hier alvast de schiftingsvraag die uiteindelijk de doorslag moest geven:
Hoeveel Top 10 hits hadden Elvis Presley, The Beatles, Abba en Michael Jackson van januari 1950 tot december 1989 in vlaanderen samen (cijfers uit het boek : 45 jaar hits in Vlaanderen)
Elvis : 36
The Beatles : 28
Abba : 23
Michael Jackson : 16
TOTAAL : 103
Clement zat hier heel dicht bij met 100, Xenos had 98 staan :amazed:
Ik geef toe dat ik het aantal hits van Elvis serieus had onderschat en dat van Jacko serieus had overschat, maar per saldo compenseerde dat heel mooi. :mrgreen:

Sorry, Xenos. Jullie waren even goed als wij. :thumb2:

Hier konden we wel spreken van raden...
Lars
Rock Legend
Berichten: 1578
Lid geworden op: do 23 aug 2007, 17:31
Locatie: Mechelen

Re: 3de WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ 04/12/09

Bericht door Lars »

GG schreef:In reeks 2 werd de titel van Glenn Medeiros & Elsa Friend you've give me a reason 2x juist geraden (Clement & popkenners en Silent Dolphins)
The Human Beinz werd door 2 groepen juist geraden (Clement en Blue moon)
Geraden?
Wij WISTEN dat gewoon. :D

(en ik geef toe dat ik de titel "Friend you' give me a reason" wist... Onze Pol was vrijdag outstanding en wist o.a. die Human Beinz :thumb1: )
Gebruikersavatar
SepPuKu
Rock Legend
Berichten: 1275
Lid geworden op: di 07 aug 2007, 08:11
Locatie: Dendermonde / Scary Monsters - Would-Be Monkees - Wag Team

Re: 3de WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ 04/12/09

Bericht door SepPuKu »

Lars schreef:
GG schreef:In reeks 2 werd de titel van Glenn Medeiros & Elsa Friend you've give me a reason 2x juist geraden (Clement & popkenners en Silent Dolphins)
The Human Beinz werd door 2 groepen juist geraden (Clement en Blue moon)
Geraden?
Wij WISTEN dat gewoon. :D

(en ik geef toe dat ik de titel "Friend you' give me a reason" wist... Onze Pol was vrijdag outstanding en wist o.a. die Human Beinz :thumb1: )
Bij The Human Beinz geraakte ik niet verder dan meeneuriën. En ik dacht dat ik de Nuggets vrij degelijk beheerste :doh:

Oh ja Lars, nog proficiat met jullie overwinning (je hoeft je toch niet te verantwoorden voor een betere gok op de schifting hee :thumb1: )
Gebruikersavatar
rino
Rock Legend
Berichten: 4077
Lid geworden op: za 11 aug 2007, 13:38
Locatie: roeselare / starbuk & apollo

Re: 3de WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ 04/12/09

Bericht door rino »

Door alle heisa rond de Steve McQueen quiz van 's anderendaags, blijft het hier wat stil.
Zoals we van Testedoene gewoon zijn, was het ook nu weer een topquiz.
Een grotere uitdaging dan de Let The Music Play quiz die tegelijkertijd werd gespeeld in Beauvoorde was het heel zeker.
Een perfecte quiz was het echter niet, daarvoor ontbrak een rode draad. :wink: :mrgreen:
Eens te meer bleek dat we op oldies- en hitquizzen niet veel hoger mogen mikken dan een 10de plaats.
En het mag gezegd worden, de klank was perfect waar wij zaten. :thumb2:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 3de WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ 04/12/09

Bericht door Rubby »

SepPuKu schreef: Tot over een jaar (voor deze quiz dan, anders tot in februari :thumb1: ).
We proberen alvast deze quiz de volgende keer tijdiger in te plannen :roll:
En inderdaad de volgende afspraak in Bellem is 06/02 op de schoolquiz, de voorbereidingen zijn reeds gestart :wink:
Rubby
Rock Legend
Berichten: 4559
Lid geworden op: zo 12 aug 2007, 11:45
Locatie: BELLEM (Testedoene/Bellem Brug)

Re: 3de WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ 04/12/09

Bericht door Rubby »

rino schreef:Door alle heisa rond de Steve McQueen quiz van 's anderendaags, blijft het hier wat stil.
Zoals we van Testedoene gewoon zijn, was het ook nu weer een topquiz.
Een grotere uitdaging dan de Let The Music Play quiz die tegelijkertijd werd gespeeld in Beauvoorde was het heel zeker.
Een perfecte quiz was het echter niet, daarvoor ontbrak een rode draad. :wink: :mrgreen:
Eens te meer bleek dat we op oldies- en hitquizzen niet veel hoger mogen mikken dan een 10de plaats.
En het mag gezegd worden, de klank was perfect waar wij zaten. :thumb2:

Bedankt :thumb2:
Chris M
Rock Legend
Berichten: 1312
Lid geworden op: ma 13 aug 2007, 15:46

Re: 3de WAS HET NU 50-60-70-80 MUZIEKQUIZ 04/12/09

Bericht door Chris M »

rino schreef:Door alle heisa rond de Steve McQueen quiz van 's anderendaags, blijft het hier wat stil.
Zoals we van Testedoene gewoon zijn, was het ook nu weer een topquiz.
Een grotere uitdaging dan de Let The Music Play quiz die tegelijkertijd werd gespeeld in Beauvoorde was het heel zeker.
Een perfecte quiz was het echter niet, daarvoor ontbrak een rode draad. :wink: :mrgreen:
Eens te meer bleek dat we op oldies- en hitquizzen niet veel hoger mogen mikken dan een 10de plaats.
En het mag gezegd worden, de klank was perfect waar wij zaten. :thumb2:
Tony zei ook al zoiets
volgende keer zet ik me in jullie buurt en niet meer zo dicht bij de toog :lol:
Plaats reactie